Gå til innhold

Parenthood


DysterPytten

Anbefalte innlegg

Noen som så serien? Hva synes dere om serien og avslutningen?

Sjeldent en serie får meg til å le og gråte så mye over karakterene og livet deres! Synd at det er slutt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråt og gråt og gråt og gråt og gråt! Eneste jeg ikke likte med den siste sesongen var at ekskona til Hank kom, og det var greit, men så virket det som at Sarah ikke ble inkludert og holdt litt utenfor og at den familien var en liten familie igjen, men så plutselig handlet det ikke mer om det, og det ble på en måte uløst. Bom så gifta de seg og alt var greit.



Anonymous poster hash: c3edb...9a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også den ordentlige Holywood avsluttningen.

Siden det ikke er spoiler tittel skal jeg ikke spoile eksakt hva jeg likte best (kan ikke å merke deler av innlegg med spoier på telefonen). Mem det var særlig gjensyn med en karakter helt i slutten som gjorde meg glad.

Anonymous poster hash: bf64d...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh som jeg elsker denne serien!! Av alle sjangere som finnes innen tv serier er det absolutt familie-drama jeg koser meg aller best med, og jeg tror faktisk Parenthood er favoritten, da den er så ekte. Finalen var ikke noe banebrytende men tilfredsstillende likevel, da dette ikke er en type serie som er uforutsigbar. Alt som skjedde i finalen var forventet på forhånd, men jeg ble på ingen måte skuffet. Tårene trillet og det er trist å tenke på at det er over. Synes spesielt siste delen hvor vi får se små glimt fra framtiden var nydelig, og det var godt å se at alle fikk en lykkelig slutt. Bravermanfamilien har vært en fryd å følge, og jeg har nå begynt å se Friday night light siden det er samme produsent og den har mye av den samme følelsen over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har følt veldig med braverman familien i serien, men jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor Amber liksom måtte bli mora og få unge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER den serien! Følger med på veldig få TV-serier da det er lite som fanger min interesse, men jeg var solgt fra første episode.

Jeg syns de siste to minuttene ble litt too much, nesten. Det kom så mye info om framtiden at jeg måtte spole tilbake igjen for å få med meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har dere likt best og minst i serien? Jeg likte best Amber, Hank, Max og Julia. Likte minst Adam, Crosby, Sydney og Drew.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har dere likt best og minst i serien? Jeg likte best Amber, Hank, Max og Julia. Likte minst Adam, Crosby, Sydney og Drew.

Max var uten tvil den jeg mislikte aller mest, han irriterte meg grenseløst gjennom hele serien. Crosby er en god andreplass, synes stort sett han var irriterende i hver episode. Ellers liker jeg alle andre. Favorittene må bli Julia og hennes familie, Sarah og Adam/Kristina. Om jeg er nødt til å velge en av dem må Julia og familien hennes være de jeg liker aller mest, tror jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...