Gå til innhold

Sex med en 20 år eldre mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Paul Walker var jo 40 og han så ut som han var rundt 28, noen holder seg veldig godt. Og mange menn blir jo rett og slett bedre med årene, både mtp modenhet og utseendet..



Anonymous poster hash: b8ac6...a20
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman

 

Paul Walker var jo 40 og han så ut som han var rundt 28, noen holder seg veldig godt. Og mange menn blir jo rett og slett bedre med årene, både mtp modenhet og utseendet..

Anonymous poster hash: b8ac6...a20

 

RIP :,(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe særlig over det annet enn at jeg nå forstår hvorfor så mange eldre menn glor på og prøver å sjekke opp jenter som er mye yngre enn dem selv. Gjør man det med mange nok så får man vel napp. Sikter ikke til han som TS holder på med, men sånn generelt.



Anonymous poster hash: 6b175...ffd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange damer som innså at de er godt ut på dato. Alle menn vil knulle ei på 20 kontro ei på 40 hvis de fikk sjangsen. Case closed.;) Bitterheten lyser jo gjennom skjermen.😂

Anonymous poster hash: 7f0d8...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange damer som innså at de er godt ut på dato. Alle menn vil knulle ei på 20 kontro ei på 40 hvis de fikk sjangsen. Case closed.;) Bitterheten lyser jo gjennom skjermen.😂

Anonymous poster hash: 7f0d8...229

kontra skulle det være..

Anonymous poster hash: 7f0d8...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Jeg avtalte å møte ei på 49, da jeg selv var 26, altså 23 års aldersforskjell. Vi hadde fantastisk god sex :) Ingen grunn til å la være å anbefale det, hvis du tenner på aldersforskjell, TS :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nikee

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep, spekuleringer, krenkende innlegg, latterliggjøring samt svar til dette 

 

Nikee, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, håper du ikke bare har "snakket" med han, men også har møtt han og blitt kjent med han.

 

Det er jo ikke helt normalen at en 19 åring har sex med en 40 åring, men hva betyr vel det? Så lenge dette er noe du og han vil er det helt flott. Andre vil nok reagere, men det er du sikkert klar over.

 

Jeg kan godt skjønne at noen 40 år gamle menn (om ikke de fleste) kan tenke seg sex med en 19 åring, så det er ikke noe unormalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ganske klassisk sak, og det finnes enormt mange tilsvarende her på KG. Skulle man summere dem så er det slik: Ung kvinne - voksen mannn = Uvitende ung tøyte og Gammel gris.

Går mann igjennom samtlige - så skiller et par ting seg ut fra støyen av den massive fordømmelsen.

1. Den unge damen får sex som hun ikke har hatt før, nesten alltid som oppleves som en dimmentral forskjell til hennes tidligere jevnaldrende partnere.

2. Den voksne mannen, får en lykkelig reise tilbake til ungdomstiden, og kan briljere med års opparbeidet erfaring.


Noen meter bortenfor meg, ligger en 25 åring å sover. Jeg er selv 18 år eldre - og det er klart at for meg så er det himla flott å høre henne erklære at hun vil døøøøø mens hun har sex med meg. Det får frem tigeren i meg - og det er bare morro å gi henne 22 orgasmer, vel vitende om at venninen hennes ennå ikke har hatt ene eneste med sin kjæreste.

En annen ting...... Damer snakker....... - MYE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ganske klassisk sak, og det finnes enormt mange tilsvarende her på KG. Skulle man summere dem så er det slik: Ung kvinne - voksen mannn = Uvitende ung tøyte og Gammel gris.

Går mann igjennom samtlige - så skiller et par ting seg ut fra støyen av den massive fordømmelsen.

1. Den unge damen får sex som hun ikke har hatt før, nesten alltid som oppleves som en dimmentral forskjell til hennes tidligere jevnaldrende partnere.

2. Den voksne mannen, får en lykkelig reise tilbake til ungdomstiden, og kan briljere med års opparbeidet erfaring.

Noen meter bortenfor meg, ligger en 25 åring å sover. Jeg er selv 18 år eldre - og det er klart at for meg så er det himla flott å høre henne erklære at hun vil døøøøø mens hun har sex med meg. Det får frem tigeren i meg - og det er bare morro å gi henne 22 orgasmer, vel vitende om at venninen hennes ennå ikke har hatt ene eneste med sin kjæreste.

En annen ting...... Damer snakker....... - MYE.

Hvorfor fremstille det som at sex med en eldre mann er så mye bedre enn med en jevnaldrende mann?

Det kommer jo helt an på mannen og ikke hans alder. Jeg har alltid fått nytelse tilbake fra mine jevnaldrende partnere,så man trenger ikke en eldre mann får å ha et godt sexliv.

At noen tenner på og ønsker å være sammen med en eldre mann er helt greit for min del,men hvorfor fremstille det som at jevnaldrende menn bare kjører egosex?

Anonymous poster hash: 98498...5c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fremstille det som at sex med en eldre mann er så mye bedre enn med en jevnaldrende mann?

Det kommer jo helt an på mannen og ikke hans alder. Jeg har alltid fått nytelse tilbake fra mine jevnaldrende partnere,så man trenger ikke en eldre mann får å ha et godt sexliv.

At noen tenner på og ønsker å være sammen med en eldre mann er helt greit for min del,men hvorfor fremstille det som at jevnaldrende menn bare kjører egosex?

Anonymous poster hash: 98498...5c5

Det er da en vedtatt sannhet at alder og erfaring ofte har mye å si når det gjelder sex? Du har sikkert hørt unge menn/gutter fortelle om sex-opplevelser med voksne erfarne damer. Men dette går nok også en del på at det for noen er pirrende, spennende og litt "ulovlig" med stor aldersforskjell.

