Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2014


Gjest ferale

Anbefalte innlegg

Hvilken eks? Han har jo endel.. :)

Vil ikke si at hun han har yngste barnet med er penere enn de han har på gården nei..

Anonymous poster hash: 41ce0...5e0

Mammaen til V :)

Anonymous poster hash: f0502...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Johan Martin er kjempekjekk!

Melder meg inn i fanklubben :) Beste bonden jeg kan huske fra JPK.

Anonymous poster hash: 5fbe4...dd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ.. Like greit han ikke ble valgt videre tror jeg. Synes ikke det virket som at de passet så godt.

Anonymous poster hash: 6159e...2a4

Enig. Det virket som de ikke hadde noe som helt å prate om og heller ikke felles interesser. Det hadde blitt helt kræsj. Jeg er overrasket over at han kom så langt, men så var vel heller ikke de andre frierne som ble sendt hjem tidligere så mye å juble over.

Anonymous poster hash: e17a9...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det virket som de ikke hadde noe som helt å prate om og heller ikke felles interesser. Det hadde blitt helt kræsj. Jeg er overrasket over at han kom så langt, men så var vel heller ikke de andre frierne som ble sendt hjem tidligere så mye å juble over.

Anonymous poster hash: e17a9...6b4

Det eg synes var litt dårleg var at han i forrige program sa ifrå til henne at han følte seg utelatt frå samtalen ofte.

Virka ikkje som ho tok spesielt hensyn av den grunn. Dei pratar jo kun om jakt og slikt.

Greit nok at det er interessa hennar, men ein treng jo ikkje vere uhøffeleg av den grunn.

Synes han som gjekk ut virkar som ein fin fyr, men muleg dei ikkje passa saman.

Sjølv om det er tidleg stadie, synes eg det er rart at dei ikke tar meir stilling til at han eine har eigen gard heime.

Anonymous poster hash: 85a62...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg synes var litt dårleg var at han i forrige program sa ifrå til henne at han følte seg utelatt frå samtalen ofte.

Virka ikkje som ho tok spesielt hensyn av den grunn. Dei pratar jo kun om jakt og slikt.

Greit nok at det er interessa hennar, men ein treng jo ikkje vere uhøffeleg av den grunn.

Synes han som gjekk ut virkar som ein fin fyr, men muleg dei ikkje passa saman.

Sjølv om det er tidleg stadie, synes eg det er rart at dei ikke tar meir stilling til at han eine har eigen gard heime.

Anonymous poster hash: 85a62...051

Det er det jeg har følt hele tiden...Det mangler litt sosial IQ her. Mange blir miljøskadde av å vokse opp i isolerte miljøer på bygda, og det tror jeg er tilfellet her. Hun kommer nok ikke til å finne noe mann gjennom denne serien. For det første er hun veldig lukket og vanskeig å få kontakt med, og for det andre virker hun ikke til å vite hvilke menn hun passer sammen med og hvordan hun skal oppføre seg rundt dem.

Anonymous poster hash: df1c6...354

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere det at flere mener Marianne virker kald/lukket osv.

Søsteren min var med som frier for mange år siden, og vi kjente henne ikke igjen på skjermen. Hun var så stille og "stiv i maska".

Dealen er at det vi ser, får vi se fordi det er et kamerateam til stede. Og det teller minst 5 personer. Er det flerkamera-scener (feks under utvelgelsene) kan det være opptil 20 mennersker som står der og glor på deg :P

Søsteren min ble litt "varmere i trøya" etter hvert, og det var først og fremst fordi hun ble bedre kjent med crewet som var der.

Når det ikke var crew rundt de, gikk praten lett og alle ble godt kjent og hadde det kjempefint.

Nå ble ikke hun valgt ut til slutt, men hun sier hun ikke angrer på at hun var med. Lærte mye om tv-produksjon i alle fall, og det er jo gøy for oss rundt som får vite hemmelighetene :P

Jeg vet jo ikke, men ser for meg at når feks Marianne sitter der og liksom skal være på date med mange fremmede mennesker og kamera og mikrofoner og lysmålere og.. Og.. Jeg hadde søren meg vært litt stiv i maska selv :P

Vi får jo kun se ca 10 min fra hver bonde per episode, så det er myyye som skjer som vi ikke får se :)

Og så har du de som reagerer helt motsatt, og som fremstår litt "skrudd" og litt for på. De blir sikkert ekstra gira av kamera :P tenker spesielt på tor espen. Og Michelle. Virker ganske slitsomme, men de er sikkert mer "nedpå" når det ikke er kamera der :P

Anonymous poster hash: a7e8a...9f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tror dere de velger, da? :)

Marianne velger selvfølgelig han yngste bonden ;)

Dette er bestemt helt fra starten av..

Anonymous poster hash: 2ab56...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Tor Espen blir garantert å velge ut hun med det blonde håret, da hun er penere.

Anonymous poster hash: 2ab56...962

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tippar;

Marianne: han som har gard frå før.

Knut Erik: ingen, evt Siri (?)

Johan Martin; Ho lille med mørkt hår.

Tor Espen: Sissel

Blir spennande å sjå :)

Anonymous poster hash: 85a62...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til V :)

Anonymous poster hash: f0502...045

Det er ho eldste, sant?

Anonymous poster hash: 85a62...051

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper:

Tor Espen: Sissel

Marianne: Knut Halvor

Knut Erik: Siri

Johan Martin: Hanne

Tror ikke det blir par av noen av dem, egentlig... Kanskje Johan Martin og Hanne, eneste.



Anonymous poster hash: a1488...078
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere de velger, da? :)

Hm..

Tror som de fleste andre at Johan Martin velger Hanne.

Og Knut-Erik velger Siri. Tor Espen tror jeg kanskje velger Maja (?). Mens Marianne tror jeg velger Stian, håper hun velger Knut Halvor da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper:

Tor Espen: Sissel

Marianne: Knut Halvor

Knut Erik: Siri

Johan Martin: Hanne

Tror ikke det blir par av noen av dem, egentlig... Kanskje Johan Martin og Hanne, eneste.

Anonymous poster hash: a1488...078

Jeg tipper det samme som deg. Tror heller ikke det kommer til å holde for noen :(

Anonymous poster hash: e17a9...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om Mikael, frieren til Marianne?



Anonymous poster hash: 52da4...db4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om Mikael, frieren til Marianne?

Anonymous poster hash: 52da4...db4

Eg synes han virka veldig sympatisk og grei :)

Anonymous poster hash: 85a62...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva syns dere om Mikael, frieren til Marianne?

Anonymous poster hash: 52da4...db4

Det var vel han bergenseren som ble utstemt? Jeg likte han ikke, synes han virket litt "her kommer jeg" måtte høres og sees hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner han litt fra før, veldig krevende og falsk type.



Anonymous poster hash: 52da4...db4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan Martin: Ina

Marianne: Han som ikke har gård fra før av (Knut Halvor)

Tor Espen: Ikke hun lyse med kort hår (Maja?)

Knut Erik: Fra starten var jeg helt sikker på at han ville velge Tove Michelle, men nå tror jeg Siri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...