Gå til innhold

Hvorfor er det sånn at jenter med...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha morsomt å se at alle er såååå trange! :ler:



Anonymous poster hash: c79c1...589
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det har noen sammheng, er jo avhening av mye forskjellig her.

Jeg bruker sko str 40/ 41 er 168 cm høy, generelt større hender og føtter enn de fleste jenter, men er veldig trang. Typen kan ikke putte mer enn 1 finger maaks 2 fingre hvis jeg er veeeldig våt. Og utstyret hans er jo i omkrets tykkere enn de fleste så har jo sikkert blitt litt videre med tiden. men uansett.. :)



Anonymous poster hash: da0eb...80d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha morsomt å se at alle er såååå trange! :ler:

Anonymous poster hash: c79c1...589

Hehe ja blir vel litt som at det ikke finnes noen menn som har under 15 cm og alle damene er trang det.;) Fakta er at det er like mange som har liten pikk som det er menn som har stor. Samme med jentene. Tror folk overvurderer størrelsen/trangheten sin hehe:P

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja blir vel litt som at det ikke finnes noen menn som har under 15 cm og alle damene er trang det.;) Fakta er at det er like mange som har liten pikk som det er menn som har stor. Samme med jentene. Tror folk overvurderer størrelsen/trangheten sin hehe:P

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Det er ikke et hull inn der. Man holder fint en tampong oppe, selv i ministørrelse. Den blir videre hvis man er opphisset nok og med nok oppvarming. De fleste kvinner er trange, og de menn som kjenner store forskjeller har nok så liten penis at det utgjør en forskjell.

Anonymous poster hash: a2306...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et hull inn der. Man holder fint en tampong oppe, selv i ministørrelse. Den blir videre hvis man er opphisset nok og med nok oppvarming. De fleste kvinner er trange, og de menn som kjenner store forskjeller har nok så liten penis at det utgjør en forskjell.

Anonymous poster hash: a2306...d1f

Selvføgelig er alle damer trange når de ikke er våte. Er jo snakk om når de er opphisset. Har vært med jenter som er så trange at sex vsr smertefult og de ble såre pga de var så trang. De ble mere utvidet etter lengre tid, men det tok litt tid. Men har også vært med jenter som har vært myye videre, der jeg kunne fiste de. Så du mener fortsatt alle jenter er trange?:P Hehe tror jeg dauer, størrelsen på dere varierer like mye som menn.:P

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...