Gå til innhold

Det man egentlig ikke liker, men som dukker opp i lekker utgave alikevel


Gjest Lille-pus

Anbefalte innlegg

Jeg syns den var fin! Det var ikke så store kontraster, fargene var diskrete, og med riktig styling (som jeg ikke har det minste tvil at du får til, Lillepus!) blir det virkelig kult! Jeg syns det er kjekt å ha noen elementer av ting man ellers ikke ville brukt i skapet sitt - til inspirasjon, til den dagen man føler at NÅ må jeg prøve noe nytt! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riviera

Enig i at fasongen er fantastisk. Jeg liker heller ikke leopardkjoler, diskrét mønster kan være pent en sjelden gang, men dette var ok. Fargen likte jeg imidlertid ikke kjempegodt. Lander totalt på et nei. Finnes den i andre farger/mønstre?:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til TS's kjole i et annet mønster/farge, nei til Gjests, og nei til leopardmønster uansett. (Men det handler om fasong og stil, den Gjest poster hadde vært helt feil på meg, den TS linket til hadde jeg kledd...). Godt mulig dere begge vil være fine i disse kjolene, og at jeg hadde tenkt: Oj, leopardmønster kan jo være fint (på andre) .



Anonymous poster hash: 434e8...d13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi ikke alle noen slike?

Ting vi ikke liker. Noe man ikke vil bli sett levende i om det så var stupmørkt og aldeles folketomt ute :fnise:

Jeg har noe slikt, nemlig leopardmønster, og spesielt leopardkjoler.

Der går altså grensen (dvs. grensen er overtrådd med flerfoldige skritt før det nærmer seg kjoler i det mønsteret).

Men... så snubler man da over denne:

Svindyr selvsagt, - men med en super fasong, og så begynner tanken å springe:

Den var kanskje ikke så fæl? - Den er grusom!

Så jeg trenger hjelp. Enten inn i fristelse, eller ut av fristelse :ler:

Ja den var grusom. Det finnes leopardmønstrete klær som spiller på sexy og som derfor kan virke på ett annet plan, men denne var bare ..... feil.

Men den må da finnes i ett mønster/farge som var mere flaterende; det var jo ikke noe galt med fasongen og stilen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er mye som kan "vokse seg fint": jeg liker det ikke første gang jeg ser det, tredje gangen liker jeg det litt, og femte gangen elsker jeg det.

også er det vanskelig å være prinsipiell mostander av en bestemt type, for plutselig, som Lille pus nå opplevde, dukker det opp noe som er fint - som man aldri skulle trodd man likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt at flere reagerer vantro på at jeg ikke liker leopardmønster, den så jeg ikke komme! :laugh:

Jeg vet ikke hvorfor, men det er bare ikke greia mi. Jeg kunne ikke hatt sokker med leopardmønster en gang. :fnise:

Jeg kunne dog gjerne hatt en bengalkatt, de er nydelige. Så det er jo ikke mønsteret i seg selv jeg ikke liker, bare synes ikke det ser bra ut på klær eller interiør. :)



Anonymous poster hash: e47d7...1c8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får frysninger av leopardmønster, og jeg råder deg til å stå i mot, Lille-Pus! Formen var riktignok knallfin, men hør på meg nå: Gå bort fra kjolen!



Anonymous poster hash: 77d0c...f13
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har ikke klart å bestemme meg :ler:

Farven er ubetinget min farve. Kanskje var det akkurat det at den ikke er gul med sorte leopardprikker som gjorde at jeg oppdaget den?

Fasongen er perfekt men, det visste jeg. Hadde det ikke vært for fasongen så hadde jeg raskt scrollet forbi, - for Cavalli har flere, men i andre fasonger som ikke er like kledelige for min figur.

Det ville ikke bli noen 'bruke-på-jobb-kjole', det ville bli en 'bruke-i-mer-lekent-selskap' kjole.

Med hold-ups og rene, sorte, stiletter, nude leppestift og forsiktig sminke, små rene øredobber og et enkelt gullkjede.

- og kanskje en sor t cardigan dersom det er litt kjølig.

Så langt er mine tanker at her måtte 'less is more' være det eneste rette.

Med blodrød leppestift, sotede øyne og kraftige smykker ville det blitt 'nei-nei-nei', - mye grunnet farven.

Å se ut som en ozelot eller en middels stor, smidig bengal kunne vært et kompliment.

