Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Det gikk helt strålende!! Den mannen har magiske evner, det er jeg hellig overbevist om!! :hoppendeglad: Det var ikke så ille som jeg hadde fryktet heller, men måtte jo bite tennene sammen ved noen anledninger... Nå er jeg sliten, sulten og har en skikkelig sår arm - tror adrenalinet er på vri ut av kroppen. Godt å være på vei hjem da!! :nigo:

:hjerte: Bjørn! :hjerte: armen min!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! :daane: Ikke verst å ha et så nært forhold til KG-dagboka si at man tatoverer undertittelen på armen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

Goooooood lørdagsmorgen søte du :hug:

Hvordan går det med tattooen?? gjør det vondt nå, sånn i etterkant?

Håper du får en kjempefin lørdag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tattoo :nigo: den var driiiiitstilig :jepp:

Legger igjen en fredags :hug: også jeg!!

Plutselig ble det fredag og helg og så er det mandag allerede.... Så må nesten gi deg en mandags- :klem: tilbake!

Fytti grisen så kult :bond:

...og det må ha gjort noe helt for j***** vondt :daane:

Jeg fryktet egentlig at det skulle være lidelse hele tida, og det ville vært en påkjenning, nesten fire timer med nåler i armen kunne blitt spennende... :tunge: Men det var ikke så aller verst, oppunder armhulen er skikkelig ille, men ellers ble jeg positivt overrasket! Heldigvis må jeg si! :fnise: En skal visst lide for skjønnheten har jeg hørt, så godt jeg er fornøyd ihvertfall!

Goooooood lørdagsmorgen søte du :hug:

Hvordan går det med tattooen?? gjør det vondt nå, sånn i etterkant?

Håper du får en kjempefin lørdag :hug:

Nå går det fint med tatoveringen! :jepp: Jeg var hoven og sår hele fredag, men så har det gått gradvis nedover. Nå har den begynt å flasse, så den er ikke akkurat så lekker for øyeblikket. Men om et par dager viser den seg nok fra en bedre side igjen! :nigo:

Lørdagen ble bra, fin helg sånn generelt egentlig! Har selvfølgelig klart å få forkjølelsen nå jeg da, så er litt usikker på hvorfor jeg er på jobb. Får vurdere om jeg skal skåne mine kolleger etterhvert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Innom med en mandags :klem:

det kan kanskje være greit å skåne kollegaer, å fokusere på å selv bli frisk :jepp:

sender over en varm kopp :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

God tirsdagsmorgen, søte du :klemmer:

Hvordan er formen din idag?

Håper ikke du har blitt verre!! legger igjen en drøss med :hug: og varmende :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hei Azalea! :klemmer:

Jeg er godt plassert på sofaen under pleddet med forkjølelsen min i dag. Snørr og hodepine er visst dagens selskap... :sukk: Koselig å se du har vært innom her og tenkt på meg i dag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snørr og hodepine er hvertfall bedre enn streptokokker. :snurt: Du skal være glad du!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Snørr og hodepine er hvertfall bedre enn streptokokker. :snurt: Du skal være glad du!

God bedring!

Det er helt sant, forhåpentligvis fort over dette!

God bedring til deg også! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Verden syntes ikke at forkjølelse og hodepine var nok, så den slengte likegodt menssmerter og restskatt min vei også... :tristbla: Jeg hadde det på følelsen at det ble restskatt i år, men ikke noe morsommere uansett. Skal melde inn ekstra skattetrekk når jeg er på jobb igjen, sikre meg litt bedre neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: God bedring din skjønnas :klemmer: Kjipt med restskatt, men sånn er det visst for mange i år desverre, flere i år enn i fjor visst :klo: Jeg kommer fortsatt ikke inn på sidene deres, så jeg lever i spenning :bond:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...