Gå til innhold

Tips til hårklipp/frisyre til meg? (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å ha hellangt hår... Noen tips til hva som kan funke for dette håret?

Anonymous poster hash: 55649...b92

Anonymous poster hash: 55649...b92

post-37809-0-54693800-1427662431_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare håret som bør vurderes, men også ansiktsform, ansiktstrekk o.l. Hvis du ønsker å farge håret bør man også vite hudtone, øyefarge m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge det ihvertfall :)



Anonymous poster hash: 39ec6...1ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret ditt ser veldig tungt ut nederst, så jeg ville klipt det opp i etasjer for å få det litt mer jevnt, og sånn at volumet kommer på toppen og ikke i bunn :)

Anonymous poster hash: 79475...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme ab som over her

Også ville jeg klipt det til brystlengde :)

Anonymous poster hash: 79475...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av å ha hellangt hår... Noen tips til hva som kan funke for dette håret?

Anonymous poster hash: 55649...b92

Anonymous poster hash: 55649...b92

Hva med en myk bayalage? og tynne det litt ut nederst- det ser litt tungt ut

Se her for eksempler:

https://instagram.com/perfecthairfrogner/

Anonymous poster hash: 67a75...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar dere 😃 Det er veldig slitt i tuppene (da mener jeg minst de nederste 10-15cm) så den tyngden i bunn må bort uansett, ja. Og da er vi gjerne på brystledaff da?

Hvorfor foreslår dere farge? Fordi håret ser glansløat ut eller ville jeg kledd en annen farge? Ikke helt bereist innen dette... Det som ser grått ut oppe er ikke det, det er bare lyset 😃

Anonymous poster hash: 55649...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere Det er veldig slitt i tuppene (da mener jeg minst de nederste 10-15cm) så den tyngden i bunn må bort uansett, ja. Og da er vi gjerne på brystledaff da?

Hvorfor foreslår dere farge? Fordi håret ser glansløat ut eller ville jeg kledd en annen farge? Ikke helt bereist innen dette... Det som ser grått ut oppe er ikke det, det er bare lyset

Anonymous poster hash: 55649...b92

Ser du har fått gode tips til tross for at vi ikke kan se ansiktet/trekk osv.

Men når det gjelder hvilken farge du kler så burde man ihvertfall vite hudtone og øyefarge! :)

Endret av pluttipott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fargen ser litt blass ut.



Anonymous poster hash: 39ec6...1ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Hva betyr brystledaff?

 

 

 

Og en friskere hårfarge.

Endret av Bossa Nova
Fjernet bilder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tror også at brystlengde og litt etasjeklipp for å få volum lenger opp kan være en god ide.

En glansvask i din egen farve vil gi ekstra friskhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr brystledaff?

attachicon.gifjennifer-aniston-hair-15-1363299114.jpg

Og en friskere hårfarge.

:hoho:

Ville klippet det opp litt, ser tungt ut. Og så synes jeg det ser litt "grovt" ut, altså tykke, litt porøse hårstrå, så ville kanskje endret rutinene og produktene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ville klippet det opp litt, ser tungt ut. Og så synes jeg det ser litt "grovt" ut, altså tykke, litt porøse hårstrå, så ville kanskje endret rutinene og produktene litt.

Hahaaaa 😂 Skulle selvsagt stå brystlengde! 😄

Jeg har tørt hår, det er sant, men jeg bruker bare produkter for sensitiv hud/hårbunn og ingen varmebehandling, så vet ikke om jeg kan gjøre så mye mer. Fuktighetskur en gang i uken.

Har mørkebrune øyne og lys hud. Litt rundt ansikt. Mørke vipper og bryn. Liten nese. Litt rosa skjær i huden. Vet ikke hva mer som kan være relevant?

Takker og bukker for tips dere! Glansvask i nærliggende farge har jeg hatt lyst til å prøve lenge før å friske opp, men tenker det er mer økonomisk å klippe først for da trenger jeg ikke mange esker 😛 Og tørre tupper trekker til seg farge mer enn ikke-tørre tupper 😛

Anonymous poster hash: 55649...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Hahaaaa Skulle selvsagt stå brystlengde!

Jeg har tørt hår, det er sant, men jeg bruker bare produkter for sensitiv hud/hårbunn og ingen varmebehandling, så vet ikke om jeg kan gjøre så mye mer. Fuktighetskur en gang i uken.

Har mørkebrune øyne og lys hud. Litt rundt ansikt. Mørke vipper og bryn. Liten nese. Litt rosa skjær i huden. Vet ikke hva mer som kan være relevant?

Takker og bukker for tips dere! Glansvask i nærliggende farge har jeg hatt lyst til å prøve lenge før å friske opp, men tenker det er mer økonomisk å klippe først for da trenger jeg ikke mange esker Og tørre tupper trekker til seg farge mer enn ikke-tørre tupper

Anonymous poster hash: 55649...b92

Ja, det er lurt å farge håret etter klippen.

En frisør jeg kjenner mener at lys hud med litt rosa skjær passer sjokoladebrun hårfarge.

Ang. Brystledaff, takk for oppklaringen:) Dumme meg måtte google ordet, trodde det var en ny hårstil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke klippet det for kort, iallfall. Håret ditt ser såpass tjukt ut at det lett blir formløst og fluffy om det blir til over skulderlengde.

Men du har veldig fint fall som sikkert ville kommet godt frem med litt mindre tyngde og lengde. Å klippe det til mellom et par cm under skuldrene og under brystene et sted, samt tynne det litt ut dersom det ikke ordner seg av seg selv, tror jeg ville blitt nydelig. Kanskje litt sånn lang bob-aktig, men ikke for definert kant, da det fort ser klossete ut med fall i - men en jevn lengde, kanskje litt lengre foran enn bak? Om du liker den stilen, da.

Og ja, jeg stemmer for en sjokoladebrun glansvask! Kanskje la deg inspirere av øyefargen din, det er få ting som er finere enn hår og øyne i samme dypbrune tone.



Anonymous poster hash: 040a9...531
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en myk bayalage? og tynne det litt ut nederst- det ser litt tungt ut

Se her for eksempler:

https://instagram.com/perfecthairfrogner/

Anonymous poster hash: 67a75...9bd

De folka burde bytte navn fra perfecthair til samehair, 99% av dem ser jo helt like ut. Skjønner ikke greia med den sveisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...