Gå til innhold

Hvorfor er det sånn at jenter med...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

store føtter og hender alltid er videre enn de som har små føtter/ hender? Er det bare tilfeldig, eller er det noe i det?:)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg er så trang at samleie er smertefullt, men bruker strl. 42 i sko :-)

Anonymous poster hash: 070c0...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være noe med høyden å gjøre da. Ei høy jente vil generelt ha større hender og lengre føtter enn de som er 10 cm lavere. De som er lavere, er gjerne også bygd slik at hoftene er mindre og er derfor mindre = sikkert trangere.

Jeg og eksen min (faktisk) hadde en diskusjon om dette i fylla engang. Hun andre han har ligget med var tydeligvis myye trangere enn meg, men hun er 1.50, så han kan egentlig ikke sammenligne oss fordi jeg er 1.70...



Anonymous poster hash: a7aab...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er så trang at samleie er smertefullt, men bruker strl. 42 i sko :-)

Anonymous poster hash: 070c0...cf5

Hehe okei, kjekt å vite.:) Har bare vært sånn med de jeg har vært medcat de som hadde store føtter eller hender var videre.:) Men det kan jo bare være tilfeldig.:P

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være noe med høyden å gjøre da. Ei høy jente vil generelt ha større hender og lengre føtter enn de som er 10 cm lavere. De som er lavere, er gjerne også bygd slik at hoftene er mindre og er derfor mindre = sikkert trangere.

Jeg og eksen min (faktisk) hadde en diskusjon om dette i fylla engang. Hun andre han har ligget med var tydeligvis myye trangere enn meg, men hun er 1.50, så han kan egentlig ikke sammenligne oss fordi jeg er 1.70...

Anonymous poster hash: a7aab...0f3

Okei skjønner.:) Godt å høre du sier det, fordi mine erfaringer har vært like. Glemte å si at de jentene også var høye, de som hadde store hender/føtter som regel. Er kanskje en sammenheng der ja. Høres ganske logisk ut egentlig.:) Store hofter= mere romslig?:)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være noe med høyden å gjøre da. Ei høy jente vil generelt ha større hender og lengre føtter enn de som er 10 cm lavere. De som er lavere, er gjerne også bygd slik at hoftene er mindre og er derfor mindre = sikkert trangere.

Jeg og eksen min (faktisk) hadde en diskusjon om dette i fylla engang. Hun andre han har ligget med var tydeligvis myye trangere enn meg, men hun er 1.50, så han kan egentlig ikke sammenligne oss fordi jeg er 1.70...

Anonymous poster hash: a7aab...0f3

Tror ikke det er så stor sammenheng mellom høyde og hender/føtter. Jeg er 173 og bruker 36 i sko. Er også trang, selv om jeg har brede hofter. Er nok helt individuelt, slik som det meste annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

store føtter og hender alltid er videre enn de som har små føtter/ hender? Er det bare tilfeldig, eller er det noe i det? :)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Jeg tror det stemmer.

Vi er ikke laget for de største type menneskene.Men for de av samme kroppsmessig størrelse som oss selv.Samme type benbygning og hodestørrelse.

Selv innen rasen nordmenn-finnes det mange forskjellige kroppstyper og størrelser og utseender.

Hodestørrelsen på mennesker varierer også enormt...

Jeg liker ikke menn med megastore hoder...store hoder på menneskebarn og særlig på kvinner er STYGT...og lite feminint.

Anonymous poster hash: 91f11...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så stor sammenheng mellom høyde og hender/føtter. Jeg er 173 og bruker 36 i sko. Er også trang, selv om jeg har brede hofter. Er nok helt individuelt, slik som det meste annet.

Er du veldig trang da? Har kjeresten din foreks stor penis hvis du har en kjereste?:) Ja kan nok være mange forskjeller ute å går. Trodde heller ikke at høyde/skostørrelse/hoftestørrelse osv hadde noe å si, men har bare stemt godt med de jeg har vært med.:)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig trang da? Har kjeresten din foreks stor penis hvis du har en kjereste?:) Ja kan nok være mange forskjeller ute å går. Trodde heller ikke at høyde/skostørrelse/hoftestørrelse osv hadde noe å si, men har bare stemt godt med de jeg har vært med.:)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Kjæresten min er godt over snittet. Men jeg holdt på med en fyr som var på motsatt ende av skalaen, og han var superbegeistret for han mente jeg var så trang. Så da er jeg vel det :P Det er vel ikke så store forskjeller på tranghet med mindre man ikke har muskler i underlivet eller nettopp har født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er godt over snittet. Men jeg holdt på med en fyr som var på motsatt ende av skalaen, og han var superbegeistret for han mente jeg var så trang. Så da er jeg vel det :P Det er vel ikke så store forskjeller på tranghet med mindre man ikke har muskler i underlivet eller nettopp har født?

