Gå til innhold

Venninner i Stavanger :)


Happy33

Anbefalte innlegg

Jeg er også interessert i å bli kjent med nye folk!

Prøvde å søke etter gruppen på fb men fant den ikke. :(

Vi har byttet gruppe. Usikker på om jeg kan legge til medlemmer eller om kun admin kan det, men send meg en PM så kan jeg prøve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner den ikke før noen av oss har godtatt venneforespørsel fra deg. Så hva heter du så kan jeg legge deg til også på vennegruppen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg å være med i gruppa:)

Er det den som heter "Stavanger jenter :)" med 13 medlemmer? I så fall kommer den opp når jeg søker på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg å være med i gruppa:)

Er det den som heter "Stavanger jenter :)" med 13 medlemmer? I så fall kommer den opp når jeg søker på den.

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner den ikke før noen av oss har godtatt venneforespørsel fra deg. Så hva heter du så kan jeg legge deg til også på vennegruppen 😃

Jeg har lagt henne til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Hei! Håper dere ikke har forlatt tråden enda :)

Jeg er en 23 år gammel jente fra Stavanger, som gjerne vil utvide nettverket sitt. De nærmeste venninnene mine har flyttet, og savner en venninnegjeng å ha jentekvelder og annet med. Er det mulighet for at jeg kan melde meg inn i gruppen?

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg også kan få joine dere :) trenger nye venner, er medlem i en gruppe med folk her fra, men der er det litt rolig derfor håper jeg at jeg også får være med dere? Er jente på snart 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har laget en gruppe 2 om det er flere som ønsker seg flere venninner i Stavanger så send meg en PM med deres fulle navn så kan jeg legge dere til i gruppe 2 på f.b :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget en gruppe 2 om det er flere som ønsker seg flere venninner i Stavanger så send meg en PM med deres fulle navn så kan jeg legge dere til i gruppe 2 på f.b :)

jeg sendte deg en pm forige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Håper dere ikke har forlatt tråden enda :)

 

Jeg er en 23 år gammel jente fra Stavanger, som gjerne vil utvide nettverket sitt. De nærmeste venninnene mine har flyttet, og savner en venninnegjeng å ha jentekvelder og annet med. Er det mulighet for at jeg kan melde meg inn i gruppen?

Klart det :) Bare sende meg PM med ditt fulle navn så legger jeg deg til i gruppen på f.b :-) Ellers kan du søke opp gruppen "Stavanger jenter :) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan se hva vi skriver inne på gruppen, selv om alle kan søke opp gruppen offentlig :) Den heter Stavanger jenter :) Bare å søke den opp men send en av oss venne forespørsel først slik at en av oss kan legge deg til :) Velkommen til gruppen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper dere ikke har forlatt tråden enda :)

 

Jeg er en 23 år gammel jente fra Stavanger, som gjerne vil utvide nettverket sitt. De nærmeste venninnene mine har flyttet, og savner en venninnegjeng å ha jentekvelder og annet med. Er det mulighet for at jeg kan melde meg inn i gruppen?

Har du sendt meg PM med navnet ditt så kan jeg sende deg venne forespørsel og få lagt deg til i gruppen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Er dette fortsatt en aktiv gruppe på Facebook? :)

Jeg er en jente på 24, som akkurat har flyttet til Sandnes, men jobber i Stavanger. Kommer fra Østlandet og flyttet pga kjæresten. Kjenner nå litt på det at jeg har reist fra familie og venner, og har behov for å bli kjent med nye mennesker her! 😀

Er ikke kjent her i det hele tatt, og det hele føles til tider litt håpløst..

Om noen ønsker å treffes så er jeg ihvertfall med! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...