Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Flere som ikke er i form ser jeg :klemmer: Håper det blåser fort forbi hos deg også :Nikke: Hvil litt du, høres fornuftig ut :jepp:

Ja, jeg lurer egentlig litt på hva det var... Mistenker at det er de teite hormonene mine som ødelegger for meg igjen, jeg begynner å bli drittlei av at det alltid er noe sånt for tida... :tristbla: Jeg endte med å ta en liten pole-økt i går kveld, noe som forsåvidt gikk bra, men da det var tid for kveldsmat etterpå var det virkelig ikke noe særlig. Skikkelig kvalm og uvel. Har sovet urolig, men frokosten gikk ned på høykant og ingen kvalme hittil i dag, så nå er jeg på jobb. Jeg mistenker at når jeg er kvalm sånn uten at jeg verken har løs mage eller kaster opp, så må det enten være hormonelt eller psykisk. Og jeg klarer ikke å identifisere noe som plager meg såpass at det skulle gi sånne utslag... :sukk: Jaja, det ver litt av en utredning på morgenkvisten.... :sjenert: Håper det går bedre med deg og Liten i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Mazzi! :hoppendeglad:

Så bra du fant meg!!

Jeg fant deg egentlig her om dagen, men da var jeg bare innom fra mobilen og fikk ikke lagt igjen noe spor etter meg. Meeen, bedre sent enn aldri! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hei Azalea! :klemmer:

Formen er absolutt bedre, har akkurat spist lunch nå og det smakte, så da satser jeg på at gårsdagen var en endagsgreie. Det er lov å håpe ihvertfall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Hei Azalea! :klemmer:

Formen er absolutt bedre, har akkurat spist lunch nå og det smakte, så da satser jeg på at gårsdagen var en endagsgreie. Det er lov å håpe ihvertfall! :jepp:

Så bra du føler deg bedre :jepp: veldig godt å høre! Får satse på at det var en engangsgreie!! det viktigste er at du føler deg bedre nå :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er sant Azalea! :jepp: Nå føler jeg forsåvidt at det er en liten curse som hviler over heimen, min kjære våknet med sår hals, tett nese og generell forkjølelse i dag tidlig, håper ikke det betyr at jeg følger etter i raskt tempo... :sjenert: Jeg skal ihvertfall gjennomføre trening som planlagt hvis det ikke skjer noe spesielt, så får vi håpe på det beste. Og i morgen er det tatovering!! :sjokk::nigo: Grugleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tipse om omega 3 kapsler og multivitaminer? Etter jeg begynte med det har jeg knapt nyst (nøset?! :klo: Noen ord er umulige å bøye :ler: Å nyse, nyser, har nyst/ nøset :jepp: Jeg godkjenner begge :fnise:) èn gang :nigo: Litt sånn småtett og ute av form nå da, men det tror jeg har like mye med lite søvn å gjøre som at basseluskene har inntatt kroppen min!!

Ha en fin dag min søte stangselleri (:skratte: tog du an?) Kos deg med :trene:!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:hoppe: for tattovering!!! :jepp: så moro, hva skal du ha?? kan jeg spørre om det?! :)

Håper ikke din kjære smitter deg men at du holder deg frisk og rask :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kan jeg tipse om omega 3 kapsler og multivitaminer? Etter jeg begynte med det har jeg knapt nyst (nøset?! :klo: Noen ord er umulige å bøye :ler: Å nyse, nyser, har nyst/ nøset :jepp: Jeg godkjenner begge :fnise:) èn gang :nigo: Litt sånn småtett og ute av form nå da, men det tror jeg har like mye med lite søvn å gjøre som at basseluskene har inntatt kroppen min!!

Ha en fin dag min søte stangselleri (:skratte: tog du an?) Kos deg med :trene:!!

Haha, du er vel søt også da! Er gjerne stangselleri jeg, hvis jeg slipper å spise den... :eeeh: Det var et godt tips, har spist omega3 og multivitaminer (og jern!) i lange tider, men vi har vært tomme nå i halvannen uke... :sjenert: Kanskje det er grunnen?!? Må kjøpes, det skjønner jeg med en gang! Håper formen din og Litens er på bedringens vei! :hug:

:hoppe: for tattovering!!! :jepp: så moro, hva skal du ha?? kan jeg spørre om det?! :)

Håper ikke din kjære smitter deg men at du holder deg frisk og rask :klemmer:

Jeg skal fortsette på høyrearmen min, driver med en halfsleeve der! :jepp: Kan sende deg PM jeg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

I går ble treninga litt amputert, var påmeldt både dans og yoga. Kjempebra dansetime, mer dans enn vanlig, sånt kan jeg like. Fortsatt Burlesque-inspirert, fortsatt moro :jepp: Var litt uvel i løpet av timen, og med tanke på dagens program, så hørte jeg på kroppen og skippet yoga. Litt snørrete, men ikke så aller verst, så tenker det var en riktig avgjørelse. Stakkars kjære er skikkelig nedsylta, feber og forkjølelse. Hun ligger naturlig nok hjemme i dag. Håper jeg slipper å få samme runden! *krysserfingre*

Etter mine bestrebelser på å ha et godt kosthold gikk det litt på dunken i dag morges, plutselig kom det en kar fra leverandøren vi sitter hos med nybakt (fortsatt varm! :daane: ) eplekake og is! Bare sånn fordi det var torsdag. Det var ingen mulighet i verden til å la det gå fra seg, den var supergod!!! :sikle: Må innrømme at jeg ikke engang har latt meg selv ha dårlig samvittighet for det, så godt var det! :fnise:

I dag er hodet litt overalt, om en time og ti minutter bærer det avgårde til Bjørn på Symbolic Ink Er veldig spent, vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg mest. Det er veldig fjernt å tenke på at om max sju timer er armen helt annerledes enn den noensinne har vært.... I og med at det er snakk om innsiden, så kommer det nok til å hovne ganske kraftig. Vet ikke helt hvordan det blir med trening de kommende dagene, får ta det litt som det kommer. Kroppen bruker jo litt krefter til å gro også!

:bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...