Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Når folk sier at de skal til Europa så mener de egentlig bare Paris. Så irriterende!

Og når de er i Paris, så ser man som regel eiffeltårnet uansett hvor i byen dem er eller bor. Alltid utsikt til eiffeltårnet fra hotellrommet osv. Endret av Shinigami
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med at de i skrekkfilmer endelig finner et brukbart våpen og slår løs for så å hive det fra seg?! De dør jo aldri på første forsøk uansett. Blir like oppgitt hver gang.

Romantiske komedier hvor man nesten kan si replikkene samtidig som skuespillerne for det er så forutsigbart.

At de alltid roper hallo når det kommer en skummel lyd og helst går ned i kjelleren også.

I tv serier irriterer det meg når de bytter ut en skuespiller med en annen i samme rolle og alle i serien later som ingenting? Skjønner jo at de må det, men det er teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tv serier irriterer det meg når de bytter ut en skuespiller med en annen i samme rolle og alle i serien later som ingenting? Skjønner jo at de må det, men det er teit

Doctor Who må irritere vette av deg.

Altså om du ser på den serien.

Anonymous poster hash: 3e845...41b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doctor Who må irritere vette av deg.

Altså om du ser på den serien.

Anonymous poster hash: 3e845...41b

Jeg skrev ikke det innlegget over, men det er faktisk grunnen til at jeg sluttet å se på Doctor Who etter en og en halv sesong

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Doctor Who forklarer de overgangen til ny skuespiller og ingen later som om de ikke vet at han har blitt ny. Det er forskjell på det og at en såpeskuespiller plutselig ser helt annerledes ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Doctor Who forklarer de overgangen til ny skuespiller og ingen later som om de ikke vet at han har blitt ny. Det er forskjell på det og at en såpeskuespiller plutselig ser helt annerledes ut.

isåfall ville det jo irritert meg mye mindre da^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doctor Who må irritere vette av deg.

Altså om du ser på den serien.

Anonymous poster hash: 3e845...41b

Hvis du hadde sett Doctor Who hadde du skjønt at det er snakk om noe helt annet. Der er det en del av historien at han bytter utseende, og personlighet også for den saks skyld. Har ikke sett så mye på de nye seriene, men i de gamle reagerer definitivt de rundt på at han ser annerledes ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde sett Doctor Who hadde du skjønt at det er snakk om noe helt annet. Der er det en del av historien at han bytter utseende, og personlighet også for den saks skyld. Har ikke sett så mye på de nye seriene, men i de gamle reagerer definitivt de rundt på at han ser annerledes ut.

ja jeg vet det. poenget mitt var at det måtte plage henne. Det plager ikke meg

Anonymous poster hash: 3e845...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt? Paris ligger jo i Europa? :P

Da kunne de vel sagt Paris i serien og ikke Europa. Europa omfatter maange andre store byer, som London, Barcelona, Roma, Berlin osv, så det er ikke en selvfølge at man oppfatter Europa som Paris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne de vel sagt Paris i serien og ikke Europa. Europa omfatter maange andre store byer, som London, Barcelona, Roma, Berlin osv, så det er ikke en selvfølge at man oppfatter Europa som Paris.

Åja sånn ja :) Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette gjelder vel spesifikt Star Trek seriene (TNG og Voyager), så det er kanskje litt smalt, men anyway: Det er "tilfeldigvis" alltid en passende oksygenmettet atmosfære på alle planetene de beamer ned på. Til og med asteroider har en helt ok atmosfære, der man kan spasere rundt uten noen form for romdrakt eller pusteapparat. Litt artig å tenke på at vår egen klode bare har hatt en levelig atmosfære (for mennesker) de siste 500 millioner år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Når en skuespiller har sagt noe morsomt, må den andre vente med å svare i 10-20 sekunder, fordi publikum må le ferdig først. Det virker så unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du for all del holde deg langt unna The big bang theory. Makan til overdrevent bruk av latter skal man lete lenge etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ofte en laugh track de bruker og ikke publikum.



Anonymous poster hash: 3e845...41b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du for all del holde deg langt unna The big bang theory. Makan til overdrevent bruk av latter skal man lete lenge etter.

Det er faktisk ofte en laugh track de bruker og ikke publikum.

Anonymous poster hash: 3e845...41b

I TBBT er det ekte publikum. Det ser/hører man tydelig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

- de går inn med sko på

- de spiser aldri opp maten sin

- de går alltid ned i den skumle kjelleren selvom det er en morder der

- de snakker stort sett for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt i sitcoms: når noen kommer på besøk inn i leiligheten, går den besøkende ofte rett til kjøleskapet, tar ut en flaske vann, bruker lang tid på å åpne den, gestikulerer med armen som holder korken mens de prater. Tar kaaanskje en slurk av flasken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I TBBT er det ekte publikum. Det ser/hører man tydelig her.

Og hvorfor er det relevant? Poenget var at de legger inn latter mellom. Hver. Forbaska. Setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er det relevant? Poenget var at de legger inn latter mellom. Hver. Forbaska. Setning.

Du har visst ikke et godt liv, siden du ikke kan le eller i det minste smile av små situasjoner. Dessuten hadde jeg ikke svart om jeg visste at du var så hårsår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...