Gå til innhold

Luksusfellen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Omg! Jeg gleder meg til å se neste epidode!

Lurer på hvor i Trøndelag detta var. Han så ut som en luring :)

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Det er to skalla menn i denne episoden. Hvem av dem?

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

Han økonomifyren :) som er med i alle episodene.. Han ser så slem ut når han smiler.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes synd på hun dama, og at de filmet henne mens hun prøvde å komme til bevissthet er helt utrolig. Vet hvordan det er å besvime og syns det var litt sleipt.

Anonymous poster hash: 6e2c7...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han økonomifyren :) som er med i alle episodene.. Han ser så slem ut når han smiler.

Er det Hallgeir du sikter til? Han gjør jo hele programmet. Ingen luksusfellen uten Hallgeir :P

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Er det Hallgeir du sikter til? Han gjør jo hele programmet. Ingen luksusfellen uten Hallgeir :P

Det er visst det han heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig grønn på dialekter. Hvilken dialekt er det Hallgeir og hun mørkblonde snakker?



Anonymous poster hash: 11d4f...3a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Hallgeir du sikter til? Han gjør jo hele programmet. Ingen luksusfellen uten Hallgeir :P

Han er best, så helt enig. Elsker han jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig grønn på dialekter. Hvilken dialekt er det Hallgeir og hun mørkblonde snakker? Anonymous poster hash: 11d4f...3a6

Tror Hallgeir kommer fra litt sør for Stavanger, vil tippe Bryne?

Anonymous poster hash: e12a1...e59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er best, så helt enig. Elsker han jeg :)

Hehe, jeg snakket så mye om Hallgeir en periode at sambo ble sur og sjalu :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig grønn på dialekter. Hvilken dialekt er det Hallgeir og hun mørkblonde snakker?

Anonymous poster hash: 11d4f...3a6

Han er født og oppvokst på Jæren i Rogaland, nærmere bestemt Kvassheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som ser på kveldens episode? Hva syns dere?



Anonymous poster hash: ca1a0...b5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte slutten idag, for det var virkelig happy ending :)

Er veldig spent på neste episode. Guri malla!

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en skikkelig happy-ending ja! :) Hvorfor virker flere så passive når de får gaver? "åh, takk. Det kommer godt med, hehe.."

GLEDER meg til neste episode, crazy catlady!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var en skikkelig happy-ending ja! :) Hvorfor virker flere så passive når de får gaver? "åh, takk. Det kommer godt med, hehe.."

GLEDER meg til neste episode, crazy catlady!

Kunne ikke vært mer enig. Såg akkurat ferdig ukens episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en skikkelig happy-ending ja! :) Hvorfor virker flere så passive når de får gaver? "åh, takk. Det kommer godt med, hehe.."

GLEDER meg til neste episode, crazy catlady!

Crazy catlady!

Føler at nesten alle har dyr, og hvis ikke de har dyr, så røyker de. Ofte, begge deler. Han fyren på onsdag var den eneste jeg kan huske på lenge, som ikke røyket eller hadde dyr. Åsså var han jo litt sjarmerende tafatt da, og fikk kanskje en happy ending til slutt.

Noen andre som har favorittkombinasjoner av økonomer/psykologer? Av en eller annen grunn så digger jeg Magne og Cecilie som team. Føler de fungerer bra. Han andre psykologfyren kan de dessverre bare spare seg, føler ikke han passer inn. De kan fint bare holde seg til Cecilie, Magne, Hallgeir og Silje, i ulike kombinasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at han nye psykologfyren kunne de ha spart seg. Jeg må ærlig innrømme at jeg mutet når han snakker.

Crazy cat lady var en grei episode. Selv om jeg ikke har sett noen som har slitt så mye med å sykle før.

Endret av -Leon-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at han nye psykologfyren kunne de ha spart seg. Jeg må ærlig innrømme at jeg mutet når han snakker.

Crazy cat lady var en grei episode. Selv om jeg ikke har sett noen som har slitt så mye med å sykle før.

Han prater bare tøv. Blir flau av å høre på og skrur av lyden / går og henter meg noe på kjøkkenet elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...