Gå til innhold

Kvinner som liker analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og ja - her er jeg ikke interessert i svar fra dere kvinner som ikke liker analsex, men kun fra de av dere som liker det.

Hvorfor liker dere analsex?

Nøyaktig hva er det med analsex, som gjør det godt?

Hvor lenge har dere holdt på med det?

:)

Anonymous poster hash: 56d9c...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde for første gang analsex som 15 åring med et ons, og opplevde ikke noe særlig nytelse av det. Vi var begge veldig fulle, og analsex var mildt sagt ikke planlagt, men skjedde mer som et glipp.

I og med at jeg var full så kjente jeg lite og lot han kjøre på. Neste dag våknet jeg med blodig truse og smerter.

Trodde ALDRI jeg ville bli glad i analsex, men etter fast forhold med en trygg kjæreste så liker jeg det veldig godt!

Jeg og samboeren min hadde først analsex ett år ut i forholdet, og jobbet leeenge med glidemiddel for og få det til. Jeg ønsket å prøve det igjen, og følte meg trygg.

Vi prøvde flere ganger uten å lykkes fordi det rett og slett gjorde vondt, og måtte liksom klekke koden.

Etterhvert oppdaget jeg at det gikk greit dersom han kom inn i meg rett før jeg fikk orgasme. Vi hadde vaginalt samleie lenge først, og puttet deretter forsiktig penis inn i analen. Når han først var inne da, DA var det skikkelig godt, og han fikk beskjed om å kjøre på.

Så ble det til at vi gjorde dette mange ganger, og etterhvert hadde jeg ikke behov for oppvarming i det hele tatt.

Nå når jeg blir kåt kan han sakte komme inn i meg bakfra og etter få sekunder kjøre hardt på. Jeg får også orgasme under analsex uten å leke med klitoris, noe jeg ikke oppnår vaginalt.

Han liker best vaginalt samleie da, så analsex forbeholdes som regel under menstruasjonsuka, og jeg gleder meg alltid til den uka nå :)

Hele følelsen er det som gjør det godt. Jeg kjenner trangheten, og følelsen er litt ukjent til tross for at vi har analsex tre-fem ganger i måneden. Veldig godt å bytte litt på vanlig og analt.

Ellers så har vi sluttet å ha analsex i fylla (etter fest) fordi vi rett og slett gjør det for hardt. Etter vanlige dager har jeg aldri smerter, men vi blir litt for ville med alkohol innabords, så da kuttet vi det heller ut.

Anonymous poster hash: 6f2cf...1d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller første gangen jeg prøvde det var uten at jeg var klar over det - mannen lå bak meg og trodde han trengte inn i meg vaginalt. Det gjorde kjempevondt.

 

Andre gangen var i fylla og det var godt. Og etter det har jeg gjort det innimellom med partnere jeg har vært sammen med, ikke noen ONS'er eller tidlig i forholdet. Jeg må stole på at mannen er forsiktig og tar det i mitt tempo.

 

Jeg får ikke orgasme under samleie uten å bruker vibrator, men med analsex så er det på nære nippet uten vibrator også. Jeg syns analsex er kjempegodt fordi det virker som det er et punkt oppi der som treffes av penis. Eller om det er bare fordi veggen mellom anal og vagina er så tynn at det er det samme punktet som stimuleres om det er vaginalt eller analt. Jeg vet ikke, men det er i hvert fall veldig deilig.

 

Det er ikke noe godt til å begynne med, men det er sånn vondt-godt. Og så blir det godt etterpå. 



Anonymous poster hash: a1db9...df9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det mest fordi han liker det så godt, men det er ganske godt om jeg kommer samtidig som han tar meg bak - enten med penis, hender eller tunge. 

 

Vi hadde faktisk analsex på andre daten - og har fortsatt av og til i løpet av de årene vi har vært sammen. Han liker å "leke" litt med meg med hender og tunge og det skjer nesten hver gang vi har sex, men sjeldnere full pakke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det mest fordi han liker det så godt, men det er ganske godt om jeg kommer samtidig som han tar meg bak - enten med penis, hender eller tunge.

Vi hadde faktisk analsex på andre daten - og har fortsatt av og til i løpet av de årene vi har vært sammen. Han liker å "leke" litt med meg med hender og tunge og det skjer nesten hver gang vi har sex, men sjeldnere full pakke.

Nå ble jeg svært nysgjerrig :P Var det avtalt på forhånd å ha analsex allerede på date nr 2?

Anonymous poster hash: d7a3d...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg svært nysgjerrig :P Var det avtalt på forhånd å ha analsex allerede på date nr 2?

Anonymous poster hash: d7a3d...eed

Nei, guri - det var slettes ikke avtalt, det bare ble sånn. I fylla. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, guri - det var slettes ikke avtalt, det bare ble sånn. I fylla. :ler:

Det må føles naturlig. Så funker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker dere analsex?
Jeg liker det fordi jeg synes det er kjempedigg, blir ekstra tent av at jeg vet at typen elsker det. 
Nøyaktig hva er det med analsex, som gjør det godt?
Liker at det er trangt, kjennes helt annerledes ut enn vanlig vaginal sex. Liker også at det noen ganger kan være vondt, og det er faktisk de gangene jeg har hatt skikkelig vondt at jeg har fått de sterkeste orgasmene :fnise: 
Hvor lenge har dere holdt på med det?
Et halvt år ca. Har prøvd analsex med andre enn typen tidligere, men da var det så vondt og ubehagelig at jeg gråt. Lovte meg selv at jeg _aldri_ skulle prøve det igjen. Men så møtte jeg min nåværende kjæreste og fant etterhvert ut at jeg likte assplay. Eneste grunnen til at jeg ville prøve analsex igjen var at jeg stolte 100% på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det mest fordi han liker det så godt, men det er ganske godt om jeg kommer samtidig som han tar meg bak - enten med penis, hender eller tunge. 