 

Da jeg var ung hadde jeg sex med både jevnaldrende og godt voksne menn. Jeg syntes i grunnen begge deler var like flott, men med yngre menn ble det ofte litt mer utprøvende og litt keitete ;) Med godt voksne menn var det knyttet mere spenning til sexen, og jeg følte meg ofte mere avslappet og trygg rundt de mere "erfarne" gutta. 

 

Ja takk begge deler :) Og om man til slutt havner opp med en på samme alder eller en litt eldre betyr alderen nada. Et forhold bygger heldigvis på veldig mye mer enn tall...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en vedtatt sannhet at alder og erfaring ofte har mye å si når det gjelder sex? Du har sikkert hørt unge menn/gutter fortelle om sex-opplevelser med voksne erfarne damer. Men dette går nok også en del på at det for noen er pirrende, spennende og litt "ulovlig" med stor aldersforskjell.

Da jeg var ung hadde jeg sex med både jevnaldrende og godt voksne menn. Jeg syntes i grunnen begge deler var like flott, men med yngre menn ble det ofte litt mer utprøvende og litt keitete ;) Med godt voksne menn var det knyttet mere spenning til sexen, og jeg følte meg ofte mere avslappet og trygg rundt de mere "erfarne" gutta.

Ja takk begge deler :) Og om man til slutt havner opp med en på samme alder eller en litt eldre betyr alderen nada. Et forhold bygger heldigvis på veldig mye mer enn tall...

Erfaring betyr ikke nødvendigvis at man er så mye bedre enn en yngre mann.

Det var poenget mitt. Ikke at jeg har noe imot eldre menn som finner seg yngre damer.

Jeg har jo vært sammen med en jomfru som var mye bedre i senga enn en eldre mann jeg hadde sex med. Han som var jomfru hadde jo mye mer peiling på kvinnekroppen enn han som hadde erfaring.

Dessuten synes jeg det faktisk kan være veldig gøy med noen som ikke har masse erfaring. Da kan man utforske og ha det gøy.

Så jeg synes det er tåpelig å fremstille det som at alder og erfaring er bedre sex.

Det kommer helt an på personen og kjemien man har med den personen.

Anonymous poster hash: 98498...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring betyr ikke nødvendigvis at man er så mye bedre enn en yngre mann.

Det var poenget mitt. Ikke at jeg har noe imot eldre menn som finner seg yngre damer.

Jeg har jo vært sammen med en jomfru som var mye bedre i senga enn en eldre mann jeg hadde sex med. Han som var jomfru hadde jo mye mer peiling på kvinnekroppen enn han som hadde erfaring.

Dessuten synes jeg det faktisk kan være veldig gøy med noen som ikke har masse erfaring. Da kan man utforske og ha det gøy.

Så jeg synes det er tåpelig å fremstille det som at alder og erfaring er bedre sex.

Det kommer helt an på personen og kjemien man har med den personen.

Anonymous poster hash: 98498...5c5

Er lik bedre sex skulle det stå.

Anonymous poster hash: 98498...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor fremstille det som at sex med en eldre mann er så mye bedre enn med en jevnaldrende mann?

Det kommer jo helt an på mannen og ikke hans alder. Jeg har alltid fått nytelse tilbake fra mine jevnaldrende partnere,så man trenger ikke en eldre mann får å ha et godt sexliv.

At noen tenner på og ønsker å være sammen med en eldre mann er helt greit for min del,men hvorfor fremstille det som at jevnaldrende menn bare kjører egosex?

Heisann - du har helt rett.

Men la oss ta en annen sak....... om du skal bestille en tømrer. Vil du da ha en lærling - som er glad i å utforske. Eller en som setter opp en vegg riktig første gangen ????

Erfaring kommer kun med års alder. Det betyr ikke at alle erfarne er dyktige - like lite som det ei heller legger noe i veien for at du kan få en meget dyktig lærling.

MEN: I all hovedsak er det slik at mann blir best, til det en gjør mest. Uansett om det er sex eller tømring..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev over så kan lærlingen være like bra han :)

Poenget mitt var at erfaring kan ha noe å si,men det er ikke nødvendigvis slik at man blir noe bedre av den grunn.

Altså er det ingen grunn til å fremstille det som at eldre menn er bedre,for det kommer helt an på mannen.

Men myten har vel rot i sannhet,så en som kan sine saker har vel blitt sånn gjennom erfaring :)

Anonymous poster hash: 98498...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men la oss ta en annen sak....... om du skal bestille en tømrer. Vil du da ha en lærling - som er glad i å utforske. Eller en som setter opp en vegg riktig første gangen ????

 

 

Dummeste analogien jeg har hørt på lenge. Sex handler i stor grad om personlig kjemi, mens en tømrers utførelse ikke akkurat avhenger av å ha god kjemi med veggene dine... 

Anonymous poster hash: 04596...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Dummeste analogien jeg har hørt på lenge. Sex handler i stor grad om personlig kjemi, mens en tømrers utførelse ikke akkurat avhenger av å ha god kjemi med veggene dine... 

Anonymous poster hash: 04596...adf

 

Tja.. mange ting som kan spille inn når man trenger en tømrer ;)

Skal jeg ha en til å sette opp et utbygg på huset mitt, er jeg avhengig av at tømreren både har sansen for gamle hus og forstår husets stil. Han/hun bør også ha en ok kjemi med meg som arbeidsgiver, dette vil til en viss grad bli et samarbeidsprosjekt.

 

Diskusjonen tar vel utgangspunkt i at tiltrekning og kjemi er sånn noenlunde på plass. Det var jo snakk om sexpartner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...