Gå til innhold

Luksusfellen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med dere andre, han psykologen passer ikke inn der.. Liker Hallgeir best. Men de andre er også veldig flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun i siste episode skulle hatt en mindre sykkel. Hun kunne vel fint sykla til jobben...

Hvor bodde hun egentlig? Tre timer med sykkel fra jobben, what?



Anonymous poster hash: 8a2f5...d22
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri i verden oppsøkt han Jonas, hvis jeg hadde trengt en psykolog. Klarer ikke å se at han har sympati overfor de stakkarene.

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i siste episode skulle hatt en mindre sykkel. Hun kunne vel fint sykla til jobben...

Hvor bodde hun egentlig? Tre timer med sykkel fra jobben, what?

Anonymous poster hash: 8a2f5...d22

Med den farta hun holdt kan jeg skjønne at det blir bortimot 3 timer. De sa det var 12 km til jobb. Hun var jo tydelig usikker på sykkelen, men det hår jo ann å øve seg på. Blir bare et litt mer langvarig prosjekt enn de forestilte seg først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virket jo helt lost. Hun ville ikke fire på noenting, og den syklinga var helt ufattelig mtp. at hun tydeligvis betalte dyrt for å dra på spinning på treningsstudio

Anonymous poster hash: e3f9f...d28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelen var jo for stor. Med en passende sykkel hadde vel turen gått mye bedre.

Nå fant hun vel en bolig nærmere jobb kanskje, men å lære å sykle hadde jo ikke vært så dumt uansett.



Anonymous poster hash: 8a2f5...d22
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med den farta hun holdt kan jeg skjønne at det blir bortimot 3 timer. De sa det var 12 km til jobb. Hun var jo tydelig usikker på sykkelen, men det hår jo ann å øve seg på. Blir bare et litt mer langvarig prosjekt enn de forestilte seg først.

Det oste jo trassing over den syklingen. Fikk skikkelig inntrykk av at hun spilte mye dårligere til å sykle enn hun egentlig er, bare for å bevise poenget sitt om at hun ikke kunne sykle til jobb....

Anonymous poster hash: d1614...8b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg tok opp dagens program og ser på det nå. Men jeg skjønner jo ikke hva dama sier?? :bond:
Noen gangen burde det vært tekstet altså!

Jeg bare sitter her og gjetter, og hører bare det Halgeir og Magne sier. :ler:

*sukk*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser reprisen nå. Hva skjedde egentlig med jobben hun hadde hos Ekornes..?

Hun hadde jobbet der i 12 år, ba om 1 års permisjon eller noe... Og får nå dagpenger fra NAV i stedet for å jobbe i det heletatt?



Anonymous poster hash: 8a2f5...d22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg tok opp dagens program og ser på det nå. Men jeg skjønner jo ikke hva dama sier?? :bond:

Noen gangen burde det vært tekstet altså!

Jeg bare sitter her og gjetter, og hører bare det Halgeir og Magne sier. :ler:

*sukk*

Det sier jo en del om deg.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser reprisen nå. Hva skjedde egentlig med jobben hun hadde hos Ekornes..?Hun hadde jobbet der i 12 år, ba om 1 års permisjon eller noe... Og får nå dagpenger fra NAV i stedet for å jobbe i det heletatt? Anonymous poster hash: 8a2f5...d22

Jeg lurte også på det.

Og da hun fikk jobben på nytt igjen så klarte hun ikke å jobbe der i mer enn ett par uker. Det er trist å se hvor fort folk gir opp så fort de får motstand.

Mens jeg så på den episoden, håpte jeg at det var henne som vant i rekordpremien i vikinglotto så fikk hun forhåpentligvis kjenne på kroppen hvordan det er å være på plussiden med økonomien. Syntes så synd på henne og familien.

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også på det.

Og da hun fikk jobben på nytt igjen så klarte hun ikke å jobbe der i mer enn ett par uker. Det er trist å se hvor fort folk gir opp så fort de får motstand.

Mens jeg så på den episoden, håpte jeg at det var henne som vant i rekordpremien i vikinglotto så fikk hun forhåpentligvis kjenne på kroppen hvordan det er å være på plussiden med økonomien. Syntes så synd på henne og familien.

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

Kvinnen som vant over 100 millioner er fra Kristiansund på Nordmøre. Kvinnen som var med i Luksusfellen er fra Sunnmøre......to helt forskjellige plasser som er ganske mange timer unna hverandre.

Anonymous poster hash: 68e5e...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som har favorittkombinasjoner av økonomer/psykologer? Av en eller annen grunn så digger jeg Magne og Cecilie som team. Føler de fungerer bra. Han andre psykologfyren kan de dessverre bare spare seg, føler ikke han passer inn. De kan fint bare holde seg til Cecilie, Magne, Hallgeir og Silje, i ulike kombinasjoner.

Hallgeir, Magne og Silje holder for min del. Hallgeir "er" Luksusfellen. Silje er streng, men man ser at hun virkelig vil hjelpe deltakerne og Magne virker så koselig og akkurat passe pedagogisk. Jeg føler at de som får hjelp av en av disse, virkelig får hjelp.

Cecilie er så iskald, synes jeg. Og Christian blir overtydelig i sin framstilling av problemet, det virker som han hele tiden snakker til barn. Men den mannlige psykologen - grøss. Han er en sånn myk machomann med akkurat tilstrekkelig med rufsete hår, skjegg og en knapp for mye kneppet opp i skjorta. I tillegg så er det så ufattelig mye "dill" med ham. Bruke halve programmet for å få deltakeren til å gjennomføre ei treningsøkt - var det dette hun trengte mest?

Anonymous poster hash: 371db...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Omg! Jeg gleder meg til å se neste epidode!

Lurer på hvor i Trøndelag detta var. Han så ut som en luring :)

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

Kristiansund står det på tv3play :-) trodde først de var fra trøndelag jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i lokalavisa at han forstsatt er uten jobb..... jauda..

http://www.tk.no/nyheter/article7678492.ece

Merkelig synes jeg, når han fikk det kurset gratis for å kunne jobbe med det han ønsker å jobbe med.

Men, uansett så har man ikke råd til å være kresen og ikke jobbe, selv om det ikke er drømmejobben. Gå hjemme og sulle og heller skylde på NAV får man ikke orden på gjelda si med.

All cred til fruen i huset som jobber over 100% i hjemmesykepleien! Skal jobbe bra mye i det yrket for å tjene langt over 400 000 i året!.



Anonymous poster hash: 68e5e...b8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at voksne mennesker kan holde slik som de gjør. Greit nok hvis du er 19. Da kan man liksom skylde på at man var ung og dum, men 40? Da burde man vite bedre altså!

Det er akkurat som mange tror de få penger av banken og ikke trenger å betale de tilbake. Når man kjøper ny tv, bil, motorsykkel, surroundannlegg, reiser på dyre ferier osv og alt på kreditt så er det helt på trynet. Hva tenker de med? "Det er jo så lett å bare dra korte" hjelpes!

Jeg er glad ikke jeg er sammen med en slik person. Hadde jeg aldri orka!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...