Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå starter årets sesong av "Hver gang vi møtes".

Skal dere se på?

Er dere fornøyd med årets deltagere?

Anonymous poster hash: edb8d...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt skuffa over deltagerne, sett 1. episode så langt men usikker på om jeg kommer til å se videre. Ingen bombe at Lene valgte "Rompa mi"- låta da🙈😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå starter årets sesong av "Hver gang vi møtes".

Skal dere se på?

Er dere fornøyd med årets deltagere?

Anonymous poster hash: edb8d...c25

Hva syns du? 👍👎

Anonymous poster hash: ce916...e8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig skrue han Brøndbo, syns det var koslig :)
Men rai rai og vinsjan på kaia ble for tamt. Onkel P er sikkert en fin fyr, men han blir neppe denne sesongens Vinni.
Rompa mi var jo litt festlig da ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig skrue han Brøndbo, syns det var koslig :)

Men rai rai og vinsjan på kaia ble for tamt. Onkel P er sikkert en fin fyr, men han blir neppe denne sesongens Vinni.

Rompa mi var jo litt festlig da ;)

helt enig, syns ikke Onkel P var noe WOW , han kunne nesten blitt dikter for tekstene er jo ok, men musikken er ikke helt hva min smak liker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes OnklP gjorde en fin figur, jeg. Yay for OnklP og Jonas Fjeld (men de hadde også de eneste OK låtene i utgangspunktet etter min mening. :) )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke Bjarne Brøndbo. Han kan være så "sjarmerende" som han bare vil på tv, men vi kommer fra samme plass og han er ufyselig i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 258ec...0e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Klarer ikke Bjarne Brøndbo. Han kan være så "sjarmerende" som han bare vil på tv, men vi kommer fra samme plass og han er ufyselig i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 258ec...0e7

Kordan? :o

Eg følte at han var veldig sånn:'Jeg er nesten aldri hjemme for jeg er hele tiden ute og reiser siden jeg er en såååå viktig artist." :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke Lene Nystrøm....



Anonymous poster hash: ea881...d4c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes både Jonas fjeld og onkel p gjorde en bra innsats.

Jonas gjorde en helt fantastisk innsats med E6 og jeg fikk faktisk gåsehud under sangen.

Og all ære til onkel p for han gikk løs på smykket til Bjarne og du så han var virkelig ikke komfortabel der han sto men han leverte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

Litt usikker om jeg skal følge med i år. Likte veldig godt de to første sesongene, men i fjor fulgte jeg overhodet ikke med. Hadde ikke sansen for noen av deltakerne... Jeg får se reprisen av dagens episode og gjøre meg opp en mening tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke Lene Nystrøm....

Anonymous poster hash: ea881...d4c

Lene er jo kul som faen. Hun er den eneste grunnen til at jeg denne sesongen :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se Lene sin episode, ellers er jeg ikke så veldig interessert selv om jeg sikkert kommer til å ha på i bakgrunnen mens jeg driver med andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orker ikke Lene og heliumstemmen hennes.Selvfølgelig valgte hun Rompa mi.Hun har jo gjennom hele karrierern spilt på den ene tingen hun kan spille på,og det er sex.



Anonymous poster hash: a04ad...7ea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OnklP har noe rått og deilig smurt tykt uttapå seg. Han er så ukomfortabel der han står, men likevel vrenger han sjela si med den versjonen. Tøff tøff gutt. Gleder meg til fortsettelsen.

Anonymous poster hash: db7b9...f56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå starter årets sesong av "Hver gang vi møtes".

Skal dere se på?

Er dere fornøyd med årets deltagere?

Anonymous poster hash: edb8d...c25

Og du er hvem av dem?

Er ikke fornøyd med Silje Nergaard; hun virker så opphengt i seg selv og sur mens halvkriminelle "Vinnie-look-a-like" virker litt for ivrig etter å være Vinnie, DDE er for utbrukte og "rumpa si" mens Inger Lise Rypdl har vært for lenge borte. Hun var stor med Chippa HuA, men nå litt weird.

Anonymous poster hash: 4fc57...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...