Gå til innhold

Vært sammen i 3 år uten sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her kommer en oppdatering!

Vi hadde ikke sex i helga… Fredag så spurte jeg om han kunne ligge inntil og holde rundt meg da vi sov, og det gjorde han faktisk hele natta. Så fremgang er det, han har aldri gjort dette før. Lørdag morning laget han frokost på sengen og kom å koste med meg. Vi var oppe langt på natt lørdagen og tittet grøsserfilm så begge ble så trøtte at vi sovna på sofaen og våkna senere til at vi gikk å la oss i sengen. Jeg merker at han vil, for han har begynt å kose med meg mer å mer. I går var det farsdag og vi var hos foreldrene mine, og da vi stod på kjøkkenet alene begynte han plutselig å komme tett inntil meg og kysse meg på halsen. Det har han heller ikke gjort siden helt i begynnelsen!
Tror nok det er en utfordring å få det til å skje i og med at vi har rutiner i hverdagen som gjør at vi ikke er vandt med det. Jeg skal gi det litt tid slik vi kan lage nye vaner, siden jeg føler meg på en måte litt nyforelska igjen og får inntrykk av at han og er det. Er vel verdt å prøve litt til før jeg gir opp?



Anonymous poster hash: 862e6...34e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en oppdatering!

Vi hadde ikke sex i helga Fredag så spurte jeg om han kunne ligge inntil og holde rundt meg da vi sov, og det gjorde han faktisk hele natta. Så fremgang er det, han har aldri gjort dette før. Lørdag morning laget han frokost på sengen og kom å koste med meg. Vi var oppe langt på natt lørdagen og tittet grøsserfilm så begge ble så trøtte at vi sovna på sofaen og våkna senere til at vi gikk å la oss i sengen. Jeg merker at han vil, for han har begynt å kose med meg mer å mer. I går var det farsdag og vi var hos foreldrene mine, og da vi stod på kjøkkenet alene begynte han plutselig å komme tett inntil meg og kysse meg på halsen. Det har han heller ikke gjort siden helt i begynnelsen!

Tror nok det er en utfordring å få det til å skje i og med at vi har rutiner i hverdagen som gjør at vi ikke er vandt med det. Jeg skal gi det litt tid slik vi kan lage nye vaner, siden jeg føler meg på en måte litt nyforelska igjen og får inntrykk av at han og er det. Er vel verdt å prøve litt til før jeg gir opp?

Anonymous poster hash: 862e6...34e

Samboeren din bør takke høyere makter for at han har deg.

At du har holdt ut uten sex i tre år må jo bety at du er ekstremt glad i denne mannen.

Jeg skjønner at det for dere begge kan være vanskelig å plutselig skulle ha sex for første gang etter tre år, men det er kjekt å lese at det er fremgang hos dere og at han endelig har skjønt at dette ikke fungerer å ha det slik dere har hatt det.

Men igjen, jeg håper kjæresten din forstår hvor heldig han er som har deg, og at han virkelig viser at han forstår det.

Jeg beundrer deg rett og slett, da jeg også er i et forhold med lite sex, og jeg vet at eneste løsningen for oss er at jeg er tålmodig, men det er vanskelig. Og her er det ikke snakk om at dert er tre år siden sist, derimot 3 uker, og det syns jeg er vanskelig, selv om det i vårt forhold er forståelige årsaker til mannens lave sexlyst.

Anonymous poster hash: 5eebd...2fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som at du endelig har nådd igjennom til ham! :)

Krysser fingrene for dere, håper dere får det som det er ment å være for kjærester. Du skal ha ros for tålmodigheten din, ikke mange som hadde holdt ut 3 år uten sex!

Satser på at dere har kommet i gang med å fikse på forholdet. Nyt "nyforelskelsen" og masse lykke til!

Bare håper du er observant nok til å se det dersom ting er på tur til å skjære over i gamle spor igjen, for da er det vel kanskje lurt å ta en ny, rask vurdering i så tilfelle.

