Gå til innhold

Vært sammen i 3 år uten sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Konfronter han, kan da ikke ha et sexløst forhold om det ikke er en enighet eller god grunn for det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 år? Og jeg som er singel synes mitt 3 mnd lange sølibat er lenge..

Nei dette hadde jeg ikke gidda. Queue next.



Anonymous poster hash: 535e0...7d0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En homofil hadde da klart å gjennomføre sex med en kvinnelig partner, dersom man har et forhold (samboerskap) slik som i denne saken.

Jeg tror nok heller at han har en eller annen mental sperre når det kommer til sex, uten at der mulig for oss å vite hvorfor. Eventuelt kan det handle om potensproblemer. Uansett, veldig overrasket over at dere ikke har satt dere ned og pratet mer om det enn det jeg får inntrykk av at dere faktisk har. Du må komme til bunns i dette, dette forholdet mangler ikke bare sex, men all form for intimitet og nærhet, virker det som.

Leste dette sitatet et eller annet sted (husker ikke ordrett, riktignok): "Når sexlivet fungerer godt, utgjør det bare 10 % av det som er viktig i forholdet. Når sexlivet ikke fungerer, utgjør det 90 %".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

I og med at han er tidligere player og pulte jente etter jente tidligere, er det neppe potensproblemer eller mikropikk det står på. Dere får ta en ordentlig prat om det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis har han møtt dama i livet sitt, og ønsker ikke å skade deg ved å pule deg. Kanskje han ser på deg som porselensdukken sin som han ikke vil røre, for da blir den ødelagt.

Bærer han deg rundt på en pidestall?

Har nemlig hørt om noen som gjerne kan ha sex med damer de ikke bryr seg så mye om, men når de møter en dame de virkelig bryr seg om klarer de ikke å røre henne ...

Eller så må han ha opplevd traumer.

Må også si at jeg syns det er merkelig at du har latt det gå 3 år ... De fleste ville nok sagt ifra før det var gått 1 år!



Anonymous poster hash: 3cf0b...393
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjønnsykdom kan selvfølgelig også være en grunn. Selv om det ville vært meget urimelig av ham å ikke informere deg om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett kjæresten din naken da, TS?

Anonymous poster hash: 0cf7c...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har lyst til å fortelle oss hvordan det går når dere har snakket sammen.



Anonymous poster hash: a27d2...aba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her. Aseksuell. Du må prate med ham. Aller helst for tre år siden.



Anonymous poster hash: 3f50a...908
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i feil kropp men ikke fått "endret" det der nede enda? :klo: Veldig merkelig. Men det beste er nok at du setter deg ned å snakker med han på en rolig måte, slik at han ikke føler seg presset eller stresset :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uakseptabelt. Hadde aldri godtatt det. For min del hadde jeg ikke klart meg uten sex 2-3 ganger i uka. Hadde det ikke vært regelmessig sex (med unntak av godkjente årsaker som sykdom etc) hadde jeg gjort det slutt.



Anonymous poster hash: a01d3...9b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen min har vært sammen i ca 3 og enda ikke hatt sex. I begynnelsen var vi mye ute i helgene så han var for full til å klare å gjennomføre det så han sovna med en gang vi kom til leiligheten hans. Utenom dette ble det klining og jeg trodde flere ganger at nå skjer det, men så trakk han seg unna og på en måte tulla det vekk og bytta tema om vi skulle gå ut å spise osv… Jeg prøvde å forføre han helg etter helg, misslykket fordi det alltid var noe….

Etter et år flytta vi sammen og han har jobba ekstremt mye overtid ut på kveldene og er alltid for sliten til det. I tillegg sliter han litt med konflikter i slekten på moren sin side og har veldig behov for å snakke om det.

Han blir og veldig fort irritabel og varm hvis jeg prøver å ligger nærme han når vi sovner, og dytter meg vekk og sier han får ikke sove hvis jeg ligger for nærme. Han har aldri holdt rundt meg da vi sover, noe som jeg føler ødelegger mye av den nærheten vi kunne ha hatt. Hver gang jeg har spurt han til og med på bursdagen min, jul osv så blir han bare sur og sier nei for han får så vondt i ryggen, blir for varm og klarer ikke sove osv…

Jeg har aldri hatt dette problemet med noen før, er vandt med at gutter er de som er frempå og "desperate" etter å få seg noe, hvertfall litt nærkontakt. Her er det totalt manglende interesse.

Han sier han ønsker seg barn, og jeg har vært irritert og sagt "Et barn kommer ikke til verden av seg selv…" og prøvd spurt hvorfor han ikke vil ha sex. Og da svarer han bare at han vil ha sex, at det er jeg som ikke vil????? Og når jeg sier at jeg har prøvd lenge og at vi kan ha det nå, så blir han bare sur og går vekk...

Føler vi mangler dette i forholdet, utenom det blir vi bare bestevenner som bor sammen…. Trenger virkelig noen tips her for å redde forholdet, 3 år uten sex begynner å bli et problem!!

Anonymous poster hash: 862e6...34e

Kanskje han er aseksuell? ..

Anonymous poster hash: 1165d...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det at du har holdt ut i 3 år uten sex forteller like mye om deg, som om han. Her er det ugler i mosen. Og jeg tror nok du er like mye del av problemet som han er. Ingen oppegående klarer å holde seg i 3 år uten sex uten at noe skurrer :)



Anonymous poster hash: 67396...c39
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe typisk menn, klarer aldri å prestere, syter om vondt i huet og tannpine når det er opplagt at de ikke vil... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er han homofil, eller så har han potensproblemer.. Du må sette foten ned og kreve et svar, eller bare gå i fra han . Det der er virkelig ikke normalt!

Dette er vist løsningen din på hvert eneste problem! høres jo ut som om mannen sliter, det er noe feil her! og ts har ikke tatt opp tema en eneste gang i løpet av 3 år, og de bor til og med sammen! Menn all skylden ligger på han og nå er det bare å komme med trusler? ser for meg at typen din blir truet 5-10 ganger på en uke jeg.

Anonymous poster hash: e89ca...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...