Gå til innhold

Voksne mennesker på kafe, Oslo, som slikker fingrene høylydt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Groze, uægh, hva er det med voksne mennesker på kafe før jobb som slikker fingrene sine høylydt - og tar i alt mulig etterpå...æsj!!

Skjerp dere-bruk serviett!!!

Anonymous poster hash: 1a63d...787

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Groze, uægh, hva er det med voksne mennesker på kafe før jobb som slikker fingrene sine høylydt - og tar i alt mulig etterpå...æsj!!

Skjerp dere-bruk serviett!!!

Anonymous poster hash: 1a63d...787

Kvalmt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for å ikke snakke om alle buffét-middagene og -frokostene rundt om i landets hoteller.

Sist jeg var på en frokostbuffét på et hotell så jeg selv en fyr som fikk litt syltetøy på fingrene, slikket seg så på fingrene, før han tok i samme skje igjen og fylte på mer på tallerkenen.



Anonymous poster hash: 7e046...c27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør folk det?

Synes det er enda verre med folk som snyter seg når jeg prøver å spise. De vasker seg ikke på henda engang, og snørret trekker jo litt gjennom papiret. Burde hengt opp skilt og antibac.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør folk det?

Synes det er enda verre med folk som snyter seg når jeg prøver å spise. De vasker seg ikke på henda engang, og snørret trekker jo litt gjennom papiret. Burde hengt opp skilt og antibac.

 

Da hadde du elsket morfaren min. Han snyter seg i servietten, som han så også bruker til å tørke fingre og munn med, og gjerne legger på fanget i tillegg... Alltid en fryd å sitte ved siden av ham i selskaper, ja.

Anonymous poster hash: be872...ddf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da hadde du elsket morfaren min. Han snyter seg i servietten, som han så også bruker til å tørke fingre og munn med, og gjerne legger på fanget i tillegg... Alltid en fryd å sitte ved siden av ham i selskaper, ja.

Anonymous poster hash: be872...ddf

 

har du sagt det til han? Typisk gamle folk, mange har ikke slike hemninger. Er ufattelig ekkelt! På samme nivå som å hoste og harke uten å holde for munnen. Og rape etter å ha spist seg god og mett.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk gamle folk, mange har ikke slike hemninger.  På samme nivå som å hoste og harke uten å holde for munnen.

Mange av dem trenger ikke være gamle en gang for å hoste og harke med munnen åpen. Eller å nyse.  :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dem trenger ikke være gamle en gang for å hoste og harke med munnen åpen. Eller å nyse.  :glare:

 

Kjæresten min er 31, og han enten bare snur hodet vekk, eller nyser i hånden... samme hånden som han så glad og fornøyd klesser rundt på allting (inkludert meg) med.  æææsj :(

Anonymous poster hash: be872...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...om jeg får litt syltetøy på fingrene, og stikker den i munnen, så er det feil? Haha.. Jessufader.

 

Typisk oslofolk å henge seg opp i alt mulig... :P

 

 



Anonymous poster hash: 77194...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det er motbydelig. Og den lyden når de drar ut fingeren...gir meg grøsninger! Bruk servietten...! Ikke bare på kafé, manerer kan man fint ha i eget hjem også, i det minste når andre mennesker er tilstede. Er ingen "typisk Oslo-folk" heller, forresten. Eller "jævla søring", som det kalles der jeg er fra ;) Ingen grunn til å bruke opprinnelsessted som unnskyldning for manglende oppdragelse. Vi har faktisk hørt om manerer på bondelandet i nord også. Å ikke ha manerer er ikke det som å ikke være snobb/fisefin/prippen etc. Da er du bare dårlig oppdratt og ego!

Anonymous poster hash: 71f51...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det er motbydelig. Og den lyden når de drar ut fingeren...gir meg grøsninger! Bruk servietten...! Ikke bare på kafé, manerer kan man fint ha i eget hjem også, i det minste når andre mennesker er tilstede. Er ingen "typisk Oslo-folk" heller, forresten. Eller "jævla søring", som det kalles der jeg er fra ;) Ingen grunn til å bruke opprinnelsessted som unnskyldning for manglende oppdragelse. Vi har faktisk hørt om manerer på bondelandet i nord også. Å ikke ha manerer er ikke det som å ikke være snobb/fisefin/prippen etc. Da er du bare dårlig oppdratt og ego!