Håper dere lykkes nå, håper på en ny oppdatering snart ;)
Har ikke for vane å be jenter om slike detaljer, men etter en sånn helomvending MÅ du nesten holde oss oppdatert!

Masse, masse lykke til!

Endret av Soft_Breeze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere er i endring. Og som de andre sier her, du skal ha ros for tåmodigheten.

Skjønner at det er en stor bøyg å komme over for begge, og at dere kanskje får litt prestasjonsangst eller at det er skummelt å skulle gå til det skrittet å faktisk ha sex. Dere har jo begge forventninger nå.

Men husk da, at dere trenger ikke å ha sex i helgen. Dere kan like gjerne gjør det nå i kveld. Eller i morgen tidlig eller når som helst. Jeg tror ikke det er så lurt å bygge opp en sånn "forventning" til en spesielle dag eller lignende.

Men mest av alt vil jeg si lykke til. :klem:



Anonymous poster hash: a27d2...aba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe mer? Venter i spenning på oppdatering :)



Anonymous poster hash: ed1f0...f38
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS.

Har fulgt denne tråden siden du startet den, og lurer også på om problemene har bedret seg for dere.

Anonymous poster hash: 5eebd...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg har lest hele tråden og er veldig, veldig spent på en oppdatering på deg. Jeg skriver alt med beste intensjon bare så du vet det.

Som mange andre sier her, det er ufattelig imponerende og samtidig skremmende at dere har gått 3 år i et forhold uten sex. Det trodde jeg ikke gikk an. Jeg tenker at enten er du ekstremt naiv og han skjuler et alvorlig problem for deg, eller så har dere noe ufattelig spesielt, unikt og etter min mening merkelig sammen som det kun er dere to som forstår.

Det er bare ikke normalt for deg å godta at han ikke vil ha sex med deg i så lang tid...(!!!)

Jeg tror at han har løyet om fortiden sin for å virke kul og at han har et problem med penis som gjør at han får vondt når han har sex. om fortiden hans er sann, (dette høres nok ganske frekt ut, unnskyld) kanskje han ville ha kjæreste for å få nærhet av noen fordi han skjønte at han aldri kunne ha sex igjen? Grunnen til at jeg sier det er fordi en gutt som ikke vil ha sex med en dame han angivelig er veldig glad i, og kanskje til og med elsker, er helt 100 % usannsynlig. Det er ikke mulig... hvertfall ikke hvis han har levd et liv som giggolo på byen før.

Hvorfor skal han ikke ville ha sex med deg? her er mine teorier..

- Han har en alvorlig kjønnssykdom (HIV/AIDS)
- Han er homofil og er utro
- Han har sex med andre jenter
- Han får vondt når han har sex og har kanskje fått beskjed om at han lider av en sykdom som ikke kan helbredes.
- Han har gått i sølibat, har kanskje ikke så mange venner og trenger derfor én viktig person i livet sitt å være med (deg)

- Han tenner ikke på deg for fem øre, og er bare venn med deg
- Han er jomfru og har en syk vrangforestilling om sex. han synes det er direkte motbydelig med tanken på pikken sin inni en dames vagina
- Han har en traume som har skjedd med andre jenter han angivelig har hatt sex med, eller noe annet

Har du noen gang runket han? sugd han? har han tatt på deg nedentil? slikket deg? dusjer dere sammen? har du sett penisen hans stiv? har dere virkelig aldri ligget og tørrpult i sengen?

Håper virkelig du finner ut av dette ASAP ZULU, men jeg tror faktisk det beste for deg vil være å dumpe han og finne en annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det har gått så lang tid, at dere må bare komme dere over det første samleiet. Hoppe i det rett og slett, for virker som det kanskje virker litt pinlig og rart å ha sex etter så mange år. Han er nok villig til å prøve å få det til siden han har begynt å gi deg litt mere nærhet enn før. Men det virker kanskje litt "skummelt" å ta steget fult ut etter 3 år med sexløst forhold. Men når det er gjort så blir det nok mye bedre. Så håper for deres skyld at det skjer snart så ikke hele forholdet rakner



Anonymous poster hash: 695ec...8c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Kom deg ut av det forholdet! Du merker det kanskje ikke nå, men tro meg, slike forhold tar knekken på mennesker både psykisk og fysisk. Man lurer på om man ikke er bra nok, og man er livredd for å gjøre "feil".
Jeg har brent meg to ganger på slike forhold, det er ikke verdt det!

