Gå til innhold

Hvor lenge varer en orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ifølge wikipedia varer den fra 2-15 sek.....stemmer for meg ihvertfall, med ca 15 sammentrekninger + 5-10 etterdønninger. (og 0,8 sek mellom disse, ifølge wiki)
men 2 sekunder??? Kan det være mulig?

http://no.wikipedia.org/wiki/Orgasme



Anonymous poster hash: 04ccd...8f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge wikipedia varer den fra 2-15 sek.....stemmer for meg ihvertfall, med ca 15 sammentrekninger + 5-10 etterdønninger. (og 0,8 sek mellom disse, ifølge wiki)

men 2 sekunder??? Kan det være mulig?

http://no.wikipedia.org/wiki/Orgasme

Anonymous poster hash: 04ccd...8f3

Spørs hvor mye du har bygget opp orgasmen. Jeg har hatt orgasmer lengre enn 15 seunder og det har dama mi også:P Om du teaser deg selv og stopper hver gang du får orgasme også begynner igjen like etterpå blir den mer intens når du da etter si 5 ganger velgerå komme. Anbefales veldig! :)

Anonymous poster hash: 67ea4...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Spørs hvor mye du har bygget opp orgasmen. Jeg har hatt orgasmer lengre enn 15 seunder og det har dama mi også :P Om du teaser deg selv og stopper hver gang du får orgasme også begynner igjen like etterpå blir den mer intens når du da etter si 5 ganger velgerå komme. Anbefales veldig! :)

Anonymous poster hash: 67ea4...4c8

Samme opplever jeg, har begynt å tease meg selv i flere timer når jeg har tid. Stopper rett før orgasme, ofte over 100 ganger før jeg endelig får orgasme. Detr er helt himmelsk å oppleves som orgasme x100. Min lengste orgasme varte etpar minutter. Det er i hvertfall ikke riktig at orgasmen er over etter 15 sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...