Anonymous poster hash: 71f51...8bf

Vel, det har tydeligvis ikke vi vestpå. Jeg kan godt slikke bort det som jeg har fått på fingeren. Men uten å stikke hele fingeren i kjeften (wow, TENK at det fantes en mellomting da dere... hvem skulle trodd ar det ikke var svart/hvitt?!)

Anonymous poster hash: 77194...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før var ikke bakterier like farlige som nå. Før var det ikke like stor risiko å putte finger'n i munnen. Men nå som flere mennesker lever tettere på hverandre, og folk reiser mer, så er faren mye større for å bli syk. Så det er rett og slett motbydelig å se folk sleike seg på fingrene.

 

Og TV-kokker som gjør dette mister jeg matlysta av. Hun ekle damen med de lange neglene (lange negler er bakterienes party place nr 1) Nigella? Hun er den mest motbydelige av de alle. Orker ikke se på henne lage mat. Mister helt matlysta.



Anonymous poster hash: d7355...4d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at vi har 2 kg bakterier i oss  til enhver tid, og at de fleste av dette er gode bakterier?

 

Folk er blitt altfor hysteriske.. Man får jo bedre immunforsvar av å ikke være så overrenslig.



Anonymous poster hash: 77194...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere vet at vi har 2 kg bakterier i oss  til enhver tid, og at de fleste av dette er gode bakterier?

 

Folk er blitt altfor hysteriske.. Man får jo bedre immunforsvar av å ikke være så overrenslig.

Anonymous poster hash: 77194...398

 

Gode bakterier ja. Men når du vet at folk klør seg i rumpehullet, og så går de ut og holder på alt av dørhåndtak og rekkverk, så florerer det dessverre av farlige bakterier også. E-coli f.eks. De farlige bakteriene øker i omfang fordi vi lever tettere på hverandre.

 

Jeg er ikke redd for bakterier generelt, men jeg er livredd for andres rumpebakterier, fordi de faktisk kan ta livet av meg.

Anonymous poster hash: d7355...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Gode bakterier ja. Men når du vet at folk klør seg i rumpehullet, og så går de ut og holder på alt av dørhåndtak og rekkverk, så florerer det dessverre av farlige bakterier også. E-coli f.eks. De farlige bakteriene øker i omfang fordi vi lever tettere på hverandre.

 

Jeg er ikke redd for bakterier generelt, men jeg er livredd for andres rumpebakterier, fordi de faktisk kan ta livet av meg.

Anonymous poster hash: d7355...4d4

 

 

Men hvis de har klødd seg i rumpehullet, så stikker de neppe fingeren i kjeften etterpå, vel? :D

Anonymous poster hash: 77194...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men hvis de har klødd seg i rumpehullet, så stikker de neppe fingeren i kjeften etterpå, vel? :D

Anonymous poster hash: 77194...398

 

De nei. Men de tar på alt de kommer over, som dørhåndtaker ol, og så kommer du der etterpå og åpne døra og like etterpå får du litt krem på fingrene og slikker i deg. Ergo du får i deg en ekkel gris sine rumpehullbakterier.

 

Han her var ikke helt i vater, men en fyr stakk hånda godt ned i buksa på bussen og grafsa skikkelig i rumpehullet. Etterpå tok han både på håndtak og døråpner. Han klassa fingrene rundt på alt i nærheten av seg. Neste gang noen skulle av så måtte de ta på dåråpneren de også. Og hadde da fingra fulle av en annen manns avføring.

 

Har du noen gang sett avføring i microskop? Ikke vanlig at man gjør det, men jeg har. Og der er det liv... rai rai.

Anonymous poster hash: d7355...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nylig leste jeg at tarmbakterier fint klarer å forsere ti lag med toalettpapir. Det betyr at alle de som ikke vasker seg på hendene etter et dobesøk, kan ta livet av en person med dårlig immunforsvar.

Anonymous poster hash: d7355...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...