Gå til innhold

Hvem!


Gjest Ferskvannsblekksprut

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut

De to siste nettene når jeg har lagt meg har jeg ligget i kanskje en time og grøsset over noe jeg føler er på rommet mitt. Katten som ligger på puta ligger og kikker utover i rommet, akkurat som hun følger noe som går ut og inn og frem og tilbake. I går følte jeg at noen tok meg i håret og skremte vannet av meg selv! Turte ikke ut av senga, men gjemte meg under dyna og sovna visst til slutt.

Hva i alle dager er det som skjer her? Jeg tror jo kun på ting jeg kan se og føle, og her har vi jaggu en av to.

Jeg har ikke sett noen skumle filmer eller noe heller som kunne ha påvirket dette her, jeg er rett og slett bare stiv av skrekk.

I forgårs natt våknet jeg flere ganger av gitarlyder, og jeg var så redd som få, våkna mye i natt også!

Hva i magdas land og rike skjer?

Dette er nok en tilfeldighet, men det skjedde etter at jeg fikk meg gitar. Hva er greia her, vil de jamme med meg, eller blir energien forstyrret av musikk?

Jeg er pissredd :grine: Og gruer meg allerede til å sove med disse skurkene i natt også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ferskvannsblekksprut

Vi har to gjesterom, det ene er bare oppbevaringsrom for rot som ikke kan kastes, og det andre er skummelt! :hår: Gamle møbler og digert speil på veggen og ikke noe teppe på gulvet. Uten teppe er det skummelt!

Men be dem holde kjeft og sove ja, ikke rør gitaren min, ikke ta på meg! Argh! Jeg blir psykopat av dette her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
De to siste nettene når jeg har lagt meg har jeg ligget i kanskje en time og grøsset over noe jeg føler er på rommet mitt. Katten som ligger på puta ligger og kikker utover i rommet, akkurat som hun følger noe som går ut og inn og frem og tilbake. I går følte jeg at noen tok meg i håret og skremte vannet av meg selv! Turte ikke ut av senga, men gjemte meg under dyna og sovna visst til slutt.

Hva i alle dager er det som skjer her? Jeg tror jo kun på ting jeg kan se og føle, og her har vi jaggu en av to.

Jeg har ikke sett noen skumle filmer eller noe heller som kunne ha påvirket dette her, jeg er rett og slett bare stiv av skrekk.

I forgårs natt våknet jeg flere ganger av gitarlyder, og jeg var så redd som få, våkna mye i natt også!

Hva i magdas land og rike skjer?

Dette er nok en tilfeldighet, men det skjedde etter at jeg fikk meg gitar. Hva er greia her, vil de jamme med meg, eller blir energien forstyrret av musikk?

Jeg er pissredd  :grine: Og gruer meg allerede til å sove med disse skurkene i natt også :(

eg veit veldig godt kva det er for noko! det er åndsmakter! det er ikkje kamp mellom kjøtt og blod men mot makter og myndigheter, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet. det er rett og slett falne englar som kan utgi seg i alle slags skikkelsar og/eller lydar,osv med satan som medarbeidar.

det einaste som kan driva vekk desse åndsmaktene er Jesu blod. så visst du kjenner nokon sanne troande (frelste, født på ny) har dei krafta til å driva ut desse åndsmaktene i Jesu navn. (einaste måten!)

eller, visst du ber ei frelsebønn og blir frelst, kan du driva dei ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Dette begynte ikke bare da jeg fikk gitar, men også da saddam døde. Hmmm hmmm.

saddam er i helvete med mindre han var frelst. er kun onde ånder som kødder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ferskvannsblekksprut
eg veit veldig godt kva det er for noko! det er åndsmakter! det er ikkje kamp mellom kjøtt og blod men mot makter og myndigheter, mot verdens herskere i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmelrommet. det er rett og slett falne englar som kan utgi seg i alle slags skikkelsar og/eller lydar,osv med satan som medarbeidar.

det einaste som kan driva vekk desse åndsmaktene er Jesu blod. så visst du kjenner nokon sanne troande (frelste, født på ny) har dei krafta til å driva ut desse åndsmaktene i Jesu navn. (einaste måten!)

eller, visst du ber ei frelsebønn og blir frelst, kan du driva dei ut!

