Gå til innhold

Trekant: Hva kan vi gjøre med hverandre i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg holder på med er, som mange menn, veldig hypp på å prøve trekant.

Naturligvis ønsker han helst ei jente, og da vil jeg helst at det skal være ei som er lesbisk.

Nå har jeg funnet ei jeg tror jeg vil ha med på dette, og vil derfor foreslå en trekant for denne karen jeg holder på med.

Men så trenger jeg litt tips, da...

Hva kan man gjøre i senga når man er to jenter og én gutt?

Han vil gjerne se meg slikke noen andre, så det er jo et must. Men hva ellers?

Hva kan tre gjøre samtidig i senga?

Kom gjerne med erfaringer, om du har det! :)

Vil jo dette skal være en spennende opplevelse for oss alle.



Anonymous poster hash: a9016...7e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle ei lesbisk jente være interessert i å ha trekant med en fyr?



Anonymous poster hash: 064bd...577
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ei lesbisk jente være interessert i å ha trekant med en fyr?

Anonymous poster hash: 064bd...577

Som at en heterofil jente vil ha sex med en lesbe?

Anonymous poster hash: 44be8...918

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du være med en som ikke har det nok med deg?



Anonymous poster hash: 54d49...b58
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du være med en som ikke har det nok med deg?

Anonymous poster hash: 54d49...b58

Å, slutt med det der. Det er så teit...

Har du ingen seksuelle fantasier du, da? Dessuten vil jeg jo jeg også. Det virker spennende, og jeg vil oppleve så mye som mulig på denne fronten før det er for sent.

Vi er heller ikke kjærester, og det kommer vi ikke til å bli heller.

Anonymous poster hash: a9016...7e1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ei lesbisk jente være interessert i å ha trekant med en fyr?

Anonymous poster hash: 064bd...577

Som at en heterofil jente vil ha sex med en lesbe?

Anonymous poster hash: 44be8...918

Jepp.

Hun skal jo ikke ha sex med han, men med oss.

Jeg vil foretrekke han, hun vil forhåpentligvis foretrekke meg og han oss begge (kanskje mest meg) :)

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Hvis dere ikke kommer til å bli kjærester, hvorfor vil du ha en lesbisk? Blir du sjalu hvis hun er bifil eller hetero og kanskje tenner på ham?

-En lesbisk vil ikke ha en penis, tror jeg...

-Det er veldig vanskelig å få med en tredje jente. Jenter har jo en viss seksuell stolthet og det å bare ha et ONS med en annen gutt og jente kan jo fort føre til rykter. Pluss at hun selv ikke får så mye ut av det med mindre hun er sykt gira.

-Har jenta du har snakket med i det hele tatt sagt ja??



Anonymous poster hash: 15e1e...e28
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER...

Men sånn seriøst. Ingen svar? Bare klassisk KG-stil med kverulering og negativitet?



Anonymous poster hash: a9016...7e1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez, la nå mennesker få gjøre hva de selv vil bak lukkede dører uten at dere absolutt må dømme dem. Hun kommer antageligvis til å gjøre det selv om dere andre ikke mener det er en god idé.

Anyways, for å svare på spørsmålet ditt. GOOGLE. I det fantastiske world wide web finner du nok både tips til stillinger, fremgangsmåte osv. La det gå litt naturlig, spør hverandre hva dere ønsker og hva dere er komfortable med. Go with the flow.

Og sist men ikke minst; KOS DEG :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan, hjulvisp og en liten diskokule så er dere good to go. Kos dere!

(Husk bare å faktisk spørre denne dama før du antar at hun vil ha sex med et heterofilt pulekompispar).



Anonymous poster hash: 81ad9...769
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez, la nå mennesker få gjøre hva de selv vil bak lukkede dører uten at dere absolutt må dømme dem. Hun kommer antageligvis til å gjøre det selv om dere andre ikke mener det er en god idé.

Anyways, for å svare på spørsmålet ditt. GOOGLE. I det fantastiske world wide web finner du nok både tips til stillinger, fremgangsmåte osv. La det gå litt naturlig, spør hverandre hva dere ønsker og hva dere er komfortable med. Go with the flow.

Og sist men ikke minst; KOS DEG :danse:

Takk for forståelsen! :)

Blir litt sliten av KG når ALLE trådenene er full av kritikk. Her kan man ikke en gang spørre om tips og råd til sexstillinger -_-

Joa, men jeg liker litt å høre erfaringer og å snakke om det :) Girl chat. Det får man ikke av enkel googling.

