Gå til innhold

99% jenter har sideskill!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde midtskill en periode jeg hadde langt hår. Men ansiktet mitt er ikke symmetrisk, og jeg har en liten panne, så det passet ikke særlig. Har heller ikke hår som jeg kan legge bakover sånn at jeg ikke får noe skille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Jeg har midtskill.. Alltid hatt det, prøvd sideskill noen ganger for å bytte, men føler ikke jeg passer med det. Har langt og tykt hår da, så sånn sett har jeg alltid fått masse komplimenter for håret..Men har ikke de fleste egentlig ganske symmetriske ansikter da? Anonymous poster hash: 9c21a...444

Jeg har svært symmetrisk ansikt. Ser fortsatt ut som en amøbe med midtskill og kler sideskill svært godt. Det å si at man er sau om man har sideskill (noen i tråden sa det) blir som å si at man er sau om man har brunt hår. Folk kler jo forskjellige ting. Jeg skal i alle fall ikke se stygg ut på håret bare for å bryte med normalen :P

Endret av avocadoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har midtskill.. Alltid hatt det, prøvd sideskill noen ganger for å bytte, men føler ikke jeg passer med det. Har langt og tykt hår da, så sånn sett har jeg alltid fått masse komplimenter for håret..

Men har ikke de fleste egentlig ganske symmetriske ansikter da?

Anonymous poster hash: 9c21a...444

Nei, nesten ingen har det. De fleste har f.eks et øyelokk som henger litt, en nese som er bittelitt skjev, et øre som sitter litt høyere, ujevjne øyebryn osv. Jeg har mye usymmetri når jeg ser nøye etter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har midtskill og blondt langt hår.
hadde sideskill i helgen, og ble faktisk legget for første gang på flere år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klipper luggen slik at jeg kan ha både side- og midtskill. Men med generelt kortere og sunnere hår kler jeg sideskill bedre (egentlig ingen skiller, med så kort hår kler jeg best å gjemme det unna i en teskjekjerring-dott frem til det vokser ut igjen). Men når det er langt, flisete og i ujevne lengder kjører jeg ofte på midt :)



Anonymous poster hash: abe8a...d07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Sist gang jeg hadde midtskill ble jeg kalt Jomfru Maria av en i forbindelse med et dagsprosjekt, og vedkommende fortsatte å kalle meg det gjennom hele dagen... :blink:

Noe kleint kanskje? O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt operert for skjeling når jeg var liten, og selv om øynene nå er nesten like, er det en liten forskjell. Jeg skjuler det med sideskill og skrålugg som ligger over det dårligste øyet. SKjevheten der er mye tydligere når jeg f.eks. tar alt håret bakover, inkludert luggen. Derfor kan ikke jeg ha midtskill.

For mange, særlig de med langt hår, kan midtskill gjøre at håret blir flatere; det er vanskeligere å skape volum i håret. Og nå som langt hår er det man skal ha, spiller det selvfølgelig inn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så og si alltid hatt midtskill, utenom en liten periode i 8.klasse. Mye finere med midtskill syntes jeg egentlig, nå går ikke skille midt 100% på midten, fordi jeg har sånn widows peak eller hva deg heter, sånn spist hårfeste hvert fall, og da går det ikke an å ha skiller på den, står rett opp. Haha

Har veldig symmetrisk ansikt, utenom at det ene øret sitter litt høyere, men det er jo uansett under håret, og er ikke synlig for noen, merker det bare når jeg har på meg solbriller. Også er ikke skjeven helt symmetriske heller, men har oppklippet hår rundt ansiktet, så det ser man heller ikke. :) er ikke snakk om mye uansett.

Anonymous poster hash: 10121...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke symmetrisk ansikt. Det ene brynet er høyere en det andre, prøver å bruke brynspudder og "sminke" dem mer symmetrisk. Bruker alikevel å veksle mellom midtskill og sideskill, synes ikke jeg kler det ene bedre enn det andre. Mulig jeg er helt på tur da 😱

Anonymous poster hash: 2c8fb...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har midtskill :)



Anonymous poster hash: 0de34...f99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midtskillen hadde sin storhetstid på 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet,

og ble som andre ting, b.la furumøbler, magetopper og slengbukser bannlyst.

Til det begynte å snike seg tilbake i motebildet i 2012-2013.

Furumøblene ble malt over under chabby chic-epedemien

Magetoppene kom tilbake med stormfart, b.la takket være rosabloggere

Og slengbukser? Vel, de kom tilbake i en moderat versjon: the bootcut

Sikkert like greit, for alle oss som husker hvordan det er å tryne i en slengbukse.

Det fine med mote:

Det går over. Så er det 10-15 år til nestegang.



Anonymous poster hash: 4a22e...b66
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg har midtskill nå fordi jeg har pannelugg.

Er panneluggen lang, så har jeg sideskill. Ser ut som ei gammel tante med midtskill og lang pannelugg, og kler det rett og slett ikke.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke hatt noe annet enn midtskill grunnet en verv rett over nesa der hårfestet begynner....

Anonymous poster hash: b671b...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pheel

Jeg er i 20-årene og mange av mine venninner har midtskill. Man må ikke være perfekt for å kle det altså, for noe tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Da jeg gikk på barneskolen så jeg skikkelig opp til Avril Lavigne, og prøvde å sminke meg og ordne håret mitt som henne. En dag tok venninnegjengen meg til side og fortalte at det var flaut at jeg hadde sånn 90-talls hår (dette var vel i 2002 eller noe) og at jeg måtte få meg sideskil!. Ja. Folk med midtskill ble faktisk baksnakket og til og med mobbet for det på skolen min. Har dessverre droppet midtskillen siden den gang...



Anonymous poster hash: 3d25e...578
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt tulling ut med midtskill dessverre, misunner alle dere som kler det!

Jeg foretrekker sideskill eller å dra alt håret bakover så jeg ikke har skill overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...