Jeg er ikke noen fan av å skrike "dump han, dump han!". Men akkurat i dette tilfellet, vær egoist.
Dette har pågått i tre år, hvorfor skulle det plutselig endre seg nå? :vetikke:

DU fortjener noen som vil ha deg, som vil ha hele deg! Ikke slit deg mer ut på en egoist som tydeligvis ikke bryr seg nevneverdig om deg og dine følelser/behov.
:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg lest hele tråden, og at du har holdt ut det skjønner ikke jeg. Har ikke klart meg mer enn et par måneder uten sex selv når jeg ikke har vært i et forhold. Kall meg gjerne horete, men kvinner har også behov.

Heldigvis er jeg i et forhold nå med en mann som tar både meg og sex seriøst og vi ser begge på det som en nødvendighet.

Venter spent på en oppdatering på hvordan sexlivet ditt ble til slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg har lest hele tråden og er veldig, veldig spent på en oppdatering på deg. Jeg skriver alt med beste intensjon bare så du vet det.

Som mange andre sier her, det er ufattelig imponerende og samtidig skremmende at dere har gått 3 år i et forhold uten sex. Det trodde jeg ikke gikk an. Jeg tenker at enten er du ekstremt naiv og han skjuler et alvorlig problem for deg, eller så har dere noe ufattelig spesielt, unikt og etter min mening merkelig sammen som det kun er dere to som forstår.

Det er bare ikke normalt for deg å godta at han ikke vil ha sex med deg i så lang tid...(!!!)

Jeg tror at han har løyet om fortiden sin for å virke kul og at han har et problem med penis som gjør at han får vondt når han har sex. om fortiden hans er sann, (dette høres nok ganske frekt ut, unnskyld) kanskje han ville ha kjæreste for å få nærhet av noen fordi han skjønte at han aldri kunne ha sex igjen? Grunnen til at jeg sier det er fordi en gutt som ikke vil ha sex med en dame han angivelig er veldig glad i, og kanskje til og med elsker, er helt 100 % usannsynlig. Det er ikke mulig... hvertfall ikke hvis han har levd et liv som giggolo på byen før.

Hvorfor skal han ikke ville ha sex med deg? her er mine teorier..

- Han har en alvorlig kjønnssykdom (HIV/AIDS)

- Han er homofil og er utro

- Han har sex med andre jenter

- Han får vondt når han har sex og har kanskje fått beskjed om at han lider av en sykdom som ikke kan helbredes.

- Han har gått i sølibat, har kanskje ikke så mange venner og trenger derfor én viktig person i livet sitt å være med (deg)

- Han tenner ikke på deg for fem øre, og er bare venn med deg

- Han er jomfru og har en syk vrangforestilling om sex. han synes det er direkte motbydelig med tanken på pikken sin inni en dames vagina

- Han har en traume som har skjedd med andre jenter han angivelig har hatt sex med, eller noe annet

Har du noen gang runket han? sugd han? har han tatt på deg nedentil? slikket deg? dusjer dere sammen? har du sett penisen hans stiv? har dere virkelig aldri ligget og tørrpult i sengen?

Håper virkelig du finner ut av dette ASAP ZULU, men jeg tror faktisk det beste for deg vil være å dumpe han og finne en annen.

Jeg tror ikke vi skal spekuler for mye i hva det feiler han.

Jeg må si en ting: Jeg fatter ikke at du har holdt ut i 3 år uten sex med kjæresten din. Jeg kunne aldri vært i et forhold med en som ikke var interessert i å ha sex med meg. Jeg syntes du har vært altfor tålmodig, og du må gjøre noe med det, snakk med han, og få han til å forstå at intimitet er viktig for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...