Gå til innhold

Er cupido verdt pengene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere den, så tar det her.

Jeg lurer på om det er verdt å bruke 100 kr på en måned med cupido. Skuffelsen var enorm da jeg så at jeg ikke kunne lese meldingene med profilen som er gratis, og lurer på om det er enkelt å møte seriøse folk der for et hyggelig treff (ja med sex) uten at det bare handler om sex, men også kjemi. Jeg er jo ikke der for ons, heller for å finne en jeg kan ha sex med iblant eller en partner.

Anonymous poster hash: e572a...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dropp det.

Å? Hvorfor det? :)

Anonymous poster hash: e572a...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jente var de 100 kr verdt det.

Anonymous poster hash: 7daea...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo men da er det verdt det. Med bilde får du mange henvendelser og kan skrive og snakke med folk, avtale treff etc etc

Anonymous poster hash: 7daea...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i din situasjon i fjor, og innboksen rant over av meldinger fra rare menn, kåte menn, herlige menn, rare menn, unge menn, gamle menn, høytlønnede menn, lavtlønnede menn... ja i det hele tatt. Kjenn på magefølelsen og ikke gi ut for mye informasjon med en gang, så finner du sikkert noen som passer deg. 

 

JA, det er verdt det.



Anonymous poster hash: 3578f...ec7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupido er ikke verdt pengene etter den siste omleggingen. Brukermassen er for liten, så muligheten for å finne noen som er verdt bryet å treffe er minimal. Jeg er kvinne, og har vært fornøyd med cupido før, men nå har jeg også slutta å betale. Det er bare søppel. 



Anonymous poster hash: 2a6c2...ff1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ung jente fikk jeg vel meldinger fra rundt 400 stk de 2-3 første dagene. 99% av disse er desperate menn med slibrige og vulgære kommentarer (med titalls skrivefeil) og bilder. Disse falt ikke i min kategori. Det er likevel den gjenværende ene prosenten. Så lenge du er villig til å filtrere bort en del grums, så finner du nok noen som er passelig til dine ønsker. 

 

Nå er det mange på Cupido som er opptatt av BDSM og annen fetisjisme. Det er også mange par der som er ute etter en ekstra. Dette faller helt utenom det jeg ønsker. 

 

Jeg oppsøkte et par menn jeg synes virket greie (både fra foruminnlegg og/eller profilinformasjon) og fikk også meldinger fra noen som virket ordentlige. Jeg traff en av de jeg oppsøkte og det var fulltreffer. :) Vi delte ansiktsbilder (veldig viktig) og snakket mye på forhånd, om forventninger, ønsker, etc. 100 kr er ikke særlig mye, og for en (ung) jente er det helt klart verdt det. Bare vær litt forsiktig i starten. Ikke gi ut bilder for tidlig (hvertfall ikke der du er avkledd) og ikke gi ut personlig informasjon. Vær tydelig på det du ønsker, og ikke minst hva du ikke ønsker, og når du føler at du blir presset til noe du ikke vil er det bare å avbryte kontakten med vedkommende. Det er mange desperate griser der, og de må du bare være flink til å luke bort. 

 

 

 

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 17fee...368
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...