Gå til innhold

Revenge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så *spoiler alert til første episode*

det med bryllupet og han forloveden som ble skutt var frem i tid? Trodde hovedpersonen flytta inn i nabohuset til svigers uten at de visste om det, jeg. Og at hun som ønska henne velkommen til Hamptons ikke kjente henne igjen eller ikke var i bryllupet. Så mye fikk jeg med meg...! *flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så *spoiler alert til første episode*

det med bryllupet og han forloveden som ble skutt var frem i tid? Trodde hovedpersonen flytta inn i nabohuset til svigers uten at de visste om det, jeg. Og at hun som ønska henne velkommen til Hamptons ikke kjente henne igjen eller ikke var i bryllupet. Så mye fikk jeg med meg...! *flau*

Ja, det hopper veldig mye fram og tilbake i tid! Ble ganske forvirret selv jeg:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig å forstå tidsforløpet hvis man ser et par episoder samt følger med, sett bort i fra akkurat den bryllupsscenen så har de forholdt seg veldig sort/hvitt: Amanda som liten og Emily i Hamptons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var kjempegøy! Ble positivt overrasket egentlig, var mye morsommere enn det jeg trodde da jeg så reklamen. Er litt spent på hvordan de skal trekke det ut i så mange episoder da men. Hun skal jo ta hevn, men den kan da ikke vare så lenge?:P haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, jeg ble hektet. Og har nå sett 10 episoder. At Emily Thorne ikke kaldkvelder de fleste på flekken er et under.

Liker ikke at hver episode starter med jentehyl, men men...

Jeg synes det er mange syrlige replikker og iskalde kommentarer som gjør seg godt i et slikt miljø. Det er en kunst å ballansere slik hun gjør.

Noland er skikkelig rik og slem, håper han er slem mot rett person da...

Tidligere supermodell Amber Valletta som Lydia Davis var gledelig gjensyn på skjermen.

De var nominert Favorite New TV Drama på 2012 People's Choice Awards 2012. Og Victoria Grayson (Madeleine Stowe), ble nominert til en Gloden Globe for Best Actress in a TV drama i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så dumt med 2 tråer, jeg har jo startet en slik for lengst...

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=628876

Tja, da skulle du vel lett litt ekstra da, for denne tråden ble startet en god stund før din tråd :)

Gleeeeder meg til neste episode, dette er den beste serien jeg har sett på lenge! Castingen av Victoria Grayson er jo bare GULL - det oser botox og collagen-lepper lang vei av Madeline Stowe, noe det selvfølgelig også ville gjøre av en velstående Hamptons-frue. ELSK! :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg synes den var kjempebra.

Beste replikk: 'Do you think she's somewhere looking up at us?'

Endret av Glynis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

ser dere at hun som spiller Victoria har fikset på ansiktet igjen...? Huff, så stram og med så harde linjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...