 

Vi hadde faktisk analsex på andre daten - og har fortsatt av og til i løpet av de årene vi har vært sammen. Han liker å "leke" litt med meg med hender og tunge og det skjer nesten hver gang vi har sex, men sjeldnere full pakke. 

 

Er han slangemenneske?  :klo:

Anonymous poster hash: b03e2...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke stilling funker best?

Anonymous poster hash: f1455...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han slangemenneske?  :klo:

Anonymous poster hash: b03e2...09f

Nei? Jeg skriver enten med penis, hender eller tunge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker dere analsex?

Jeg liker det fordi jeg synes det er kjempedigg, blir ekstra tent av at jeg vet at typen elsker det. 

Nøyaktig hva er det med analsex, som gjør det godt?

Liker at det er trangt, kjennes helt annerledes ut enn vanlig vaginal sex. Liker også at det noen ganger kan være vondt, og det er faktisk de gangene jeg har hatt skikkelig vondt at jeg har fått de sterkeste orgasmene :fnise: 

Hvor lenge har dere holdt på med det?

Et halvt år ca. Har prøvd analsex med andre enn typen tidligere, men da var det så vondt og ubehagelig at jeg gråt. Lovte meg selv at jeg _aldri_ skulle prøve det igjen. Men så møtte jeg min nåværende kjæreste og fant etterhvert ut at jeg likte assplay. Eneste grunnen til at jeg ville prøve analsex igjen var at jeg stolte 100% på han.

 

Det opplever jeg også. Tillit er SÅ viktig for meg om det skal være analsex. Da kan det være deilig. Det er også etter min mening ekstra intimt, så da er det viktig at jeg føler meg trygg på ham. 

Anonymous poster hash: 9f92c...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det opplever jeg også. Tillit er SÅ viktig for meg om det skal være analsex. Da kan det være deilig. Det er også etter min mening ekstra intimt, så da er det viktig at jeg føler meg trygg på ham. 

Enig! Synes analsex er den mest intime formen for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 måtte liksom klekke koden.

Anonymous poster hash: 6f2cf...1d8

Klekke kode?? :laugh: Tror du har misforstått :fnise: 

Anonymous poster hash: e006f...b22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste anal-opplevelse er utrolig nok ganske bisarr.

Var full, kåt og en hadde hots for en kar jeg traff i Spania.

Hadde sittet på fanget hans og pratet om sex, hvor og hvordan vi skulle knulle osv hele kvelden. Så gikk vi ned på stranda om natta, jeg sugde han fort før han kastet med rundt på alle fire i sanden.
Han spyttet meg i rompa og presset pikken inn. Usikker på hvorfor det ikke gjorde vondt, men fy så deilig det var! Jeg lå med hodet ned i sanden og ble tatt hardt i rompa uten glidemiddel, OG jeg elsket det! Fikk en voldsom orgasme som jeg ikke har hatt maken til siden.

Om vi ble sett eller ikke vet jeg ikke men jeg ble nok garantert hørt for å si det sånn :fnise:  :rodmer:



Anonymous poster hash: 86ff8...2ed
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg får ikke orgasme under samleie uten å bruker vibrator, men med analsex så er det på nære nippet uten vibrator også. Jeg syns analsex er kjempegodt fordi det virker som det er et punkt oppi der som treffes av penis. Eller om det er bare fordi veggen mellom anal og vagina er så tynn at det er det samme punktet som stimuleres om det er vaginalt eller analt. Jeg vet ikke, men det er i hvert fall veldig deilig.

 

 

Dette "punktet" du refererer til - ligger gjerne inn og opp mot ryggraden (dersom du eks står i Doggy)

Det samme kan treffes - (men svakere) dersom du rir ham og likksom "knekker" pikken hans - slik at han treffer bakre skjedevegg. Følelsen er litt mindre vaginalt enn analt - og dermed blir det mer intenst ved å gå inn bakveien.

En god stilling er med deg på kne men med overkropp bøyd laaaangt ned. Nesten som om du forsøker å nå dine egne tær under uttøying etter trening :D

Have fun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er de aller letteste og mest behagelige stillingene da? :)



Anonymous poster hash: 56d9c...e50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de aller letteste og mest behagelige stillingene da? :)

Anonymous poster hash: 56d9c...e50

Jeg syntes skje-stillingen var det letteste og mest behagelige som nybegynner. Doggy er også bra, men nå som jeg er gravid i sjette måned kjennes den av og til ubehagelig, for trang på en måte. Har sikkert noe å gjøre med hvordan fosteret ligger. Så da bruker vi skje igjen :)

Anonymous poster hash: 420b2...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes skje-stillingen var det letteste og mest behagelige som nybegynner. Doggy er også bra, men nå som jeg er gravid i sjette måned kjennes den av og til ubehagelig, for trang på en måte. Har sikkert noe å gjøre med hvordan fosteret ligger. Så da bruker vi skje igjen :)

Anonymous poster hash: 420b2...76d

 

 

Er det lett å "ri" under analsex? Den største utfordringen går vel på å få den inn? Er det klønete å få den inn før "ridestilling"?

Anonymous poster hash: 56d9c...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...