Hehe jo jeg kan skrive under på at det er veldig store forskjeller.:) Noen er så trange at man ikke får den inn uten veeldig lange forspill eller glidemiddel. Men er også godt over snittet, spessielt i tykkelse. Men har merket meg at de damene jeg har vært med har blitt mere utvidet jo mere sex vi hadde, sånn at de fleste klarte å nyte sexen uten smerter.:) Men du sa at exen din hadde liten? Du var sikkert trangere da, så har du sikkert blitt mere vant til en stor penis nå da.:) Så hvis du hadde sex med samme fyr i morgen så ville han kanskje hatt for liten.:) Men var med ei som var såpass romslig at det ikke var friskjon idet hele tatt nesten. Ble veldig overrasket siden jeg aldri hadde opplevd det før. Så er store forskjeller.:) Men sexen kan være god uavhengi av størrelse. Man må bare være kreativ. Hvis jenta er veldig trang funker det bra p slikke/fingre osv.:)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

store føtter og hender alltid er videre enn de som har små føtter/ hender? Er det bare tilfeldig, eller er det noe i det? :)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Skostørrelse har visst en sammenheng med bekkenstørrelse, i følge gynekologen jeg var hos da jeg gikk gravid.

Anonymous poster hash: dceb0...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 177 cm høy og bruker 40 i sko men er veldig trang. Alle menn jeg har vært med har måttet jobbe litt for å få den inn og de har alle hatt ulik størrelse på utstyret, så jeg tror kanskje det er tilfeldig at du har de erfaringene. Hoftene mine er også brede hvis det skulle være relevant. Som noen andre sier så er det vel stor variajon blant jenter med lik skostørrelse/høyde.

Anonymous poster hash: 617aa...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt midt på treet høy (1,65) og har bittesmå hender og str 37 i sko. Jeg er temmelig trang, men hoftene mine er brede, så det er ikke hoftebredden det går i for min del.

Men så må man også huske på at vagina utvider seg. Om en jente er kjempetrang er det sannsynligvis fordi du suger til forspill, ikke fordi hun er bygget på en annen måte enn andre. Men noen variasjoner er det jo. :)



Anonymous poster hash: 1a751...a19
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt midt på treet høy (1,65) og har bittesmå hender og str 37 i sko. Jeg er temmelig trang, men hoftene mine er brede, så det er ikke hoftebredden det går i for min del.

Men så må man også huske på at vagina utvider seg. Om en jente er kjempetrang er det sannsynligvis fordi du suger til forspill, ikke fordi hun er bygget på en annen måte enn andre. Men noen variasjoner er det jo. :)

Anonymous poster hash: 1a751...a19

Om en jente er kjempetrang er det sannsynligvis fordi du suger til forspill, ikke fordi hun er bygget på en annen måte enn andre. Men noen variasjoner er det jo

Hehe nei er veldig opptatt av forspill og slikker som regel jenta til orgasme før vi har samleie.:) Så alle er plaskvåt før jeg tar den inni så klart.:)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en jente er kjempetrang er det sannsynligvis fordi du suger til forspill, ikke fordi hun er bygget på en annen måte enn andre. Men noen variasjoner er det jo

Hehe nei er veldig opptatt av forspill og slikker som regel jenta til orgasme før vi har samleie. :) Så alle er plaskvåt før jeg tar den inni så klart. :)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Det er bra :)

Anonymous poster hash: 1a751...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

store føtter og hender alltid er videre enn de som har små føtter/ hender? Er det bare tilfeldig, eller er det noe i det? :)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Fordi dette er kun synsing fra deg og ikkehar noe hold i vitenskapen :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 161 høy, bruker str. 37 i sko og har små hender. Jeg er vel helt normal nedentil. Aldri fått noen klager fra menn. De som har litt tykk, må lirke og bruke litt tid på å få den inn.



Anonymous poster hash: ae42f...c5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store hender, store føtter og er 175 høy. Allikevel er jeg såpass trang at det til tider har vært problemer med å få noe som helst inn. Kanskje jeg er unntaket som bekrefter regelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh sweet jesus, så mye mas og kjas det skal være om dette temaet!

Størrelse på hender og føtter samt høyde har ikke en dritt å si på hvor trang du er nedentil. Dette er basert på antakelser og har ingen rot i virkeligheten. Dette er forsåvidt akkurat samme greia som hele den lapskausen om menn og at størrelse på penis kan forutsis etter skostørrelse og høyde osv. Bare bullshit.

Jeg er en jente på 183cm, og hvis noe av det noen av dere påstår ovenfor stemmer, så er det å ha sex med meg som å kaste en wienerpølse inn i drammenshallen, og det er det så absolutt ikke. jeg er helt normal nedentil, og har et helt normalt sexliv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

store føtter og hender alltid er videre enn de som har små føtter/ hender? Er det bare tilfeldig, eller er det noe i det?:)

Anonymous poster hash: f0c31...b99

Er nok noe i det, på samme måte som at menn med små føtter/ hender har liten pikk.

;)

Anonymous poster hash: 1fd38...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...