Gå til innhold

Har brukt tights som bukse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har altså brukt tights som bukse da jeg var rundt 15 år. Slike med litt tykt stoff, altså ikke gjennomsiktig, i fargene svart og grå (og til og med hvit en gang..) Dette er nå 6 år siden, men jeg har tenkt en del over hvordan jeg kunne tro det så normalt ut! Er rett og slett ufattelig flau over det, og lurer på om folk lo bak ryggen på meg.. Hva tenker dere egentlig når dere ser en ung jente med tights som viser halve rumpen? At det er flaut for henne som ikke tenker lengre, for eksempel?



Anonymous poster hash: e88bd...132
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan da, med gensere over liksom? Kan du linke et bilde fra nett eller noe som ligner?

Anonymous poster hash: d3982...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdommen nå tildags, har de eldre alltid sagt om yngre generasjoner..

Anonymous poster hash: a4156...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da, med gensere over liksom? Kan du linke et bilde fra nett eller noe som ligner?

Anonymous poster hash: d3982...32d

Ja, med genser over, men ikke slik at hele rumpen dekkes. Eksempel: http://styleinchic.com/wp-content/uploads/2013/06/tights-are-not-pants.jpg

Anonymous poster hash: e88bd...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. ..Følte meg truffet nå.

Grunnen til at jeg ble flau over det, og tenkte at jeg ikke så "normal ut" er mest fordi jeg har fått høre det fra en del venner at de syntes jeg så dum ut når jeg gikk slik (nå flere år senere). Selv har jeg egentlig aldri tenkt over det som noe negativt før da, men leste om det på nettet og virker som mange har så mye i mot det. Kan være det ikke er så ille, det er jo det jeg håper en del mener!

Anonymous poster hash: e88bd...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste positive med at lårene mine ser ut som kyllinglår i tights er at jeg aldri ble med på den moten.

Uff, de stakkars uvitende. Heldigvis er det stor aksept for de rundt 15 år kler seg rart, det er værre med de på 30 som kler seg slik, spesielt om de er litt brede over baken.



Anonymous poster hash: 30e6a...bd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig av vennene dine å si fra flere år etter at de syns du så dum ut.. Du får trøste deg med at de fleste har noen "yndlingsplagg" fra de var yngre som de gjerne kunne vært foruten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fremdeles tigths som bukse, men velger tights som det er godt og tjukkt stoff i :) jeg syns ikke en tykk bommullstights er noe værre enn en treningstights!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er en 15 åring, så tenker jeg bare "jaja, ungdom er ungdom, og slik vil det alltid være" men, når jeg ser damer på 50, som bruker tights som bukse, da grøsser jeg.

Senk skuldrene du, å være ungdom betyr at man skal prøve ut all gærnskapen, for så å dukke opp på et senere tidspunkt, som voksen og fornuftig, ja, og med god stil :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke alle noe de er flaue over fra den perioden? 14-16 er jo når man er mest ustabil.

Da jeg var 14 hadde jeg en emo periode. Gikk bare i svarte klær og hørte på "three days grace"

Selvfølgelig var det noen som lo av meg da, Eller var veldig bekymra når jeg sang "the animal i have become". Jeg var jo ikke riktig god.

Alle jeg gikk i samme ungdomskole med har jo forandret seg. Vi bleier å mimre fra den perioden når vi ser hverandre. Det er jo bare koselig. :fnise:



Anonymous poster hash: c998e...d4b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som har vært gjennom den perioden der, meg selv inkludert! :)

Tenker fint lite over det om jeg møter ei 15år gammel jente på byen i tights, men hvis noen er helt ekstreme kan det vel hende jeg ser på henne to ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også tights som bukse da jeg var rundt 15. Helt grusomt å tenke tilbake på at jeg faktisk gikk slik og følte meg fin, men samtidig er det ikke noe jeg skjemmes over - "alle" gikk jo slik!

Dessuten er det faktisk en del ting som har vært på moten som har sett verre ut enn akkurat tightsen synes jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt greit jeg,ser ikke noe gale med det:))

Det er en strømpebukse og det vanlige er å ha en litt sid topp/tunika/kjole over. Tights er IKKE bukser.

Anonymous poster hash: cb0b7...2fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sykt frekke venner du har! Hva er vitsen med å si slikt mange år etterpå? De burde gitt bekjed til deg der og da, hvis det var et problem.

Har gjort det selv. Skjems litt, særlig da jeg innså at den ene tightsen min var litt gjennomsiktig :fnise:

Jeg har hatt mye verre motekriser enn å bruke thights som bukse!! Blå øyenskygge f.eks...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer nok dagens 14-24 åringer til å gremme seg over også. Ser haugevis av dem gå rundt i "treningstøy" på vei til jobb og skole og på butikken. Og siden det er ikke fordi de trener at de går i desse fæle klærne kan jeg bare gå ut fra at de ønsker å lure andre til å tro at de trener. Mens de loffer langs fortauet og gomler skoleboller. :klo:

Folk får kle seg i hva de vil - inntil en grense. Når jeg tydelig kan se form og størrelse på baller, kjønnslepper og konturer av rumpefett? Da er den grensa overskredet. Det er ekkelt.



Anonymous poster hash: 5e81e...21c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på mødre(fedre) som er i butikken og handler sammen med tenåringsdatter i perverst tynne tights. Er de hormonblinde både mor og datter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...