Gå til innhold

Sole seg naken.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har ennå ikke gitt deg......

Anonymous poster hash: 924d4...66c

Sommeren er kun halvveis så det er vel liten grunn til å gi seg...

Anonymous poster hash: 85afd...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen seksuell stemning på naturiststrender. For naturister har ikke nakenheten i seg selv noe seksuelt innhold. Tvert imot, fordi det ellers er så mange misforståelser om at det å være naken er en seksuell aktivitet, er det i naturistmiljøer utviklet en sterk seksualskrekk. For å forsvare de svært få stedene det i dag anses legitimt å være naken sammen med andre, er det nødvendig å unngå enhver seksuell aktivitet eller seksuell ytring der. Seksuelle aktiviteter, tegn på seksuell opphisselse eller uønsket seksuell oppmerksomhet blir umiddelbart reagert på med tilsnakk og bortvisning. Noen ganger synes jeg at naturisters seksualskrekk er litt overdrevet. Men det er nok nødvendig fordi vrangforestillinger om at naturisme har et seksuelt innhold eller på annen måte gir seksuelt utbytte, er så utbredt.

Stemningen på naturisteder er avslappet og uerotisk. Felles nakenhet innebærer at man møter hverandre som hele mennesker hvor man verken har behov for å skjule eller vise fram spesielle deler av kroppen. På nakenstranden er det alle slags mennesker, gamle og unge, tykke og tynne, voksne og barn, kvinner og menn i fredelig og hyggelig samvær. Man går ikke på nakenstranden for å vise seg fram eller se etter mulige partnere, til det er tekstilstrendene egnet. På tekstilstranden er kroppsfokuset mye sterkere.

For de som ønsker å vise seg fram, er det en bedre ide å ligge med litt badetøy på en tekstilstrand. Der vil de få et publikum. De som er på nakenstranden har sett tusenvis av nakne mennesker før, og er helt uinteressert. I all hovedsak gjelder helt alminnelige regler for vanlig folkeskikk på en nakenstrand. Den eneste forskjellen er at man er nakne sammen uten at det har noe seksuelt innhold.

Anonym poster: 5ec5d7568737dd4df6c4adff6c497b10

 

Hehe...

 

Like stor floskel som å si at en mannlig gynekolog ikke er i overkant interessert i fitter :fnise:

Anonymous poster hash: 0b321...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe...

 

Like stor floskel som å si at en mannlig gynekolog ikke er i overkant interessert i fitter :fnise:

Anonymous poster hash: 0b321...146

 

Og du tror du vet dette bedre enn de som opplever det selv?

 

For de fleste av oss så er det slik at uansett om vi går på tekstilstrand eller naturiststrand så er fasinasjonen størst til å begynne med. Når man oppdager at det ikke gir noen seksuell uttelling så tar det ikke så lang tid før man blir ganske så blassert. Kanskje det går litt raskere over på naturiststrender fordi der ser man alt. På tekstilstrender så skaper man jo noe spenning ved å holde noe skult som man kan fantasere om.

Anonymous poster hash: 85afd...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fotografering på naturisstrender er forbudt. Straffes etter straffelovens paragrafer 390a, 201 og åndsverkslovens 45c.

 

Hvorfor skal folk være så fordomsfulle i forhold til folk som foretrekker å bade/sole seg nakne og tillegge de seksuelle motiver eller kikker/eksponeringsmotiver? Kan man ikke bare akseptere at noen bryr seg litt mindre om kulturelle regler enn andre uten å tillegge de andre motiver?

 

Dette er jo akkurat like sprøtt som at konservartive muslimer mener at alle jenter som går i badedrakt eller bikini gjør det for å by seg frem og at de er lette på tråden.

Anonymous poster hash: 81b0e...717

 

Jeg har overhodet ingenting i mot nakenstrender. Er selv svoren nudist og har feriert i mitt kjære Danmark i sommer på diverse nudiststrender. 

Vi er varsommelige for folk med kamera, men denne sommeren var det ingen som ble tatt. Har sett det ellers.

