Gå til innhold

Ta det opp med han? ingen sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha, han forrige jeg data kaller jeg og typen bare "limpdick" nå.

Så festlig.

Anonymous poster hash: de2b1...273

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du holde oss oppdattert, TS? Jeg ble fryktelig nysgjerrig her nå :sjokkert:

Det kan jeg selvfølgelig gjøre :danse:

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da finnes det dessverre flere slike menn i dette landet, haha :bond:

TS

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Er dette morsomt???? Syns det grenser til mobbing. Håper du ikke har barn selv. Dette er IKKE noe å le av, da mange menn faktigst har dette problemet ved blant annet prostatakreft. Kjenner en som hadde dette og ble impotent. Men å flire å meske seg over andres ulykke det kan du/dere. Skjerpings!

Anonymous poster hash: 2ba1e...fd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette morsomt???? Syns det grenser til mobbing. Håper du ikke har barn selv. Dette er IKKE noe å le av, da mange menn faktigst har dette problemet ved blant annet prostatakreft. Kjenner en som hadde dette og ble impotent. Men å flire å meske seg over andres ulykke det kan du/dere. Skjerpings!

Anonymous poster hash: 2ba1e...fd0

Jeg har ikke barn og min far har hatt prostatakreft, så det er ikke noe jeg syntes er spesielt morsomt nei. Men nå var det ikke det tråden handlet om :-)

TS

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette morsomt???? Syns det grenser til mobbing. Håper du ikke har barn selv. Dette er IKKE noe å le av, da mange menn faktigst har dette problemet ved blant annet prostatakreft. Kjenner en som hadde dette og ble impotent. Men å flire å meske seg over andres ulykke det kan du/dere. Skjerpings!

Anonymous poster hash: 2ba1e...fd0

Og det jeg mente med utsagnet var hans ferdigheter i sengen, ikke ereksjonen hans :-) Ereksjonen hans ler jeg ikke av, og det er derfor jeg stiller spørsmål her på KG for å finne ut hva jeg burde gjøre i en slik situasjon. Så er du klar over det, siden det traff deg tydeligvis hardt.

TS

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du snakker med han så spør forsiktig om han har "morrabrød" hver morgen - viss ikke er det faktisk et symptom på at alvorlig hjertesykdom kan vere under utvikling

altså når morrabrødet uteblir hver morgen eller at morrabrødet begynner å komme skjeldnere er en innmari god grunn for menn å oppsøke lege og få en full gjennomgang av kropp og helse

har han fått sjekket testosteronnivået - det kan vere for lavt og testes ved en enkel blodprøve, og det finnes " tilskudd " på samme måte som det finnes østrogen og progesteron "tilskudd" til oss damer som kan trenge det av og til



Anonymous poster hash: 593bc...274
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare er usikker. Kan skje med den beste, men burde jo gå over etter noen ganger.

Men tror du ikke at han blir mer usikker av at jeg snakker med han om det som at det er et problem?

TS

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det jeg mente med utsagnet var hans ferdigheter i sengen, ikke ereksjonen hans :-) Ereksjonen hans ler jeg ikke av, og det er derfor jeg stiller spørsmål her på KG for å finne ut hva jeg burde gjøre i en slik situasjon. Så er du klar over det, siden det traff deg tydeligvis hardt.

TS

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Det traff ikke meg hardt, men det kan være folk som har hatt, eller har kreft eller andre alvorlige sykdommer som kunne lest dette, og ser at damer flirer av dette. Når de er så langt nede pga sykdom, skal det ikke mye til for å avslutte livet. Tenk litt over hvordan du formulerer deg, og ikke le av sånne ting.:)

Anonymous poster hash: 2ba1e...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det traff ikke meg hardt, men det kan være folk som har hatt, eller har kreft eller andre alvorlige sykdommer som kunne lest dette, og ser at damer flirer av dette. Når de er så langt nede pga sykdom, skal det ikke mye til for å avslutte livet. Tenk litt over hvordan du formulerer deg, og ikke le av sånne ting. :)

Anonymous poster hash: 2ba1e...fd0

Som sagt så lo jeg ikke av sånne ting :-)

TS

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke det er noe særlig å kalle folk for "limpdick" f.eks. Det er å gjøre narr av noe som åpenbart er veldig sårt og vanskelig for den det gjelder. Og som vedkommende mest sannsynlig ikke kan noe for.

Snakk med ham. Det kan være tusen ting. Ereksjonsproblemer, herpesutbrudd, engstelse for at du skal synes den er feil på noen måte (for liten f.eks) o.s.v

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tror du ikke at han blir mer usikker av at jeg snakker med han om det som at det er et problem?

TS

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Jo...tja..ikke sikkert. Men tror det kan være greit å prøve i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering.

Det har seg slik at jeg ikke trengte å spørre, hurra. Etter mye kyssing og noe klåing hintet han til at jeg skulle sitte meg på topp av han. Og det viste seg at det var noe han likte godt, så det ble sex! Noe jeg syntes er merkelig da, er at han fikk ereksjon da jeg var på toppen, men da jeg skulle være under så mistet han delvis den og ble litt "jobb" med å få den opp igjen. Men ja, endelig :bolledeig:

TS



Anonymous poster hash: 866ba...81e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper prestasjonsangst. Når han fikk være underst og slapp å skulle være den som presterte, ble det sikkert mindre stress. :)



Anonymous poster hash: 33c4a...bad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper prestasjonsangst. Når han fikk være underst og slapp å skulle være den som presterte, ble det sikkert mindre stress. :)

Anonymous poster hash: 33c4a...bad

Godt poeng, tusen takk ;)

TS

Anonymous poster hash: 866ba...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske typisk... Mindre jobb å ligge underst, så dersom man er av de som lett blir avleda av sine egne tanker, så er det bedre å ligge underst. Er man på toppen så krever det at man holder konsentrasjonen.

Pass på så det ikke blir slik at han MÅ være underst. På siden kan også fungere bra. kanskje kan dere starte med han underst, men så når ting er godt i gang så skifter dere stilling



Anonymous poster hash: 402a1...357
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at han hinter voldsomt til at jeg skal gå på topp, og om jeg er på topp så må jeg bli der. I forgårs gjorde vi det på siden, og jeg tror hvertfal at han likte det godt. Han ble stiv med en gang og klarte å komme, så han har jo mest sannsynlig slappet av i den stillingen.


TS



Anonymous poster hash: 866ba...81e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...