Gå til innhold

Jul og buddhisme


Pastor Knut

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix

:frustrert: runehera! Må du? Slutt å ødelegg religionsforumet. Ikke alt handler om hva du tror eller ikke tror.

Jeg synes tråden var interessant, spennende å lese om buddhisme og deres syn på jul.

Kan du skrive litt flowerpower? Hvordan har din julefeing vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest runehera
:frustrert: runehera! Må du? Slutt å ødelegg religionsforumet. Ikke alt handler om hva du tror eller ikke tror.

Jeg synes tråden var interessant, spennende å lese om buddhisme og deres syn på jul.

Kan du skrive litt flowerpower? Hvordan har din julefeing vært?

dette trur eg:

jo, det gjer faktisk det! svarer for det meste på spm. eg får. gjer ikkje du også det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
dette trur eg:

jo, det gjer faktisk det! svarer for det meste på spm. eg får. gjer ikkje du også det?

Du er vel ikke buddhist? Denne tråden handler om buddhisme og jul, det var ikke det du svarte på her:

buddhisme er ein av mange religionar som satan sjøl har laga! ender kun med evig fortapelse borte frå Guds åsyn...

er mange dører, men Jesus er den sanne døra!

Happy.gif

brei er veien som fører til fortapelsen og mange er det som går på den, men smal er veien som fører til himmelen og få er det som finner den. strid for å komma inn den døra! mange skal søka å gå inn men ikkje vera i stand til å gå inn!

(noko i den dur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runehera
Du er vel ikke buddhist? Denne tråden handler om buddhisme og jul, det var ikke det du svarte på her:

dette trur eg:

nei, og takk og lov for det!

då var eg ny innpå her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buddhisme er ein av mange religionar som satan sjøl har laga! ender kun med evig fortapelse borte frå Guds åsyn...

er mange dører, men Jesus er den sanne døra!

:)

brei er veien som fører til fortapelsen og mange er det som går på den, men smal er veien som fører til himmelen og få er det som finner den. strid for å komma inn den døra! mange skal søka å gå inn men ikkje vera i stand til å gå inn!

(noko i den dur)

Dette meine eg: hovmod står for fall! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...