Gå til innhold

Alt for Norge på TvNorge nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes de er så sippete. Griner jo hele tiden, men koselig program da :)



Anonymous poster hash: 48aad...73c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buhu, sippe sippe..... Ble lott for mye tårer for meg....

Anonymous poster hash: 9863c...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det programmet veldig godt! Og så synes jeg det er så fint hvordan deltakerne behandler hverandre. Fritt for drama og sure miner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så glad for at det er tilbake :)

Amerikanere er jo utrolig nasjonalistiske, elsker å ny på seg selv og er veldig følelsesmennesker (de blir liksom kjempe glade, kjempe triste, kjempe sinte osv osv) og sånt blir det jo god tv av :heia:

Lettrørt som jeg er grein jeg som en unge da Beth leste brevet sitt på gården :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker også dette programmet!! Det er noe med den typen amerikanere jeg liker så innmari godt. Og så er de så entusiastiske over alt som er norsk og jeg får alltid klump i halsen når de leser brevene.

Men den setningen: "Vil du værra med og ta en blings", haha, betyr ikke blings en brødskive da? Tror neppe det er en sjekkereplikk altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir iallefal veldig flau av å være fra Lom når mannfolk langt opp mot 30 sitter i en Volvo og drikker midt på dagen… Håper ikke amerikanerne forbinder stedet med folka de møtte :P



Anonymous poster hash: 43afc...b3a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir iallefal veldig flau av å være fra Lom når mannfolk langt opp mot 30 sitter i en Volvo og drikker midt på dagen… Håper ikke amerikanerne forbinder stedet med folka de møtte :P

Anonymous poster hash: 43afc...b3a

Vedder på at en del av det som skjer i kulissene er arrangert.

Anonymous poster hash: 9e046...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Alt for Norge, det må virkelig være den beste norsk realitet-produksjonen på lang tid.

Er selv utrolig lettrørt og må innrømme at jeg fikk rimelig klump og tårer i øyekroken selv på søndag. Men er det bare jeg som synes denne sesongen var litt i overkant tårevåt?

Flere brast sammen i gråt omtrent i øyeblikket de entret snøtunnellen, og i løpet av serien tror jeg samtlige grein fra 1-3 ganger hver!

Merker det fort kan bli litt slitsomt i lengden, de blir jo bare mer og mer tilknyttet både Norge og hverandre. Ser liksom ikke helt for meg hvor dette skal ende ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det fort kan bli litt slitsomt i lengden, de blir jo bare mer og mer tilknyttet både Norge og hverandre. Ser liksom ikke helt for meg hvor dette skal ende ;-)

Blir nok bedre heller enn verre. I starten kan det jo føles litt overveldende med så mye nytt og så mye info, etterhvert blir det nok bare gråting når en person får brev eller må dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra :) Har fulgt med programmet siden det startet. Veldig morsomt og spennende og ja, jeg er også en av de som griner med deltakerne når de leser brevene ... Blir bare så rørende! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg synes Henriette er veldig vakker og flink til å snakke engelsk. Er glad for at de har henne som programleder!

Men noen ganger blir jeg flau på de nordmennene sine vegne som oppfører seg teit ovenfor amerikanerne. Som en over her sa, jeg håper ikke de generaliserer oss når de møter disse sjelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Henriette er veldig vakker og flink til å snakke engelsk. Er glad for at de har henne som programleder!

Men noen ganger blir jeg flau på de nordmennene sine vegne som oppfører seg teit ovenfor amerikanerne. Som en over her sa, jeg håper ikke de generaliserer oss når de møter disse sjelene.

Før jeg bosatt meg her selv så var alle mine inntrykk av nordmenn basert på det jeg observerte på diverse feriesteder. Ikke helt positivt som du kan tenke deg. ;)

Anonymous poster hash: 5796b...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Før jeg bosatt meg her selv så var alle mine inntrykk av nordmenn basert på det jeg observerte på diverse feriesteder. Ikke helt positivt som du kan tenke deg. ;)

Anonymous poster hash: 5796b...61d

Ja, ferie kan bringe frem det værste i folk og de glemmer å ta med seg normal folkeskikk i kofferten før de drar. Heldigvis gjelder ikke dette bare nordmenn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Synes det er rart de griner så mye når de leser brev om folk de aldri har møtt eller kjenner. Det er ikke bare litt grining heller.

Men ellers er dette er veldig koselig program og er glad de har valgt Henriette som programleder. Jeg synes hun gjør en god jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...