Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så slemt av deg å anklage han for å være ruset!

Anonymous poster hash: caed7...7fc

Å det kunne du ikke skrive med nick? :)

Anklager ikke, bare lurer. Må da være lov å lure på hva slik oppførsel kan komme av, selv om ingen her kan gi svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så slemt av deg å anklage han for å være ruset!

Anonymous poster hash: caed7...7fc

Hvorfor det? De faktene han hadde under kveldens program er jo ikke ulike rus-atferd? Med tanke på det livet han selv skisserte i programmet, så er det jo ikke akkurat en helt fjern tanke å tenke?

Endret av Infinite
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å se når Pål er ruset og ikke.. I hver gang vi møtes er han ikke ruset. Hvis noen for eksempel har sett den epiosoden med "Sandra usensuret" der Pål er med, så er det ingen tvil om at han er ruset..



Anonymous poster hash: ea881...d4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Lene eksen til broren min… år og evigheter siden jeg så henne sist. Hva har skjedd med ansiktet hennes? Hun var jo en utrolig snasen dame, og er enda fin, for all del, men synes hun ser så stram ut… men god er hun uansett!

Onkl P er bare helt herlig da. Han er ekte, helt rå, så ærlig, og helt seg selv. Jeg digger Pål.



Anonymous poster hash: e21fb...b27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Lene eksen til broren min… år og evigheter siden jeg så henne sist. Hva har skjedd med ansiktet hennes? Hun var jo en utrolig snasen dame, og er enda fin, for all del, men synes hun ser så stram ut… men god er hun uansett!

Onkl P er bare helt herlig da. Han er ekte, helt rå, så ærlig, og helt seg selv. Jeg digger Pål.

Anonymous poster hash: e21fb...b27

Hun har blitt eldre

Anonymous poster hash: caed7...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var en bra episode jeg. Og jeg må si at onkel P virker annerledes i programmet, enn det inntrykket jeg hadde av han gjennom media tidligere. (Selv om jeg liker Vinni bedre.)

Bjarne Brøndbo har steget i aktelse hos meg, jeg liker at det ser ut som om han koser seg med sangene han synger.

Og de andre er slett ikke så verst de heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Lene har så veldig fin stemme jeg da. Kan ikke si jeg liker å høre henne synge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også positivt overrasket over Bjarne Brøndbo. Han gir virkelig av seg selv og jeg tror han har lagt mye arbeid i sangene han tolker. :)

Liker egentlig alle som er med. Fikk et veldig positivt inntrykk av Lene Nystrøm da det var hennes dag, Bjarne Brøndbo har vært super, OnklP har jeg digga lenge, Jonas Fjeld er jo bare krute god og Inger Lise - wow, hun stråler! Silje og Thom Hell har jeg ikke noe forhold til, de virker jo hyggelige og flinke, men får kanskje et (enda) bedre inntrykk av dem når det er deres dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OnklP sa selv i et intervju at angst er noe han kjenner til - hvis du har hørt på Styggen på ryggen (eller skjønner tittelen...) så henger det fint sammen med hans litt nervøse fremtreden. Han var ikke ruset på noe annet enn jevn pilsing :) men han har levd hardt tidligere.



Anonymous poster hash: 41e01...87e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hopper jeg bare inn i tråden her. Har sett alle episodene, og jeg liker denne sesongen mye bedre en den forrige. I år er det litt flere kjente artister (for min del), og det hjelper veldig på stemninga når man har hørt de originale sangene før. Synes programmet er et utrolig godt konsept! Er så godt å kunne "bli kjent med" artistene på en annen måte enn radio eller på scenen, å få se dem fra en helt annen vinkel enn vanlig.

Silje har jeg ikke noe forhold til, så blir spennende å se denne uka, da det er hennes tur ut :) Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Fulgte bare med litt innimellom i kveld. Men.....hadde Bjarne Brøndbo på seg svart skinnvest i dag? :)

Greit at han er Harry, men trange bukser, ølvom, grå tredagersstubber, og svart skinnvest? I 2015?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Blir itsj no fæst uten skinnvæst vettu! :P Huff, han er ultraharry! Grøss!

Syns OnklP var bra idag. Får mer og mer sansen for han. Og Jonas Fjeld er jo bare gullegod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Fjeld er vanvittig flink, kanskje den beste av alle som har vært med i Hver Gang Vi Møtes.



Anonymous poster hash: dbb4a...ccb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjarne hadde vel på seg en helt vanlig vest, ikke skinnvest..

Synes forøvrig Bjarne virker som en fin og jordnær type :)

Anonymous poster hash: 794f0...82a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns Brøndbo var litt frekk i gårsdagens episode. Da de drev på med disse spaghetti-greiene, og han bryter ut i intervjuet etterpå (sarkastisk) "ÅGUD, KOR INTERESSANT!"



Anonymous poster hash: 294fa...135
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stakk til og med av fra aktiviteten... fordi han trengte "ekstra tid til å øve". Ufint. Synes de kan stille opp på hverandres aktiviteter, hele poenget er jo å la en annen styre showet for en dag.



Anonymous poster hash: 41e01...87e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...