Nei nei nei. For det første skriver du på nynorsk, og det er slitsomt, og for det andre så skumleser jeg en del om at jeg skal be. Jeg er ikke kristen, skal jeg be til en gud jeg ikke tror på? Skal jeg lyve for gud? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Nei nei nei. For det første skriver du på nynorsk, og det er slitsomt, og for det andre så skumleser jeg en del om at jeg skal be. Jeg er ikke kristen, skal jeg be til en gud jeg ikke tror på? Skal jeg lyve for gud? :D

beklager ;) sånn er det bare!

ja visst du vil bli frelst så må du jo det! mange som har bedd "eg vil tru på deg Jesus, osv.". vil du, så vil du! vil du ikkje, så vil du ikkje! men visst du ikkje vil kommer du til helvete! du lyger ikkje for Gud visst du seier "eg trur ikkje på deg Gud, men eg vil tru på deg, i Jesu navn!,osv." Gud visste frå begynnelsen kem som trudde og kem som ville forråda Ham. Han ser etter villige hjerter, det er ditt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å troll ned tråden min, din forbaskade svinesteik :frustrert:

:klappe::klappe::klappe: Er så enig med deg. Har lest mye som er skrevet av denne mørkemannen/kvinnen og maken :frustrert:

Jeg betrakter meg som kristen, men jeg er en glad kristen. Og Runehera: Jeg gir f.... i hva du sier, for du snakker bare tull. Glad jeg ikke er som deg.

Til TS: Jeg vet ikke hva det er på rommet ditt, men at det har noen sammenheng med Saddam tror jeg ikke.

Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi mennesker skjønner. Det finnes jo folk som driver ut og renser sånt. Prester og synske og sånn. Fortsetter dette så ta kontakt med en slik person. Og lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
:klappe:  :klappe:  :klappe: Er så enig med deg. Har lest mye som er skrevet av denne mørkemannen/kvinnen og maken :frustrert:

Jeg betrakter meg som kristen, men jeg er en glad kristen. Og Runehera: Jeg gir f.... i hva du sier, for du snakker bare tull. Glad jeg ikke er som deg.

Til TS: Jeg vet ikke hva det er på rommet ditt, men at det har noen sammenheng med Saddam tror jeg ikke.

Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi mennesker skjønner. Det finnes jo folk som driver ut og renser sånt. Prester og synske og sånn. Fortsetter dette så ta kontakt med en slik person. Og lykke til :klem:

men eg trur på bibelens Jesus eg og Han snakker ikkje tull. veit ikkje kem Jesus du trur på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ferskvannsblekksprut
:klappe:  :klappe:  :klappe: Er så enig med deg. Har lest mye som er skrevet av denne mørkemannen/kvinnen og maken :frustrert:

Jeg betrakter meg som kristen, men jeg er en glad kristen. Og Runehera: Jeg gir f.... i hva du sier, for du snakker bare tull. Glad jeg ikke er som deg.

Til TS: Jeg vet ikke hva det er på rommet ditt, men at det har noen sammenheng med Saddam tror jeg ikke.

Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi mennesker skjønner. Det finnes jo folk som driver ut og renser sånt. Prester og synske og sånn. Fortsetter dette så ta kontakt med en slik person. Og lykke til :klem:

Jeg trenger ikke bli kvitt de egentlig, så lenge de er snille. Men det vet jeg jo ikke, virker jo som de virkelig hater gitarspillingen min. Jeg har sagt "Jada jada, jeg er bare en nybegynner", men vil de høre? Nei! Kanskje fordi de egentlig ikke finnes :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg noen gode ånder som er kommet for å hjelpe deg med gitarspillingen. Prøver å holde seg motivert så derfor lager de skumle gitarlyder om natten. Man skal se de blir fornøyd når du får øvd litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...