Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Haha, samme her! Dessuten liker jeg at det er litt action og drama mellom simmene, men jeg blir sur ved tanken på at sim-jeg skal flørte med en sim-venns kjæreste eller at sim-jegen min sin romantiske interesse flørter med fjorten andre mens han spiller gitar i parken :fnise:

Haha, sånn blir jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig 29 dager igjen til Sims 4 blir presentert på E3. Ææh.

Og see! så snart spillet blir releaset og folk begynner å lage CC tror jeg det kan bli ganske ålreit. Foretrekker at det er mest mulig realistisk, og det tror jeg vi kan få. :laugh:

http://genvieve.tumblr.com/post/63580301395/i-tried-mocking-up-what-the-sims-4-could-look-liketumblr_muf4bgcqZH1shvuyzo1_1280.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at TS4 ser veldig morsomt ut jeg :) og simmene er veldig utrykksfulle. Det plager meg ikke så mye at de ser mindre realistiske ut, men liker fortsatt ikke hvirdan håret ser ut :P

Så håper jeg at de ikke fjerner åpen verden. Åpen verden er hovedgrunnen til at jeg ikke gikk tilbake til sims2 (som jeg egentlig liker bedre enn sims3)

Men tror at jeg skal vente litt å høre om sims4 er bra eller ikke før jeg kjøper det selv. Så er jeg usikker på om pc'n kan kjøre spillet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg sånn. :danser::heiajente:

Jeg forhånds bestilte allerede da Øyparadis kom ut. Jeg gleder meg sånn til at buksene og skoene kommer til å passe sammen uansett. Og jeg gleder meg til å kunne velge hatt utenom frisyren. Og jeg gleder meg til de nye bygge funksjonene.

Kan ikke vente!!!!

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg :danse::laugh:

Har bestilt på origin, og kommer til å investere i ny pc som jeg har en liten tradisjon med vær gang en ny "generasjon" av sims spill kommer :P Så skal jr arve denna pcen som sist :blomst: . Har spilt sims siden jeg var 14 og har alle spillene helt siden starten :plystre: Noen fordeler med en nerde mamma må det jo tross alt være :fnise::hug: .

Ser veldig spennende ut med alle de nye funksjonene i spillet. Jeg syns det er mest gøy å designe simmer og bygge hus, blir bra :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste blir jo at spillet ikke hakker like mye. Og at simmene slutter å hope seg opp utenfor en dør eller heis og bare bli stående der i timesvis og roper og prøver å komme seg ut

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Det aller beste blir jo at spillet ikke hakker like mye. Og at simmene slutter å hope seg opp utenfor en dør eller heis og bare bli stående der i timesvis og roper og prøver å komme seg ut

Yes! Er helt enig. Jeg likte at man hadde åpen verden og create-a-style- i TS3, men gud som jeg savnet TS2 i forhold til personlighet. Simmene var jo bare uttrykksløse roboter i TS3 i forhold :fnise:

TS4 virker som om de har havnet på rett vei igjen. Vi får jo se 9 juni om det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Er helt enig. Jeg likte at man hadde åpen verden og create-a-style- i TS3, men gud som jeg savnet TS2 i forhold til personlighet. Simmene var jo bare uttrykksløse roboter i TS3 i forhold :fnise:

TS4 virker som om de har havnet på rett vei igjen. Vi får jo se 9 juni om det stemmer :)

Gleder meg såånn :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det de skulle satset på var at man kan spille online. Da tenker jeg på sånn det er med COD, CS osv. At man kan spille med vennene sine :D



Anonymous poster hash: 1828b...191
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Kommer det allerede 9.Juni??? :hakeslepp:

Nei dessverre, tror det er noe annet som kommer ut da.. Informasjon om spillet eller noe :( Spillet kommer i høst en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sabrina

Kommer det allerede 9.Juni??? :hakeslepp:

Ikke selve spillet, men en haug med ny informasjon. E3 er en slags messe der det nyeste av det nyeste innen data og video spill blir presentert. TS4 kommer til å bli presentert der og det betyr at vi sannsynligvis får all informasjon vi har ventet på. Det har jo gått et helt år nå med absurd lite opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre, tror det er noe annet som kommer ut da.. Informasjon om spillet eller noe :( Spillet kommer i høst en gang! :)

Ikke selve spillet, men en haug med ny informasjon. E3 er en slags messe der det nyeste av det nyeste innen data og video spill blir presentert. TS4 kommer til å bli presentert der og det betyr at vi sannsynligvis får all informasjon vi har ventet på. Det har jo gått et helt år nå med absurd lite opplysninger.

Åjaaa :) Jaja, blir spennende å få litt info om det spillet. Har venta lenge på det!

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en helt vanlig laptop spille spillet? Altså det vil si, hvis laptopen kan spille TS3 så kan vel den spille TS4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...