Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Onkl P sin versjon var jo den beste i hele programmet!

Enig! Synes Lene prøvde litt for hardt å skille seg ut, men kanskje det bare virker sånn fordi jeg ikke liker henne så godt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bjarne Brønbo gjorde jo ikke annet enn å skryte seg selv og bandet opp i skyene hvert ledig øyeblikk. Det virket nesten som han har mindreverdighetskomplekser og må overbevise de andre om at han lager musikk som HEELE Norge elsker.. Det ble litt kvalmt etter min smak.



Anonymous poster hash: c926a...993
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kordan? :o

Eg følte at han var veldig sånn:'Jeg er nesten aldri hjemme for jeg er hele tiden ute og reiser siden jeg er en såååå viktig artist." :P

Jeg synes også at han virket veeldig høy på seg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkl P og Lene er eneste grunnen til at jeg ser på i år. Liker Lene veldig godt fordi det virker som hun er seg selv 100% og bryr seg ikke om hva andre synes om henne. Også er hun alltid glad!Herlig jente.

Jeg synes Onkl P er tøff som tør å gå opp på scenen og synge foran alle selvom han var så nervøs som han var. Likte veldig godt hans versjon av vinsjan på kaia selvom han ikke har den beste sangstemmen. Det er noe med han som gjør at han et veldig lett å like. Jeg tror han har mye mer å by på utover sesongen. Så gleder med veldig til dagens episode :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er koslig jeg :)

Men Silje er jeg litt usikker på ennå, måten hun er på virker veldig påtatt.

Onkel P er en bra fyr, men han bør prøve å slappe litt mer av, han er ingen Vinni, men det trenger han jo heller ikke strebe etter.

Han er bra på sin måte :)

Likte egentlig ikke Lene, men har fått litt sansen for henne.

Artister er jo folk de også som oss andre vanlige dødlige ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig skrue han Brøndbo, syns det var koslig :)

Men rai rai og vinsjan på kaia ble for tamt. Onkel P er sikkert en fin fyr, men han blir neppe denne sesongens Vinni.

Rompa mi var jo litt festlig da ;)

Dette!

Anonymous poster hash: 7b3a0...daf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkl P sin versjon var jo den beste i hele programmet!

Og jeg synes han ødela hele sangen

Anonymous poster hash: 7b3a0...daf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjarne Brøndbo er en entertainer. Det skal ingen ta fra ham! :)

Og jeg er veldig fornøyd med onklp. Bare tull det pratet om at "han ikke er noen vinni", selvfølgelig er han ikke det. Ikke prøver han på det, og ikke trenger han å prøve på det. Eneste de har felles er at de er rappere.

Gamlemor Rypdal imponerer akkurat nå.

Og thom hell syns jeg har vært flink.

Anonymous poster hash: a2e15...da1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Inger Lise Rypdal var best i kveld. Helt rå stemme. Og for ei dame!



Anonymous poster hash: c926a...993
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste uke, er det ikke Jonas Fjelds dag da? OnklP + Engler i sneen = ?!? Store forventninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke greia med Onkel P :) Joda, han er flink med ord og det fremstår jo som veldig ekte når han full i nerver fremfører, men bergtatt blir jeg ikke...ennå i alle fall ;)
Men så er ikke rap eller hva det nå kalles det han driver med, noe jeg liker særlig heller da :)

I dag likte jeg Brøndboe og Rypdal best, spesielt sistnevnte. Rå dame det der!
Jonas Fjell sin versjon var festlig den også.

Alle gjør det bra på sin måte, men ikke alt jeg liker av den grunn. Men gleder meg til neste gang, blir spennende å se hvem som skiller seg ut da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke Bjarne Brøndbo. Han kan være så "sjarmerende" som han bare vil på tv, men vi kommer fra samme plass og han er ufyselig i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 258ec...0e7

Jeg kommer også fra samme plass, men har ikke intrykk av at han er annerledes enn på TV.

Anonymous poster hash: e8923...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer også fra samme plass, men har ikke intrykk av at han er annerledes enn på TV.

Anonymous poster hash: e8923...e7f

*inntrykk

Anonymous poster hash: e8923...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke Bjarne Brøndbo. Han kan være så "sjarmerende" som han bare vil på tv, men vi kommer fra samme plass og han er ufyselig i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 258ec...0e7

Jeg fikk faktisk et dårligere inntrykk av han etter første programmet. Virket høy på seg selv, og altfor opptatt av å si hvor suksessfulle DDE har vært/ er.

Anonymous poster hash: 33b22...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Jeg fikk også litt dårlig inntrykk av brøndbo etter det første programmet. Og at han skrøt mye av seg sjøl. Men det er to ting en må huske på.

1. DDE har hatt ett (litt) ufortjent Harry-rykte på seg, og har omtrent havna i dansebandsjangeren av media. Så de har nok hatt ett litt anstrengt forhold til andre artister. De har liksom ikke vært "en del av det gode selskap".

2. Han er trønder. Jeg har bodd i Trøndelag ett par år. Og det vi andre ser på som skryting, er normal væremåte for trøndere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...