Gå til innhold

Dritseint med Edel?


Gjest Kritisk

Anbefalte innlegg

Alt for barnslig humor og alt for vulgært. Henriette Steenstrup spiller ganske godt hvis hun har en rolle som er litt "dum" og naiv, sånn som i den serien hun lagde for et par år siden (en god nummer to??), men bortsett fra det syns jeg hun ofte blir litt too much, og da særlig i rollen som Edel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det er kjempemorsomt! men kan skjønne de som ikke liker det. Det er litt vulgært, og du må like enkel prompehumor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde endre navn til Dritprogram med Edel. Fordi det er virkelig et dritkjedelig program med Edel.

Anonymous poster hash: d435f...10c

Evt. kan det hete Dritkleint med Edel.

Anonymous poster hash: d435f...10c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempemorsomt! Var med på innspilling i helgen av ett av showene som ikke er sendt ennå og lo så tårene trillet😂 Programmet har gode seertall, så det er mange som har sansen for denne formen for humor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempemorsomt! Var med på innspilling i helgen av ett av showene som ikke er sendt ennå og lo så tårene trillet Programmet har gode seertall, så det er mange som har sansen for denne formen for humor.

Hvis programmet har bra seertall så vil si at det norske folk ikke har sansen for kvalitetshumor, men barnslig humor som vanligvis små barn synes er gøy. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 782e1...c94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis programmet har bra seertall så vil si at det norske folk ikke har sansen for kvalitetshumor, men barnslig humor som vanligvis små barn synes er gøy. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 782e1...c94

Helt sikkert. Det hele bunner jo i en vulgær dame med null selvinnsikt, og jeg synes alltid det er festlig med slike folk. :P

At man nødvendigvis skal slutte å le av noe fordi man har nådd en viss alder har jeg aldri skjønt meg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Du vet at det er en skuespiller og ikke en virkelig person, eller? :P

Jeg blir ikke flau, bare irritert over at det er så vilt umorsomt.

ER det ikke??

Jo, såklart visste jeg det ;) Jeg mente på skuespillerens vegne, fordi jeg synes hun DRITer seg ut... Helt enig med deg, sykt umorsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hun var en av få morsomme karakterer på torsdag kveld fra nydalen, men jeg syns ikke hun får talkshowet helt til.

Asbjørn brekke/esben eckbo klarte jo dette strålende, men er vel mye fordi han fokuserer på gjestene og lager liv rundt de.

I Eldel-programmet er det jo egentlig det samme hvem som er gjest, for hun drar liksom de samme vitsene med alle.

Anonymous poster hash: fd23f...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis programmet har bra seertall så vil si at det norske folk ikke har sansen for kvalitetshumor, men barnslig humor som vanligvis små barn synes er gøy. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 782e1...c94

Så flott at du har fasit på hva som er kvalitetshumor, da😄

Å diskutere hva som er god og dårlig humor blir jo som å diskutere hva som smaker best av epler og pærer. Vi har jo alle våre preferanser. Du ler sikkert av noe jeg synes er gørrkjedelig. Sånn er det bare, og det er jo helt greit. Jeg ler godt av Edel, men rakker da ikke ned på dem som ikke gjør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis programmet har bra seertall så vil si at det norske folk ikke har sansen for kvalitetshumor, men barnslig humor som vanligvis små barn synes er gøy. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 782e1...c94

Så hva er såkalt kvalitetshumor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint mulig å like mye forskjellig humor. Det ene utelukker faktisk ikke det andre.. Jeg er også spent på hva AB mener er "kvalitetshumor"....



Anonymous poster hash: e9669...248
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det blir for mye koffert humor… blir for barnslig for meg. Hadde sikkert hvis jeg hadde vært høy



Anonymous poster hash: abb11...2e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, jeg. Ja, humoren er kanskje barnslig, og ikke det beste å se med familien. Men hun er jo hysterisk morsom, og man trenger ikke å mangle "kvalitetshumor" selv om man liker den type humor også? Jeg ler i hvert fall, og det er jo en grunn til at det går "dritsent" - så slipper dere å se det med ungene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ler godt av Edel, jeg. :)

Hjelpe det meg ...

Anonymous poster hash: 83f73...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, jeg. Ja, humoren er kanskje barnslig, og ikke det beste å se med familien. Men hun er jo hysterisk morsom, og man trenger ikke å mangle "kvalitetshumor" selv om man liker den type humor også? Jeg ler i hvert fall, og det er jo en grunn til at det går "dritsent" - så slipper dere å se det med ungene ;)

Å hjelpe det meg *igjen* :grine:

Anonymous poster hash: 83f73...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...