Gå til innhold

Revenge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer i sesongavslutningen? Jeg følger det norske sendeskjemaet nemlig, noen som vet hvor mange episoder det er igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere på amerikansk sendeskjema her i tråden?

*da tør jeg ikke lese den*

Elsker serien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack just won't freaking die. Damn it.

Håper derimot at Aidan er død, og Declan, som var irritasjonsmoment nr 2 er jo en goner. Jeg likte sesongavslutningen, litt for mye Nolan, litt for lite Daniel/Emily for min del (det meste fasinerende forholdet i serien, kom an. Vil se de to putte hodene sine sammen for å ta Conrad).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack just won't freaking die. Damn it.

Håper derimot at Aidan er død, og Declan, som var irritasjonsmoment nr 2 er jo en goner. Jeg likte sesongavslutningen, litt for mye Nolan, litt for lite Daniel/Emily for min del (det meste fasinerende forholdet i serien, kom an. Vil se de to putte hodene sine sammen for å ta Conrad).

Haha, det er merkelig hvor utrolig forskjellig vi ser på ting. Synes Jack/Emily og Aiden/Emily er tusen ganger mer spennende enn noe som har med Daniel å gjøre. Han kunne gjerne dødd ut av serien for min del, utrolig klein og arrogant type. Nolan er jo et av høydepunktene i serien, så håper ikke sesong 3 blir "vi må få Nolan ut av fengsel", han er mye bedre når han brillierer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det er merkelig hvor utrolig forskjellig vi ser på ting. Synes Jack/Emily og Aiden/Emily er tusen ganger mer spennende enn noe som har med Daniel å gjøre. Han kunne gjerne dødd ut av serien for min del, utrolig klein og arrogant type. Nolan er jo et av høydepunktene i serien, så håper ikke sesong 3 blir "vi må få Nolan ut av fengsel", han er mye bedre når han brillierer.

Jeg elsker Nolan, men synes han er best når han viser nye sider av seg selv. Ble litt for mye "Nolan står og snakker om å gjøre ting"-følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Nolan, men synes han er best når han viser nye sider av seg selv. Ble litt for mye "Nolan står og snakker om å gjøre ting"-følelse.

I see :) Regner med vi får se litt nye sider av han i neste sesong, slik som denne ble avsluttet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som hadde trodd at Nolan eller Jack var Patrick/Victorias ukjente sønn.... Da er det en ny spiller i spillet.

Så sesong tre er bekreftet nå?

Håper det blir litt mer at Emily tar styringen og utfører hevn i neste sesong. Denne sesongen har gått litt for mye med til småplukk, bi-figurer som har forsvunnet fort ut igjen, og damage control. Nesten så man glemmer hva som egentlig er målet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, endel småplukk som er litt irriterende når jeg tenker over det. Hva med den spennende cliffhangeren i slutten av en episode for litt siden, da Emily gikk til klosteret der Victoria hadde overlevert sin sønn (Patrick), og påstått at hun var gravid, for å snike til seg litt info? Glemte regissørene av å følge opp dette?! Virker som de har laget litt for mange bi-roller med egne historier, det er lett å glemme løse tråder som blir lagt ut.

Var det ikke litt spesielt at Aiden sa "mon frere" til Daniel, før slossescenen? Men det hørtes ikke akkurat ut som det var Aidens stemme som hørte til den ukjente sønnen som ringte på døra til Victoria...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see :) Regner med vi får se litt nye sider av han i neste sesong, slik som denne ble avsluttet :P

Håper det! Blir stilig å se Nolan litt hjelpesløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Jada! I går kveld så jeg episode 2. Ikke veldig imponert enda, men vi får se hvordan det utarter seg videre i sesongen. Uansett slitsomt å vente en hel uke til neste episode. :fnise:



Anonymous poster hash: 17b87...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada! I går kveld så jeg episode 2. Ikke veldig imponert enda, men vi får se hvordan det utarter seg videre i sesongen. Uansett slitsomt å vente en hel uke til neste episode. :fnise:

Anonymous poster hash: 17b87...bb4

Ikke si noe! Det begynner jo ikke før søndag 19/10 på TV6!

*glede seg* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si noe! Det begynner jo ikke før søndag 19/10 på TV6!

*glede seg* :hoppe:

Må bare spørre...trodde det var sesong 4 som begynte 19/10 jeg? De har da begynt med sesong 4 i usa.

Selv er jeg snart ferdig med sesong 2 på dvd. Gleder meg til å se sesong 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffa over Emily. Har ikke begynt på den nye sesongen, men hva er greia med at hun ikke vil skille seg fra han fyren (husker ikke hva han heter)? Da virker hun bare som en golddigger da jo.



Anonymous poster hash: beac9...72b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare spørre...trodde det var sesong 4 som begynte 19/10 jeg? De har da begynt med sesong 4 i usa.

Selv er jeg snart ferdig med sesong 2 på dvd. Gleder meg til å se sesong 3!

:jepp:

Det er sesong 4 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Følger amerikanske sendetider jeg. Syns det er sååå vanskelig å vente en hel uke på hver episode.

Elsker og hater serien. Får virkelig følelsene satt i sving.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger amerikanske sendetider jeg. Syns det er sååå vanskelig å vente en hel uke på hver episode.

Elsker og hater serien. Får virkelig følelsene satt i sving.

Skjønner deg godt! Jeg tror nesten ikke jeg klarer å se mer før jeg VET at de to får møtes snart og at ikke Victoria får fortsette løgnen sin om hvem Emily egentlig er!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...