Gå til innhold

Førstegangs kjøper - vibrator


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg vibrator. Men ønsker noe som funker for klitorisen, og "innvendig".

Er det noen som har erfaring med de som selges på Ellos.no ? Ja, jeg vil ha noe anonymt da kondomeriet ikke er så anonymt som de skal ha det til. Bor et lite sted, så ønsker ikke at hele bygden skal vite hva jeg driver på med.

http://www.ellos.no/seven-creations/seven-creationsclassic-silicone-7-speedan-lilla/415485?N=1z13ycwZ1z141od&Ns=PriceArticleNormalSorting|0&Nao=29&selArt=786454

vurderer denne, noen som har erfaring med denne?



Anonymous poster hash: bcca9...574
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den så da helt grei ut.<br /><br />Hva er egentlig problemet med kondomeriet? Har aldri hatt noen problemer med leveranser derifra.

Anonymous poster hash: 361f6...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handlet og vært på kondomeriet flere ganger, også med kjæresten min. Og jeg garanterer deg at de eneste som fniser og glaner er de under 16 år som er bare nysgjerrige på sex og leketøy. Ta deg en tur på kondomeriet (om dere har dere bor) de er også veldig flinke til å hjelpe deg :-)

Om du bestiller så er det ingen tegn på at det er fra kondomeriet. så slutt å bekymre deg :) De fleste har vell vært en tur på kondomeriet, flere enn du tror og kjenner ;)



Anonymous poster hash: 15aa4...465
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe meg vibrator. Men ønsker noe som funker for klitorisen, og "innvendig".

Er det noen som har erfaring med de som selges på Ellos.no ? Ja, jeg vil ha noe anonymt da kondomeriet ikke er så anonymt som de skal ha det til. Bor et lite sted, så ønsker ikke at hele bygden skal vite hva jeg driver på med.

http://www.ellos.no/seven-creations/seven-creationsclassic-silicone-7-speedan-lilla/415485?N=1z13ycwZ1z141od&Ns=PriceArticleNormalSorting|0&Nao=29&selArt=786454

vurderer denne, noen som har erfaring med denne?

Anonymous poster hash: bcca9...574

Den funker ikke akkurat på klitoris.

Anbefaler rabbit. Kjøpte min på kondomeriet. Beste kjøpet jeg har gjort! :)

Anonymous poster hash: 897ad...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller anbefale deg å kjøpe et vibratoregg! Det er mye lettere å bruke på selve klitoris ;)
Kondomeriet selger mye gøy, og pakkene de sender er helt nøytrale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vurderte et vibratoregg... men kan det brukes innvendig og utvendig?

de på postkontoret ser hvem pakken kommer fra.

- ts



Anonymous poster hash: bcca9...574
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderte et vibratoregg... men kan det brukes innvendig og utvendig?

de på postkontoret ser hvem pakken kommer fra.

- ts

Anonymous poster hash: bcca9...574

So what om de ser det? Alle har sex og de fleste eier en eller annen form for sexleketøy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...