Gå til innhold

chromecast, vil plutselig ikke virke/ spille av slik den sksl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har peil? Bare stopper opp på YouTube og netflix er plutselig veldig dårlig om jeg går spilt av der også. NRK virker ser det ut til men små feil også der som f.eks. teksten begynner men låser seg/går ikke videre. Har sett masse film og serier før. Har hatt den ca 3 mnd og bare stått på plass i tv'n så skjønner liksom ikke at den plutselig er ødelagt. Nettet er tipp topp. Har fiber og god hastighet. Ikke noe problem å spille av på mobil eller pc. Er når det er castet til tv at problemet oppstår. Finner ikke ut av det, kjempe surt. Noen med lignende erfaringer eller vet hvordan jeg fikser det?

Anonymous poster hash: 7c862...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei min funker gull hele tiden, men har du tatt den ut av TV'n og koblet den inn på nytt?



Anonymous poster hash: 22ff2...2b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tatt den inn og ut flere ganger. Tenkte den kunne ha stått på/i for lenge og blitt varm eller noe. Så hadde den ute over natta. Starter bra og 4 sekunder uti hakker det og stopper. Lenger stopp enn det starter igjen om du skjønner. Veldig kjipt.

Anonymous poster hash: 7c862...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tuller også ofte. Kjempe irriterende, blir så sur at jeg bruker den ikke på flere dager. Så vips, så er plutselig alt fint igjen etter en uke.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les i brukermanualen hvordan man skal resette apparatet, man skal holde inn "av og på knappen" noen sekunder. Kan også være en ide å Google software Oppdatering, og oppdatere den etter resetting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...