Gå til innhold

Alle KGer med og uten venner! Se hit.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært mange tråder her med folk som ikke har venner. Hva om vi alle hadde møttes? :) Laga en KG grillfest/fest/møte. Hvem hadde vært med på det? Anonymous poster hash: b7489...0e9

Svært få tenker jeg.

Folk på KG foretrekker å syte på KG om problemene sine fremfor å faktisk gjøre noe med dem. :opplyser:

Det er nok det letteste...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svært få tenker jeg.

Folk på KG foretrekker å syte på KG om problemene sine fremfor å faktisk gjøre noe med dem. :opplyser:

Det er nok det letteste...

WHY! Jeg vil jo møte folkene her inne! :jolie:

Anonymous poster hash: b7489...0e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Hva har skjedd?

Anonymous poster hash: b7489...0e9

Anonymous poster hash: 5a732...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHY! Jeg vil jo møte folkene her inne! :jolie:Anonymous poster hash: b7489...0e9

Si det? :klo:

Det krever tiltak. Man må faktisk lette på ræva. Man må se de man diskuterer med. Det kan jo hende at de viser seg å være mennesker. :vetikke:

Lettere å sitte bak en skjerm.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Hva har skjedd?

Anonymous poster hash: b7489...0e9

Den ene gangen var det de mest populære brukerne som arrangerte og derfor ble det til at de fleste samlet seg i en klikk. En annen gang varr det ca 30 personen som hadde takket ja. Hadde arrangert bååde mat og drikke, lokaler og allting, men jeg var den eneste som møtte opp. Hørte aldri noe fra de andre igjen, og er fremdeles ganske sur for at de ikke melder avbud eller kan si ifra på forhond at de er usikre istedet for å bare drite i det.

Anonymous poster hash: 5a732...91c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kg-fest før :)

Ble kjent med mange hyggelige jenter og nå er vi en gjeng på 4-5 stk som treffes ukentlig :)



Anonymous poster hash: 22a4a...def
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Jeg har møtt folk fra forum før, men da bodde jeg i utlandet.

Var helt jævlig først, siden jeg er rimelig sjenert, men traff de flere ganger og hadde det kjempegøy :)

Litt trist da jeg måtte reise tilbake til Norge. Fine folk.

Her vet jeg ikke om jeg ville ha møtt noen, for dette forumet er ikke spesielt hyggelig. Finnes sikkert hyggelige folk, men hvis folk er like spydige i virkeligheten så er ikke det noe for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde jo vært koselig å treffe nye mennesker, fått utvida horisonten og utfordra seg selv littt. Blir det arrengert i Bergen er jeg med om jeg er hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært få tenker jeg.

Folk på KG foretrekker å syte på KG om problemene sine fremfor å faktisk gjøre noe med dem. :opplyser:

Det er nok det letteste...

Tja, det har vært noen som ble med i Bergen. Men det var egentlig heller tafatt. Men jeg har nå fått litt rusk og litt planeter med. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til alle som ønsker nye venner i Oslo:

Fant et arrangement på facebook som heter Birkelunden Matprat - Birkelunden Foodtalks! Som blir holdt av noen som kaller seg oslotalks.

Arrangementet er i kveld kl 20 på pavilljongen på Birkelunden. Står noe om at er det dårlig vær er det noen som disponerer leilighet.

En av aktivitetene der er "speed-friending" for å bli kjent med nye folk!

Jeg er litt sjenert av meg, kommer til å gå forbi, men om jeg tørre å komme bort får tiden vise! Håper flere av dere kommer så blir det lettere for meg og å møte opp!

Kommer dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg er med, men aldri aldri om jeg sier hvilken bruker jeg.

 

For mange som misliker meg her  :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tiltak!

 

For dere i Oslo, og de utenfor er også selvsagt invitert, hva med eksempelvis Frognerparken i løpet av neste uke?

 

Grille da det er så fint vær nå… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...