Gå til innhold

Nettsider for undertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter nettsider med undertøy. Har tenkt å begynne å kle meg skikkelig under klærne. Så er vel mest på jakt etter strømpeholdere, strømper, og matchende undertøy. Er formfull så gjerne noen som har litt større størrelser.

Forresten: hvordan får dere strømpeholdere til å holde strømpene oppe?

Anonymous poster hash: 234b5...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strømpeholdere og strømper er nærmest (den tidligere?) brukeren Lille_pus sitt fagfelt, så jeg vil anbefale å søke opp tråder hvor hun har svart. Mye gode svar og tips og triks der :) Nettbutikk her og her, og strømper her. Men litt kort om ting å se etter, i alle fall; helst ikke stretch, minst 6 stropper, metallklips. Og hvis du skal bruke den til hverdags, så burde du absolutt legge litt penger i den. Jeg kjøpte en billig for å teste, og den sitter ikke helt optimalt, altså. Strømpeholdere holder strømpene oppe ved hjelp av stropper; de festes i toppen av strømpa med type klips (helst i metall, plastikk knekker lett).

 

For fint undertøy (særlig BHer) i større størrelser anbefaler jeg Brastop. Mange merker, greie priser, ofte tilbud (etter hva jeg har blitt fortalt), rask levering og enkel retur.

Endret av mijaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...