Jeg er som sagt fremdeles i tekeboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Enig at fasonger var fin. Men fargen/mønsteret var fælt. Ble ikke noe mer overbevist på leopardmønster av dette, heller motsatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var helt for jævlig stygg. En ting er at den hadde leopardmønster, som er stygt nok i seg selv, en annen ting er at det var et ekstremt stygt leopardmønster. Nei huff og huff. Såg ut som noe fra en Klingelkatalog.

Roberto Cavalli må gi seg med det der dyremønsteret sitt. Det er rett og slett harry.



Anonymous poster hash: fc8f5...098
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du syns ikke leopardmønster er fint på noen som helst plagg...? Spesielt.

Anonymous poster hash: 95b98...a2e

Nei har bare aldri hørt noen som syns det ikke er fint på absolutt noen ting, det har jo vært på moten i mange år nå.

Anonymous poster hash: 95b98...a2e

Kun pent på leoparder :opplyser:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var kjempefin. Noe med fargen som gjorde leopardmønsteret et par hakk finere enn på veldig mye annet. Og snittet er lekkert, det er at den har ermer er også bra.

Gjest sin derimot ser mye mer billig ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen og gjest sin kjole kvalifiserer til et innlegg i "styggeste plagget du har sett"-tråden her inne.

Kjolen er sikkert fin i en annen farge, men ikke i leopardmønster. Det er å be om å se billig og tacky ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Denne kjolen og gjest sin kjole kvalifiserer til et innlegg i "styggeste plagget du har sett"-tråden her inne.

Kjolen er sikkert fin i en annen farge, men ikke i leopardmønster. Det er å be om å se billig og tacky ut.

Kanskje jeg blir ndøt til å kjøpe den? - jeg har hatt mine plagg i den nevnte tråden før :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Enig i at fasongen er fantastisk. Jeg liker heller ikke leopardkjoler, diskrét mønster kan være pent en sjelden gang, men dette var ok. Fargen likte jeg imidlertid ikke kjempegodt. Lander totalt på et nei. Finnes den i andre farger/mønstre? :P

Ikke helt samme snitt, men denne er verd å se.

Det er Blumarine sin, ikke Cavalli.

- det må være 'ferdig pelset Lille-Pus' om vi skal dømme etter farvene :blink:

Den er verd et syn fordi den er hysterisk festelig (desverre passer den avataren min på en prikk, men den blir absolutt ikke å finne i skapet her)

34431807gm_20_e.jpg

- måtte bare dele festeligheten :ler:

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ikke helt samme snitt, men denne er verd å se.

Det er Blumarine sin, ikke Cavalli.

- det må være 'ferdig pelset Lille-Pus' om vi skal dømme etter farvene :blink:

Den er verd et syn fordi den er hysterisk festelig (desverre passer den avataren min på en prikk, men den blir absolutt ikke å finne i skapet her)

34431807gm_20_e.jpg

- måtte bare dele festeligheten :ler:

Ha ha.

<gulp>

Altså: Blondie var klar til å si at dyremønster blir aldri fint. Og at den første kjolen ikke var noe fin. Og så ... Hm ... Kom denne. Som jeg synes var veldig fin.

Og så kom jeg på at jeg hadde en sånn nesten-kjøpt-dyremønster-sko to år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ha ha.

<gulp>

Altså: Blondie var klar til å si at dyremønster blir aldri fint. Og at den første kjolen ikke var noe fin. Og så ... Hm ... Kom denne. Som jeg synes var veldig fin.

Og så kom jeg på at jeg hadde en sånn nesten-kjøpt-dyremønster-sko to år tilbake.

:fnise:

Så langt har de neste dyremønstrede elementer som noen gang har vært i min 'besittelse' bestått av en liten pusefrøken som er viltfarvet med nydelige striper og gyldenbrun bunnfarve på ryggen (og gyldenbrun hale med sorte ringer og sort tupp).

Den rosa befinner seg altså her. Prisen er ikke så halvgal alt i alt, men det er en eneste en igjen, - i italiensk str. 42 (tilsvarer vår str. 36).

Blumarine størrelsestabell her, italienerne har litt romslige mål på størrelsene sine, og noen av dem syr klær for oss med pupper.:

Tabellene ligger over her, men de er hvite med grå figur og grå tall/bokstaver så de er litt lite synlige.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...