Gå til innhold

Foretrekker norske menn atletiske kropper fremfor "curvy"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, for disse kroppsdelene er vel fulle av silikon. Dessuten heter det RUMPE.

 

Silikon eller ei, hun er ikke feit, lille rumpe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Curvy=plus size.

Anonymous poster hash: 65099...80a

Jeg bruker stortsett størrelse 38 i topper og kjoler, og noe mer i bukser da jeg har store hofter. Har ikke kjøpt et eneste plagg fra plus-size-avdelingen, selv om det selvfølgelig ikke er noe galt i det! TS

Anonymous poster hash: e86d8...2c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon eller ei, hun er ikke feit, lille rumpe!

 

Jeg har ikke sagt at damen er feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du syns om utseendet hennes er en annen sak, men å kalle en formfull dame feit syns jeg er veldig dumt av deg... Det er ikke sånn at man kan slanke bort formene sine!

Det er mange måter å være slank på!

BS! Hun kan bare ta ut falske implantater I rumpe og pupper! Hun er ikke på noen måte representativ for såkalte frodige kvinner! Hva som er ekte er vanskelig å komme på

Anonymous poster hash: 23a56...9f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av disse trådene som bare fører til sexist kommentarer hvor målet er å knuse kvinners selvtillit

Anonymous poster hash: 7ba79...e7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen er lite flatterende.

Ansiktet er forsåvidt ok, men ingenting spesielt.

Hadde ikke snudd meg etter henne på gaten.

Liker ikke oompaloompas.

Ja,du er vel sikkert en gresk gud selv;)

Forresten så tror jeg mange forveksler "curvy"med feit, hvor mange ganger ser man ikke det der med at "real men prefers curvy women"og et bilde av en smellfeit dame?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor bry seg så mye med hva menn foretrekker? Slik jeg har fått med meg så er det jo ikke sånn at det kryr av sexy muskuløse menn så bryr du deg virkelig om Bjørn Tore med ølmage og måne liker skinny girls?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på mannen. Hva én mann liker avgjør ikke hva alle menn liker. Er en grunn til at man ser masse forskjellige par i forskjellige størrelser og fasonger.

Mannen min foretrekker en slank og veltrent kropp. Jeg var slank da vi traff hverandre, men ikke særlig veltrent. Det var først etter noen år at jeg startet å trene og ble fastere og mer fit. Altså forelsket han seg i meg, ikke i kroppen min.

Men han hadde nok aldri vært interessert i en tykk jente da han ikke tiltrekkes mot tykke jenter. Han er selv veltrent og atletisk og vil ha en jente som er opptatt av å holde seg noenlunde i form og se bra ut.

Anonymous poster hash: f2765...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Ja,du er vel sikkert en gresk gud selv;)

Forresten så tror jeg mange forveksler "curvy"med feit, hvor mange ganger ser man ikke det der med at "real men prefers curvy women"og et bilde av en smellfeit dame?

Det har jeg aldri sagt noe om, eller påstått.

Jeg ble spurt om min subjektive mening, noe jeg ga.

Traff jeg en nerve siden du gikk sånn i forsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri sagt noe om, eller påstått.

Jeg ble spurt om min subjektive mening, noe jeg ga.

Traff jeg en nerve siden du gikk sånn i forsvar?

Ja,jeg er kjempe curvy, 177 og 63kg. Lær og pupper bare FLYTER overalt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok personlighet, samhandling og kommunikasjon går foran kroppsform. 

Bortsett fra det så er Norske menn ganske forskjellige. Noen har veldig spesifikk smak, mens andre liker mye rart. Selv har jeg vært vill etter damer i forskjellige fasonger, og hun jeg er med nå har sikkert mer ekstra enn du i både kilo og alder, og hun tenner meg helt maksimalt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar det som ett ja =)

I såfall så er du mindre begavet. Google 177cm og 63kg og fortell meg hvor mange av de bildene du ser som du klarer å klassifisere som curvy.

Jeg har jo pupper og rumpe,men jeg er ikke akkurat formfull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er selv veltrent og atletisk og vil ha en jente som er opptatt av å holde seg noenlunde i form og se bra ut.

Anonymous poster hash: f2765...d72

Slike utgang som dette irriterer vettet av meg. Tror alle her inne med hånden på hjertet at damer som er større enn en størrelse 40 automatisk slutter å bry seg om "å se bra ut"? Tror dere alle kvinner som kan betegnes som feit kler seg i joggebukse og hettegenser og står med siggen i munnviken utenfor gatekjøkken hver dag? Har dere virkelig aldri sett en litt større dame som tar vare på seg selv og ser knallbra ut??

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Slike utgang som dette irriterer vettet av meg. Tror alle her inne med hånden på hjertet at damer som er større enn en størrelse 40 automatisk slutter å bry seg om "å se bra ut"? Tror dere alle kvinner som kan betegnes som feit kler seg i joggebukse og hettegenser og står med siggen i munnviken utenfor gatekjøkken hver dag? Har dere virkelig aldri sett en litt større dame som tar vare på seg selv og ser knallbra ut??

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere virkelig aldri sett en litt større dame som tar vare på seg selv og ser knallbra ut??

 

Jo, hele tiden. Skjønner ikke hvorfor det er så populært med sånne fitnessdamer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anarkist

Jeg personlig syns at alle damer uavhening av kroppsform, hudfarge, religion etc. er mer eller mindre tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du syns om utseendet hennes er en annen sak, men å kalle en formfull dame feit syns jeg er veldig dumt av deg... Det er ikke sånn at man kan slanke bort formene sine!

Det er mange måter å være slank på!

Hun er feit jo. Alt fettet hennes samler seg rundt lår,hofter og rompe. Ikke unormalt for damer. Tenner ikke på folk med så mye fett på kroppen.

Anonymous poster hash: d79b0...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...