Gå til innhold

Hva synes dere om "The Walking dead" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sesong 4 var jo så mye bedre enn sesong 3. (Den var dødskjedelig.)

Men sesong 5 ser utrolig spennende ut :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så synes jeg ingenting om serien. Hadde det ikke vært for spillet, er jeg ikke sikker på om jeg hadde vært interessert i å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen karakterer jeg savner, selv noen av de slemme. De skaper mer spenning. Serien har noen tørkeperioder der handlingen går litt tregt, men det er verdt å holde ut mener nå jeg. Ellers er det interessant å se hvem som klarer å beholde menneskeligheten, hva en slik situasjon kan gjøre med folk osv.

Jeg gleder meg til å se hvordan det går videre på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere?

Skjønte ikke slutten helt, var det hun husmora som lå i containeren, som et tilbakeblikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg skjønte det så var det det.

Men jeg trodde det skulle sendes to nye episoder i kveld, men det kom bare den nye episoden om igjen rett etterpå? Wut?! O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere?

Skjønte ikke slutten helt, var det hun husmora som lå i containeren, som et tilbakeblikk?

Ja. Hun var mammaen til han som styrte Terminus. Hun fortalte jo Carol at det hadde kommet slemme folk som drepte og voldtok og at de da måtte kjempe og ta tilbake T. Det var da de bestemte seg for å være slakteren i stedet for kjøttfeet :/ Det var nok et tilbakeblikk fra da de slemme var der.

Anonymous poster hash: fe385...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en virkelig god 1.episode. Så det lover godt for resten av sesongen

Klemmen til Daryl og Carol var så fin, jeg tror Daryl aldri har vist så mye følelser før :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en virkelig god 1.episode. Så det lover godt for resten av sesongen

Klemmen til Daryl og Carol var så fin, jeg tror Daryl aldri har vist så mye følelser før :hjerte:

Var det ikke det jeg sa? Daryl og Carol er et par.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er TWD tilbake sånn det skal være. Masse action, blod, gørr og spenning. Holdt på å kjede meg ihjel gjennom forrige sesong og hadde bestemt for å slutte å se på om ikke sesong 5 startet bra. Var jo bare føleri og zombier i skogen.



Anonymous poster hash: c2d8c...9dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det ikke det jeg sa? Daryl og Carol er et par.

Hehe, godt mulig det. For å være ærlig så shipper jeg hverken "Caryl" eller "Bethyl" :P , men det er ekstra hyggelig å se på en glad Daryl, han er så alvorlig hele tiden. (Ikke at jeg klager altså, han er en veldig flott mannemann :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra episode, en av de beste episodene av walking dead jeg har sett. Gleder meg til fortsettelsen! Rick har blitt utrolig tøff også. No more syting og tomatdyrking på gården.

Flere som ikke har mage til den type "slaktescener" btw? Det var jo helt ekstremt spennende, men måtte snu meg bort for ikke å brekke meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra episode, en av de beste episodene av walking dead jeg har sett. Gleder meg til fortsettelsen! Rick har blitt utrolig tøff også. No more syting og tomatdyrking på gården.

Flere som ikke har mage til den type "slaktescener" btw? Det var jo helt ekstremt spennende, men måtte snu meg bort for ikke å brekke meg :P

Slakteriscenen var temmelig grim, og i tillegg satt jeg og var redd for at Glenn skulle bli drept. Jeg var rimelig sikker på at han ikke ville bli det, men ikke helt, og usikkerheten ble hold i live til siste sekund, for drittsekken med baseball-kølla tok sats minst to ganger, bare for å bli avbrutt i siste liten.

"Nei, ikke Glenn, han er den mest sympatiske i hele gruppa, bortsett fra Beth og Maggie!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste sesongstarten, om ikke beste episoden av the Walking Dead. Men den slakteriscenen kunne de faen meg spart seg for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...