Gå til innhold

Appen "hours keeper". Noen bedre? deltids-timeliste app


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært så fornøyd med appen "hourskeeper". Men den virker ikke på min nye mobil...:(

Så da lurer jeg på om noen har andre apper de er fornøyde med? Jeg trenger en app der jeg kan skrive ned hvilken jobb, og når jeg jobber. Timelønnene. Så regner den ut antall timer jobbet i hver av jobbene, hvor mye jeg jobber totalt. Og forventet lønn hver mnd, uke osv.

Har lett og lett! Nå er jeg både grønn og frustrert, for jeg er avhengig av en slik app da jeg har to deltidsjobber som utgjør ca 100% stilling. Trenger en oversikt.

Flertallet av app'ene jeg har saumfart har omhandlet div prosjektarbeid. Det er jo feil da jeg ikke driver med diverse prosjekt eller forskjellige klienter. Har to faste arbeidsplasser jeg sjonglerer.

Hadde blitt så takknemlig om noen tipser meg om en app her nå! :)

(Skiftet fra Iphone til samsung.)

Anonymous poster hash: 67fa2...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts; ja. Men kan ikke bruke den lenger som sagt.

Anonymous poster hash: fd94a...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts; fordi den krasjer hver gang jeg forsøker å åpne den. Har forsøkt alt. Avvinnstallert flere ganger. Men får ikke tatt den i bruk. Er vel noe "bugs" som det kalles.

Anonymous poster hash: fd94a...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts; fordi den krasjer hver gang jeg forsøker å åpne den. Har forsøkt alt. Avvinnstallert flere ganger. Men får ikke tatt den i bruk. Er vel noe "bugs" som det kalles.

Anonymous poster hash: fd94a...1f3

Da skjønner jeg. Lurte bare på om du trodde den ikke fantes til android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...