Gå til innhold

VIKING cherroxer til barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For omtrent en uke siden kjøpte jeg noen cherroxer type VIKING på XXL til ungen min. Da jeg kom hjem og tok dem ut av eska, oppdaget jeg at de lukta PJUK (i mangel av et bedre ord). Cherroxene var rene, så det var ikke noe fysisk skit på de.

Naiv som jeg kanskje var trodde jeg at lukta ville minskes etter en dags bruk ute i frisk luft. Det gikk ikke. De luktet like elendig etter en dags bruk.

Dermed gikk jeg til Enklere Liv og kjøpte en type spray man kan bruke i sko som skal gi dem en friskere lukt. Det fungerte kanskje ti sekunder, men så kom den vonde lukta tilbake.

Etter omtrent en uke med varierende bruk av dem er lukten fremdeles ikke gått bort.

Hvilke erfaringer har dere med viking cherroxer? Jeg kjøpte VIKING da jeg hadde lest en del bra om det merket (fra journalister, ikke fra KG etc.).

NB: Dette er ikke en tråd der jeg ønsker en diskusjon om hvorvidt cherroxer er bra for en barnefot eller ei.

Ungen må jo ha varme føtter på regnværsdager også. Hvilke merker kan dere anbefale på dette området, og hvorfor?



Anonymous poster hash: f7984...1c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte Viking cherrox til lillegutt dette året og er storfornøyd :) Ikke noe ille lukt her, kjøpte på skoringen.

Her bruker vi det meste av skotøy fra Viking og er alltid fornøyd.

Hvis disse skoene lukter så ille som du sier så er det jo bare å ta dem med tilbake til xxl å få byttet dem, det kan jo umulig bare være de du kjøpte som lukter dritt, så de har sikkert fått klager på de før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...