Er en befrielse å bade og sole sig uten klær. Det å nyte å være fri, kjenne vind og vann mot kropp er fantastisk, og alle som er der er i samme ærend.

En nytelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Den 3.5.2013 at 12.32, AnonymBruker skrev:

Bruker dere her og sole dere naken\toppløs om sommeren?

 

Har veldig lyst til det, fordi jeg er så lei av det stygge skille på puppene. Men liker ikke at fremmede folk ser på meg. Vi har ei nabojente på 22, som ofte soler seg toppløs og ifjor sommer så jeg at nabogutten stod og stirret litt. Synes at det er litt ekkelt jeg..

 

Anonym poster: bab0cc1830e2da38d310e0fa707e64fd

slettet

Endret av miax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Noen som har vært på Gressholmen eller Langøyene og kan fortelle om det er bedre der enn for eksempel på Huk? Færre folk må det vel være.

Anonymkode: e5523...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den nye leiligheten min kan ingen se meg når jeg ligger innerst i kroken. Det er så deilig å sole seg naken. Solstråler som varmer visse deilige områder :P:Hehe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Jeg liker veldig godt å sole meg toppløs eller naken. Da sllipper jeg for mye helt hvite pupper. String bikini er et must :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, FruKG skrev:

Jeg liker veldig godt å sole meg toppløs eller naken. Da sllipper jeg for mye helt hvite pupper. String bikini er et must :) 

String bikini blir sjelden feil på vakre Kvinner :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har vært på Gressholmen eller Langøyene og kan fortelle om det er bedre der enn for eksempel på Huk? Færre folk må det vel være.

Anonymkode: e5523...efa

Gressholmen var ikke bra i det hele tatt. KUN gamle menn og en super liten strand.
Langøyene er helt OK, litt forskjellig der men ikke så mange folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Heeyaa skrev:

Gressholmen var ikke bra i det hele tatt. KUN gamle menn og en super liten strand.
Langøyene er helt OK, litt forskjellig der men ikke så mange folk.

Takk. Er det større strand på Langøyene? Hvordan er det med mangfoldet der? Og er det tekstilere på de nevnte plassene?

Anonymkode: e5523...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Er det større strand på Langøyene? Hvordan er det med mangfoldet der? Og er det tekstilere på de nevnte plassene?

Anonymkode: e5523...efa

Det er ingen strand på nakendelen av Langøyene, kun svalberg.
Det er litt rart fordi det er en glidende overgang mellom hvor folk soler seg med og uten klær. Men det er i en "sving" så ikke noe problem. Heller ikke sett noen som går rundt med klær bare for å se heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Heeyaa skrev:

Det er ingen strand på nakendelen av Langøyene, kun svalberg.
Det er litt rart fordi det er en glidende overgang mellom hvor folk soler seg med og uten klær. Men det er i en "sving" så ikke noe problem. Heller ikke sett noen som går rundt med klær bare for å se heller :)

Da prøver jeg gjerne langøyene i år. 

Anonymkode: e5523...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ein 35 år gammal mann som har veldig lyst på nakenstrand å sole meg naken. Men er ganske sikker på at jeg vil bli stiv nedentil når jeg ligger der på ryggen. (og på magen men da er det mer skjult ;) )
Hvordan ser damene på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sportmann skrev:

Er ein 35 år gammal mann som har veldig lyst på nakenstrand å sole meg naken. Men er ganske sikker på at jeg vil bli stiv nedentil når jeg ligger der på ryggen. (og på magen men da er det mer skjult ;) )
Hvordan ser damene på dette?

Ta det helt med ro, det blir du ikke. Og skulle det skje så skal du ikke vifte med det men heller legge deg på magen nettopp for å holde det skjult.

 

PS lagde du ny bruker kun for å skrive dette her?

Anonymkode: e5523...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det helt med ro, det blir du ikke. Og skulle det skje så skal du ikke vifte med det men heller legge deg på magen nettopp for å holde det skjult.

 

PS lagde du ny bruker kun for å skrive dette her?

Anonymkode: e5523...efa

Kanskje jeg vil skrive mer senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...