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan, hjulvisp og en liten diskokule så er dere good to go. Kos dere!

(Husk bare å faktisk spørre denne dama før du antar at hun vil ha sex med et heterofilt pulekompispar).

Anonymous poster hash: 81ad9...769

Ummm, jeg skjønte ikke. Haha, aner ikke om det er en spøk eller om det ligger et råd inni der :P

Hadde ikke akkurat tenkt å voldta henne :P Blir det ikke henne, må vi finne andre. Men håper hun er keen, for jeg synes det er litt vanskelig å finne noen. Han bryr seg neppe så mye om hvem det er, så lenge hun ser bra ut ;)

Han vet ikke noe om henne ennå, så hører med henne før jeg foreslår det for han ;)

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger med masse info så er det naturlig at folk spør.

En lesbisk jente har neppe blitt penetrert eller hatt noe med en penis å gjøre før. Litt som en hetero gutt.

Hvis du som er jente gjør henne kåt, og han blir ivrig og går litt over grensen hennes og hva dere har avtalt, er det faktisk sjanse for at hun anmelder det som voldtekt.

Det er ikke ment som kritikk, men lesbiske kommer nok til å ha en grense.



Anonymous poster hash: 15e1e...e28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer bare på hvorfor du tenker at ei lesbisk dame har lyst på en trekant der en mann er med?

Jeg skjønner både din og hans side - dame er dame lissom. Men, for ei lesbisk dame så vil jo ikke hun bli pult av en mann.



Anonymous poster hash: 98971...f8a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger med masse info så er det naturlig at folk spør.

En lesbisk jente har neppe blitt penetrert eller hatt noe med en penis å gjøre før. Litt som en hetero gutt.

Hvis du som er jente gjør henne kåt, og han blir ivrig og går litt over grensen hennes og hva dere har avtalt, er det faktisk sjanse for at hun anmelder det som voldtekt.

Det er ikke ment som kritikk, men lesbiske kommer nok til å ha en grense.

Anonymous poster hash: 15e1e...e28

Men så trenger ikke denne lesbiske jenta å hverken bli penetrert eller ha noe direkte kontakt med mannlig deltaker? Det er derfor viktig at de snakker om grenser, hva som er greit og hva som ikke er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så trenger ikke denne lesbiske jenta å hverken bli penetrert eller ha noe direkte kontakt med mannlig deltaker? Det er derfor viktig at de snakker om grenser, hva som er greit og hva som ikke er greit.

Dette finner vi ut av selv, så trenger ikke noen råd her... ;)

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det lov å spørre hvorfor du vil ha en lesbisk jente og ikke ei som tenner på ham og kuken hans?

Men du må innse at det neppe er noen som har hatt trekant med en lesbisk og en gutt her før, så du finner nok ingen råd om stillinger.

Pluss at gutten å klare å kontrollere seg og ikke bli så kåt at han gjør noe over grensa hennes, noe som fort kan skje.



Anonymous poster hash: 15e1e...e28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, slutt med det der. Det er så teit...

Har du ingen seksuelle fantasier du, da? Dessuten vil jeg jo jeg også. Det virker spennende, og jeg vil oppleve så mye som mulig på denne fronten før det er for sent.

Vi er heller ikke kjærester, og det kommer vi ikke til å bli heller.

Anonymous poster hash: a9016...7e1

Ok, beklager, tenkte dere gikk mot å bli kjærester når du sa dere holdt på, og lurte litt på om du kom til å føle sjalusi i forhold til det :)

Har forresten mange seksuelle fantasier jo, som ikke involverer andre enn kjæresten, det trenger ikke være helt "ekstremt" for at det skal være en fantasi.

Anonymous poster hash: 54d49...b58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten kan jeg jo fortelle om hva en kompis gjorde da han hadde trekant,

da pulte han jenta bakfra, mens den andre jenta lå under og slikket hun som ble pult



Anonymous poster hash: 54d49...b58
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar deg bakfra, du slikker henne.

Jentene ligger i 69 og slikker hverandre mens han tar en av dere.

Dere begger gir han en blowjob og bytter på. Stryk på mage, lår, baller osv mens den andre holder på.

Legg dere inntil hverandre med rumpa i været og la de bli knadd, strykt og kost på.

Legg deg over jenta og kyss henne mens han står bak og knuller en av dere, eventuelt bytter på.

Tving han til å måtte se på mens dere teaser han.

osv.

Bruk fantasien. Det å lage en regle og en plan er greit for starten, men det blir nok best om det kommer naturlig kan jeg tenke meg.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...