Gå til innhold

Hvordan få flere sexpartnere?


Nysjerriggutt

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker veldig å få mer erfaring. Jeg ser vell helt normal ut, og oppfører meg helt vanlig, hvorfor får jeg ikke mer damer når jeg flørter med de? Friendzone hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ligge med flere...

Ja, tro meg! Det har jeg skjønt, men hvordan klare å få damene da? Er mann nok til å ikke voldta eller kjøpe meg en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei...

tja, bra kropp og selvtillit er ikke et dårlig sted å begynne :P

Anonymous poster hash: 28d37...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, bra kropp og selvtillit er ikke et dårlig sted å begynne :P

Anonymous poster hash: 28d37...64f

Snakker bare for meg selv nå da, men er virkelig ikke tiltrukket av de med masse muskler. Og selvtillit kun pga egen kropp er turn off

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker bare for meg selv nå da, men er virkelig ikke tiltrukket av de med masse muskler. Og selvtillit kun pga egen kropp er turn off

Finnes jo en mellomting da. Trening har som effekt å bygge selvtillit, og selvtillit i seg selv er sexy. Trenger ikke trene seg til masse muskler for at selvtilliten skal bygge seg gradvis opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Man må være født med draget på damene....har man det ikke vil man heller aldri få det. Så enkelt er det.

Man kan bedre seg masse med ny stil og bygging av muskler osv, men dersom man mangler evnen til å være seg selv og virke beroligende og trygg på damene så kan man bare glemme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ung burde du begynne å studere fordi der er det fler jenter enn gutter. Gode sjanser for en gutt.



Anonymous poster hash: 5e9a8...7f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være født med draget på damene....har man det ikke vil man heller aldri få det. Så enkelt er det.

Man kan bedre seg masse med ny stil og bygging av muskler osv, men dersom man mangler evnen til å være seg selv og virke beroligende og trygg på damene så kan man bare glemme det.

Tullball HarryDotter. Aldri fortell deg selv at siden du ikke er født med evnen til å ha draget på damene så vil du aldri få det.

Erfaring er alt som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker bare for meg selv nå da, men er virkelig ikke tiltrukket av de med masse muskler. Og selvtillit kun pga egen kropp er turn off

Enig. Utrolig mange unggutter som tror at muskler drar damer.. Selvtillit er jo attraktivt, om den er ekte,og som sagt ikke pga egen kropp.

Har du i tillegg blitt litt hekta på byggerstilen og går som om du er dritatreng hele tida...,vel.., jeg ønsker lykke til!

Anonymous poster hash: d7aa3...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Enig. Utrolig mange unggutter som tror at muskler drar damer.. Selvtillit er jo attraktivt, om den er ekte,og som sagt ikke pga egen kropp. Har du i tillegg blitt litt hekta på byggerstilen og går som om du er dritatreng hele tida...,vel.., jeg ønsker lykke til! Anonymous poster hash: d7aa3...bfb

Nå har jo alltid Bole-Ole et heit stykke bimbo å pule på. Så det er litt feil det du seier der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker bare for meg selv nå da, men er virkelig ikke tiltrukket av de med masse muskler. Og selvtillit kun pga egen kropp er turn off

Vel, altså...

Enig. Utrolig mange unggutter som tror at muskler drar damer.. Selvtillit er jo attraktivt, om den er ekte,og som sagt ikke pga egen kropp.

Har du i tillegg blitt litt hekta på byggerstilen og går som om du er dritatreng hele tida...,vel.., jeg ønsker lykke til!

Anonymous poster hash: d7aa3...bfb

... eneste fyren jeg positivt vet har klart seg uten annen sjekkereplikk enn "hei, hva om vi to har sex" og har greid seg med rundt tre- fem tilnærmelser før ha fant en som sa ja, har vært kroppsbygger. Men vi vet jo ikke om det var kroppsbyggingen, om han bare var god til å finne de som var klare, eller om tiltrekinga lå i at han var tøff nok til å si det.

Man må være født med draget på damene....har man det ikke vil man heller aldri få det. Så enkelt er det.

Man kan bedre seg masse med ny stil og bygging av muskler osv, men dersom man mangler evnen til å være seg selv og virke beroligende og trygg på damene så kan man bare glemme det.

Tullball HarryDotter. Aldri fortell deg selv at siden du ikke er født med evnen til å ha draget på damene så vil du aldri få det.

Erfaring er alt som skal til.

Både og.

Det er utvilsomt en fordel å ha med seg inn i tenårene det som får jentene til å interessere seg for en. Ha et forsprang i erfaringer når det drar seg til og blir alvor mot slutten av tenårene. Å stå der som 19-20- årig jomfru og skulle sjekke jenter det går bare ikke. I den situasjonen må man vise en slags seksuell sjøltillit.

Det med å "være seg selv" er en både og- påstand: å være seg selv, hvis "seg selv" når det innebærer å være han som ikke har draget, er håpløst. På den annen side kan man ikke skuespille. Jeg for min del foretrekker å tenke på det som å bli lik seg selv, og komme bort fra alle rundt sine "forventninger" om hva du er og det sosiale presset. Man må sjekke på sine egne premisser, finne sine egne fortrinn. Og man må hive på sjøen alle muligheter for å bli forkastet på grunn av noe man kan kontrollere (uvaner) - jeg har fått det til på et vis, men det er et seigt stykke arbeid.

Endret av draug 75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og.

Det er utvilsomt en fordel å ha med seg inn i tenårene det som får jentene til å interessere seg for en. Ha et forsprang i erfaringer når det drar seg til og blir alvor mot slutten av tenårene. Å stå der som 19-20- årig jomfru og skulle sjekke jenter det går bare ikke. I den situasjonen må man vise en slags seksuell sjøltillit.

Det med å "være seg selv" er en både og- påstand: å være seg selv, hvis "seg selv" når det innebærer å være han som ikke har draget, er håpløst. På den annen side kan man ikke skuespille. Jeg for min del foretrekker å tenke på det som å bli lik seg selv, og komme bort fra alle rundt sine "forventninger" om hva du er og det sosiale presset. Man må sjekke på sine egne premisser, finne sine egne fortrinn. Og man må hive på sjøen alle muligheter for å bli forkastet på grunn av noe man kan kontrollere (uvaner) - jeg har fått det til på et vis, men det er et seigt stykke arbeid.

Det å "være seg selv" forandres med erfaring. Får man selvtillit så er "seg selv" også en annen "seg selv" enn den var på et tidspunkt der man ikke hadde selvtillit og erfaring.

Det er en grunn til at menn som er oppvokst med søstre faktisk har større sjanse på damene senere i livet. De er vokst opp med en "kvinne" ved sin side hele oppveksten og forstår det andre kjønnet mer. Vært der med en skulder for å gråte til, har lyttet og passet på og ikke minst, de er vandt med å omgåes med ei av det motsatte kjønn.

Med andre ord, om man ønsker draget på damene, så går det ikke med å lese en bok om emnet. Man må oppsøke damer, bli venner med damer, finne på ting med damer, snakke med damer osv.

Dette med "skuespill" føler jeg også blir galt. Man kan lett klare å kjøre en annen versjon enn seg selv for å teste ut forskjellige varianter av hva jenter liker. Dog hvor smart der er i lengden kan en jo diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje du ikke flørter tydelig nok? Eller er frempå nok. F.eks å ta på jentas rygg mens du flørter - da er du litt mer frempå. Men hvis du bare står der og prater uten at hun oppfatter at du flørter blir jo selvfølgelig friendzonet hele tiden.



Anonymous poster hash: 9db43...e50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...