Gå til innhold

Mesternes mester


Tarjaruby

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har skrevet om det tidligere, men røper de i programmet hvem som blir den neste til å ryke? Tenker på den presentasjonen de har av en person i hvert program. Så langt har det stemt med den som har reist uka etter. Nå gjenstår det bare å se om det blir Pål Gunnar som ryker på lørdag, etter som de viste filmsnutt fra hans karriere sist lørdag.

Det har stemt hver uke så langt, tilfeldig eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om noen har skrevet om det tidligere, men røper de i programmet hvem som blir den neste til å ryke? Tenker på den presentasjonen de har av en person i hvert program. Så langt har det stemt med den som har reist uka etter. Nå gjenstår det bare å se om det blir Pål Gunnar som ryker på lørdag, etter som de viste filmsnutt fra hans karriere sist lørdag.

Det har stemt hver uke så langt, tilfeldig eller ikke?

Tror ikke det er tilfeldig. De må jo rekke å vise filmsnutt av personen før han eller hun ryker ut. Og siden det var en episode ingen røk ut, så må nødvendigvis Pål Gunnar eller den de viser filmsnutt av neste gang ryke ut. Tror jeg. Kitt kjipt at det avsløres sånn. Hadde jeg ikke lest om det så hadde jeg nok ikke tenkt over det heller :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tora, var ikke hun gravid da dem starta filmingen i høst?



Anonymous poster hash: b8c52...ba6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tora, var ikke hun gravid da dem starta filmingen i høst?

Anonymous poster hash: b8c52...ba6

Innspillingen var i slutten av mai i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen har skrevet om det tidligere, men røper de i programmet hvem som blir den neste til å ryke? Tenker på den presentasjonen de har av en person i hvert program. Så langt har det stemt med den som har reist uka etter. Nå gjenstår det bare å se om det blir Pål Gunnar som ryker på lørdag, etter som de viste filmsnutt fra hans karriere sist lørdag.

Det har stemt hver uke så langt, tilfeldig eller ikke?

Det var sånn jeg, på forhånd, skjønte at Kari kom til å ryke ut, etter som de hadde ikke vist presentasjonsvideoen til hun Marit da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over den fantastiske hoderegningen til Mette Solli.

Anonymous poster hash: 8bc15...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå må en mann gå ut! Vil så gjerne at en dame skal vinne i år :)

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå må en mann gå ut! Vil så gjerne at en dame skal vinne o år :)

Helt enig :) syns lagene var skjevt fordelt på lagøvelsen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig :) syns lagene var skjevt fordelt på lagøvelsen :/

Men er det 3 damer igjen og 6 menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok bra det ja

Det er noe ikke jeg helt forstår. Var de 6 menn og 5 kvinner da de først startet? Det er vel 2 jenter som har dratt.

Anonymous poster hash: 089e9...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe ikke jeg helt forstår. Var de 6 menn og 5 kvinner da de først startet? Det er vel 2 jenter som har dratt. Anonymous poster hash: 089e9...706

Ja det må de jo faktisk ha vert :-O trodde de skulle være like mange menn og damer fra start...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er tilfeldig. De må jo rekke å vise filmsnutt av personen før han eller hun ryker ut. Og siden det var en episode ingen røk ut, så må nødvendigvis Pål Gunnar eller den de viser filmsnutt av neste gang ryke ut. Tror jeg. Kitt kjipt at det avsløres sånn. Hadde jeg ikke lest om det så hadde jeg nok ikke tenkt over det heller :/

Veldig synd at de faktisk avslører på forhånd hvem som går ut :(

Det ble ganske riktig Pål Gunnar, ja... Blir vel Bystøl neste gang da.

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvordan avslører de hvem som ryker? Nå ble jeg nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 089e9...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ganske riktig Pål Gunnar, ja... Blir vel Bystøl neste gang da. Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Blir så irritert når de avslører hvem som ryker ut! Har det vert slik de forrige sesongene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir så irritert når de avslører hvem som ryker ut! Har det vert slik de forrige sesongene?

Ja og nei. Det er særlig i de første episodene det blir sånn tror jeg. Jeg trodde jeg var på det sporet der lenge for et par sesonger siden, men så begynte mønsteret å bli brutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvordan avslører de hvem som ryker? Nå ble jeg nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 089e9...706

Jeg las artikkel om Pål Gunnar i VG eller Dagbladet på nett tidligere i dag, så skjønte selvsagt at det var han som røk.

Er som Farmen, dette, lett å skjønne hva som skjer basert på mediene ellers. Latterlig at de ikke klarer å unngå slik spoiling.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at Pål Gunnar røk for damene sin del :) Monica er jo tydeligvis rå på natt-testen så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg las artikkel om Pål Gunnar i VG eller Dagbladet på nett tidligere i dag, så skjønte selvsagt at det var han som røk.

Er som Farmen, dette, lett å skjønne hva som skjer basert på mediene ellers. Latterlig at de ikke klarer å unngå slik spoiling.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Ja det er teit og skulle ikke være nødvendig. I fjor hadde de jo han Marco på Lindmo FØR finalen ble vist. Da var det ikke vanskelig å skjønne at han kom til å vinne over Susann. Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...