Gå til innhold

Gossip Girl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er en tråd om gossip girl fra før, menmen..
Noen her inne som har sett det? Hva er deres mening om serien?
Selv klarte jeg aldri stoppe å se det, synes det var så utrolig bra. Trist det ikke kommer mere. Hva synes dere?



Anonymous poster hash: c2a9b...69a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Har sett hele serien. Synd det ikke er mer av det, samtidig kan man jo ikke holde slike serier gående i all evighet heller. Det var en spennende serie, men det er begrenset hvor mange ganger man ser gjennom det.

Ellers synes jeg forholdet mellom Blair og Chuck var nydelig! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Sett det tre ganger (hele serien). Ikke en favoritt, men elsker Chuck-karakteren, elsket slutten! Da jeg gikk over hele serien en gang til, så ser det ikke ut som at de hadde planlagt hvem Gossip Girl skulle være, synd at de ikke la inn noen hint og ting du ikke viste før du viste slutten på en måte. Virker som at de fant ut at jo h*n skal være Gossip Girl noen episoder før de avsluttet serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett det tre ganger (hele serien). Ikke en favoritt, men elsker Chuck-karakteren, elsket slutten! Da jeg gikk over hele serien en gang til, så ser det ikke ut som at de hadde planlagt hvem Gossip Girl skulle være, synd at de ikke la inn noen hint og ting du ikke viste før du viste slutten på en måte. Virker som at de fant ut at jo h*n skal være Gossip Girl noen episoder før de avsluttet serien.

De visste helt fra starten av hvem som skulle være Gossip girl :) jeg leste at i en av de første episodene i sesong 1 så holdt de på å avsløre seg selv helt i en scene, så de måtte filme og klippe den om igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

De visste helt fra starten av hvem som skulle være Gossip girl :) jeg leste at i en av de første episodene i sesong 1 så holdt de på å avsløre seg selv helt i en scene, så de måtte filme og klippe den om igjen

Dårlig med små hint og slikt da.. så absolutt ingen da jeg gikk igjennom serien en gang til.. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med små hint og slikt da.. så absolutt ingen da jeg gikk igjennom serien en gang til.. hmm

Nei jeg vet, ihvertfall mot slutten synes jeg de kunne gitt oss noen hint til hvem det var, for å gjøre det litt spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gg er min guilty pleassure. Sett serien mange ganger. Haha. Har prøvd å sw gjennom flere ganger med vissheten om at x er gossip girl, men klarer ikke å se det. Litt for mange ganger der x er for overrasket over en Gg post til at det er troverdig. Men allikevel en fantastisk serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke helt om jeg hadde gjort meg opp en mening. Men hadde vært artigere med dorotha, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hele, men var egentlig aldri noen fan. Synes det var utrolig teit at den personen var gossip girl, for det var mange ganger det bare ikke kunne stemme, så det ødela litt for meg. Hadde vært morsommere om det passet perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett Blake Lively i en ny chick flick serie, hun er så flink :)

Herlig jente:



Anonymous poster hash: 4c313...b8d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med små hint og slikt da.. så absolutt ingen da jeg gikk igjennom serien en gang til.. hmm

Det gjorde jeg. Det er en episode i en av de første sesongene hvor Serena sender en anonym sms til GossipGirl om å møte henne på en bar, hvis ikke avslører hun ett eller annet som jeg ikke husker, men som Gossipgirl vil holde hemmelig. Den første som kommer er Dan, men når han ser det er Serena som venter på han, så kommer han opp med en rask unnskyldning på hvorfor han er der. Rett etterpå kommer alle de andre fra skolen også.

Anonymous poster hash: 87f8b...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hven trodde dere var gg? Jeg var sikker på at det var dorota jeg ;)

:skratte: Ja, det hadde tatt seg ut, haha.

Anonymous poster hash: 306cc...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...