Gå til innhold

Mesternes mester


Tarjaruby

Anbefalte innlegg

Nesten utrolig at hun Monica har vært idrettsutøver. De andre virker jo til å ha opprettholdt en aktiv livsstil med trening etc,, i motsetn til henne

Anonymous poster hash: 9103c...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med håret til Frode Andresen :sjokkert:



Anonymous poster hash: ddce2...20e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten utrolig at hun Monica har vært idrettsutøver. De andre virker jo til å ha opprettholdt en aktiv livsstil med trening etc,, i motsetn til henne

Anonymous poster hash: 9103c...eba

Den aktive livsstilen har nok dabbet av med åra og hun angret på de 100 popcorn posene hun hadde spist før hun kom. Hun er jo litt stor å

Anonymous poster hash: 089e9...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde Tora som favoritt, synd at hun røk ut :(

Vet ikke enda hvem min nye favoritt er. Håper en jente vinner i år!!

Anonymous poster hash: aacca...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med håret til Frode Andresen :sjokkert:

Anonymous poster hash: ddce2...20e

Hehehe samme spør jeg :fnise: Han ser jo ut som et lykketroll eller som en unge :icon_lol: Hadde han slikt hår mens han var med i skiskyting? Klarer ikke å huske tilbake til den tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Mini, evt Harald Martin jeg også. Som gammel Rosenborgtilhenger kan jeg jo ikke annet :ler: . Studerte i Trondheim i deres glansdager så jeg er litt preget.... (Men er enig i at det ellers hadde vært på tide med en jente som vinner.)

Hva angår "flekken" til Pål G. så er det fødselsmerke. Husker jo tiden han var på topp i skisporet og mener det ble nevnt i et eller annet ukeblad da. (Uansett ville det sikkert vært store oppslag med "Les hans dramatiske historie" eller noe slikt dersom det hadde vært en skade ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Frode Andresen, og ja, det er kun pga. det fantastiske håret 😂

Anonymous poster hash: 62fa1...429

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Frode Andresen virker så utrolig "flat" og humørløs. Ikke gravalvorlig, men som om han ikke alltid forstår andres humor. Snodig type.

Håper ei jente vinner denne gangen, og at Mini og Harald blir lenge i huset for stemninga sin skyld :)

Anonymous poster hash: b74a7...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spoiler*

Nei, Kari gikk ut i går :( Hun var jo favoritten min etter Tora. Signerer Anonym over her om at Mini og Harald må være lenge, spesielt Mini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spoiler*

Nei, Kari gikk ut i går :( Hun var jo favoritten min etter Tora. Signerer Anonym over her om at Mini og Harald må være lenge, spesielt Mini :)

Ja,kjedelig at Kari gikk ut i går. Dumt at damene ryker en etter en :( jepp håper også at Harald og mini blir lenge :) Lars var veldig flink å gå på line i går :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jentene stemmer ut hverandre.

Var synd at Kari gikk ut - hun virket å være hyggelig , sprek og tøff - samt hun skapte jo litt stemning.

Marit virker jo å være litt 'tørrpinn' - litt vel seriøs kanskje ?

Enig i at Mini ig Brattbakk skaper stemning - de er jo ganske dyktige også så de fortjener å være med videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor jentene stemmer ut hverandre.

Var synd at Kari gikk ut - hun virket å være hyggelig , sprek og tøff - samt hun skapte jo litt stemning.

Marit virker jo å være litt 'tørrpinn' - litt vel seriøs kanskje ?

Enig i at Mini ig Brattbakk skaper stemning - de er jo ganske dyktige også så de fortjener å være med videre.

Ja Marit er mye mer kjedelig enn Kari,hun var livlig og morsom :) mini og Harald er vel de som lager mest god stemning ;) svømmeren er jo ikke så verst han heller,han er ikke kjedelig i hvertfall :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jo MM blir flinkere og flinkere til å finne øvelser som ikke favoriserer enn for mye - det er ingen menn som skiller seg veldig ut som en ener - det er noen skikkelig seige damer med Marit/Mette så jeg tror absolutt en dame kan vinne i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper virkelig en dame vinner i år! Det er på tide.

Tviler litt på at det blir kvinnelig vinner når de driver og slår hverandre ut i nattestene. Antar at det er selvoppholdelsesdriften som kicker inn og at de som ender sist velger en de tror de kan slå, men om de faktisk hadde ønsket at en kvinne skulle vinne, burde de ha valgt mannlige utfordrere til nattestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...