Gå til innhold

Luksusfellen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som ser på kveldens episode? Halgeir virker temmelig oppgitt.



Anonymous poster hash: ca1a0...b5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slemt å si at jeg koste meg under kveldens episode..? Føler meg liksom så smart når jeg ser sånne folk. Han ga ikke verdens beste inntrykk i jobbintervjuet han fyren, ble overrasket da han fikk fast jobb på Biltema. Hadde vært spennende å se hvordan det går med deltagerne 6 mnd-1 år etter programmet :)



Anonymous poster hash: ca1a0...b5d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde holdt den grunnen til hvorfor jeg flyttet dit for meg selv. For den hun kom med var bare flaut å si høyt blant folk.

Ikke for å hakke på henne men tennene hennes så skumle ut.

Anonymous poster hash: 6840a...a27

La ikke merke til tennene hennes, jeg. Dessuten burde du vite at å rette opp tenner i voksen alder ikke er noe en luksusfellenkandidat har som hovedprioritet. 50.000+ til tannregulering kommer etter at man har betalt inkassoselskapene, skjønner du.

Anonymous poster hash: 6b23c...661

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slemt å si at jeg koste meg under kveldens episode..? Føler meg liksom så smart når jeg ser sånne folk. Han ga ikke verdens beste inntrykk i jobbintervjuet han fyren, ble overrasket da han fikk fast jobb på Biltema. Hadde vært spennende å se hvordan det går med deltagerne 6 mnd-1 år etter programmet :)

Anonymous poster hash: ca1a0...b5d

Hah, helt enig. Han virka skikkelig awkward og klein på jobbintervjuet.. Måtte lukke øya jeg, for jeg ble så flau på hans vegne. Ble overraska over at han fikk den jobben når han virka så usikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, helt enig. Han virka skikkelig awkward og klein på jobbintervjuet.. Måtte lukke øya jeg, for jeg ble så flau på hans vegne. Ble overraska over at han fikk den jobben når han virka så usikker.

Uff, ja, jeg måtte skru av lyden på TV. Hvorfor må de alltid filme fra disse jobbintervjuene, det er så kleint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begriper ikke hvordan det går an å glemme 150 000 kr du har lånt! Jeg ville ligget våken hele natten og tenkt på de...



Anonymous poster hash: f4fd2...12b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begriper ikke hvordan det går an å glemme 150 000 kr du har lånt! Jeg ville ligget våken hele natten og tenkt på de...

Anonymous poster hash: f4fd2...12b

Han virket rimelig chill han karen ja :) Jeg hadde heller ikke fått sove med så mye gjeld.

Anonymous poster hash: ca1a0...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Ser den siste episoden nå, og han fyren var jo virkelig ikke god. Sitte sånn på nasjonal TV og innrømme NAV-svindel! Hjelpe meg, skjønner godt at han Hallgeir ble oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner meg ikke på dama. "Jeg spilte bare på gøy og er ikke avhengig av nettspill og har "bare" tapt 25000kr". Jadda!

25000kr du liksom.

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagens høydepunkt er Luksusfellen altså! "Visste ikke at jeg spilte for 100.000 kr". Jada.



Anonymous poster hash: ca1a0...b5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg syntes det var litt unødvendig av dem å filme henne akkurat når hun våkner til etter besvimelsen... Skjønner det er god tv men...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det SMILET til han skalla gubben...!!

Det er to skalla menn i denne episoden. Hvem av dem?

Anonymous poster hash: 1c0a1...cca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer episoden på nettet? VIl se nååå. :P



Anonymous poster hash: d7537...97a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer episoden på nettet? VIl se nååå. :P

Anonymous poster hash: d7537...97a

Ja, samme her :D Venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...