Gå til innhold

konstante kynner!


Tika

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt konstante kynner i hele natt, skikkelig plagsomt!

vær gang jeg rører på meg i senga, står opp går på do trekker magen seg sammen.

det er ikke vondt men ubehagelig.

jeg har snakket med føden og de mener jeg må ta en UVI test, at det kan vere det, jeg skal dra å gjøre det snart.

Men er det noen andre som har opplevd dette så tidelig i svanger skapet?

aldrig hørt om masse kynner... bare masse rier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dallandra

Jeg hadde det ikke sånn selv, men kjenner til ei som hadde sånne kraftige kynnere gjennom hele svangerskapet. Det ble visst sagt at det var stressrelatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt til dels kraftige kynnere helt fra rundt uke 17 (tror jeg dte var). Kan være greit å sjekke om det er en UVI, men sannsynligvis er det ikke noe farlig, bare plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ikke gravid nå men jeg har vært det. I mitt siste svangerskap ble jeg tidlig sykemeldt pga kynnere. Det var nok at jordmora berørte magen så kom kynnerne som perler på en snor. Hun trodde det kunne være stressrelatert (jeg følte aldri at jeg stresset) og sykemeldte meg. Bare for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe du gjør som gjør at de kommer? altså hvis du står på mye, er sliten osv

Jeg har nemlig merket at de har kommet og gått de siste ukene, mest når jeg må veldig på do eller hvis jeg snur meg brått i senga, men ikke konstant sånn som de er nå.

Men i natt har jeg hatt problemer med å sove så det kan jo være at kroppen bare er sliten og at de vil dabb ev etter hvert.

Jeg er vel itt engstelig for at de skal gå over til rier, har du pratet med jordmor om det? er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvet: hvis de kan være stress relatert er det absolutt noe jeg har vært mye siden jeg ble gravid, nå har jeg vert 100% syke mldt noen uker pga jordmor mente det var best i forhold til graviditeten og jobb situvasjon, men legen min er ikke enig med jordmor, og vil ha meg ut i jobb igjen så fort som mulig, jordmor vil at jeg skal holde meg sykemeld ut svangerskapet.

Det er jo legen som skriver ut sykemld og har det siste ordet, men jeg må si jeg helst ville hørt på jordmor som har dette som et spesial felt og er ekspert på å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I slike tilfeller ville jeg hørt mer på jordmor ja. Da jeg var gravid sist ble jeg fulgt godt opp av fastlegen min, men det var fordi hun ville ta del i et svangerskap og lære mer om det. Jeg hadde ikke noe i mot det, mange leger vet for lite om svangerskap og plager som kan oppstå underveis.

Hvis du er bekymret, Tika, ville jeg personlig vurdert å bytte lege hvis mulig. Jeg synes ikke det høres bra ut med en lege som vil ha deg ut i arbeid "til enhver pris".

Endret av Velvet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden lurer jeg faktisk på om jeg har hadde kynnere for første gang i natt. Har våknet hele tiden av ubehagelige menssmerter og en stram sammentrukket mage... Det må da vel være kynnere?

Har ofte samme menssmerter om dagene, men har aldri hatt sammentrekninger i magen samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...