Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan

Hallois.

På VG-debatt er det en gammel tråd om folks værste one-night-stand-opplevelser og den har blitt rimelig genial etterhvert. Har ikke sett noen sånn tråd her (selv om det har vært noen "værste date"-tråder) så jeg tenkte jeg skulle starte en.

Min favoritt fra VGdebatt-tråden:

Traff en gammel bekjent på byen for en god stund siden, har alltid vert en spesiell "Connection" mellom oss så det ene førte til det andre...På vei hjem til meg fortalte han at han ofte pleide å gå i søvne om natta. Tenkte ikke så mye på d der og da...

Sexen var det ingen ting å si noe negativt om, vi fikk det som vi begge ville.

Verre var det da jeg våknet tidlig neste morningen av at han reiste seg opp av sengen min. Spurte han om det gikk bra, fikk ikke noe svar tilbake..

Plutselig går han tvers over rommet, tar ned et stort bilde som henger på veggen og legger det på gulvet. Så drar han fram kuken sin og begynner å ...ja... pisse på bildet samtidig som det kommer noen nokså høye fiser!!!!! Sjokket som jeg var, klarte jeg ikke si et ord, satt bare å måpet mens det hele foregikk. Fytti katta!!! Da han var ferdig kom han å la seg i sengen min igjen,uten en mine. Tenkte at d her går ikke an, så jeg vekket han og fortalte hva som var skjedd. Han ble dritflau, fikk klea på seg i full fart og stakk uten engang å vaske etter seg...

Har ikke sett han siden og jeg er heller ikke interessert i å treffe han igjen heller...

Ja ja... gla ikke jeg går ofte i søvne!!!

Personlig har jeg ikke noen bra one-night-stand historier utover den sedvanlige "var full - blei kåt - gikk for en bankers som egentlig ikke var sexy nok - fikk den ikke opp".

Men kanskje dere andre har noen gode historier?

:popcorn:

Endret av Maruwan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den her vil jeg følge med på!

Endret av KristinL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et par fyrer som har prøvd å tvinge kuken sin inn i min anal selv om jeg sier NEI. en annen ekling som putta dildoen min inn i musa mi mens pikken hans også var inni. au...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt så mange ons (max 3), han ene ble faen aldri ferdig og skulle skifte stilling hele tiden og ta litt pauser mellom slagene. Det endte med at han ikke kom, fordi jeg var drittlei etter å ha holdt på i nesten 2 timer etter at jeg kom.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste ONS var en fyr som bodde ikke langt unna der jeg bodde, vi prata litt på baren og slo følge til taxin. han foreslo å dele taxi for å spare penger siden vi skulle samma vei, ja det var god ide sier jeg.

Men da vi sitter i taxien og jeg sier hvor jeg skal sier han at vi skulle bare hjem til meg, og sier vi kan ta en drink hos han før jeg dro hjem.

(var en liten blond 18-åring på den tiden). Jeg sa nei, men taxisjåføren hørte ikke på meg og kjørte oss hjem til han. jaja får vel ta en drink da.

Vel inne merker jeg jo hvor han vil hen, kanskje ikke så rart jeg burde jo bare gått hjem når jeg kom ut av taxien, jeg er ganske så full og trøtt og legger meg på sofaen for å sove.

Han maste og maste og til slutt hadde jeg sex med han for å få han til å holde kjeft. Han lukta svette og kukken hans lukta fælt selv om hodet mitt ikke var i nærheten av den. Jeg var tørr og nesten umulig å penetrere (siden jeg ikke var kåt i det hele tatt)til slutt ga han opp og snudde seg for å sove og snorka så høyt at jeg ikke fikk sove og tilslutt gikk hjem.

Dagen etter la han meg til på facebook, yuk! ignore

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste one night stand kan det ikke kalles,men jeg bodde med to venniner, vi hadde hatt fest med både kjentfolk og ukjente folk. Rundt kl 06 på morningen(dette var i vinter så var mørkt ute på denne tiden,så jeg så ingenting i rommet)så gikk jeg inn på rommet mitt,skrudde ikke lyset på for jeg visste jo hvor senga var.kledde av meg helt til bare trusa,og la meg.skal så dra dyna mi og kjenner da at det ligger noen der,skrur på lyset og der ligger en naken jente,og en naken fyr ligger halvveis nede på gulvet......gøy. begge var såpass fulle at de bare lå og sov og var litt vanskelig å vekke.

Endret av Fortuna Xania
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexen var kjempedårlig fordi han ikke fikk den opp helt, var halvslapp banan så og si.

Det er ikke spesielt unormalt nei..

Men: dagen etter, nedover grünerløkka så ropte han og skrøt over den flotte pikken sin, at han var såå flink til å ha sex, han var sååå flink som ikke bad om analsex med DEN svære kuken sin. Og han var heeelt sikker på at jeg var så sjarmert av hans elskovkunster at jeg ville bli kjæreste med han!

Takk o gud var jeg hjemme og min stakkars venninne som fikk ta følge med skrytepaven hele veien ned til byen....

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Min verste ons spiste ALT i kjøleskapet mitt før han dro hjem :nei:

Ærlig talt, til og med pølsesnabben stappet han nedpå.

:skratte::skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje dere andre har noen gode historier?

:popcorn:

I could tell you, but then I'd have to kill you :ninja:

Men jeg ser frem til flere hysteriske historier :biggrin: Kom igjen, folkens! Grav dypt i deres sinn :jepp:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

er iallefall 7 år siden.. og jeg husker ikke helt om vi datet først eller hva som skjedde.

uansett endte vi opp i senga. han hadde veldig liten (faktisk ikke så mye større enn tommelen min) og hadde tydelig komplekser for det. jeg prøvde å ta på den, men da kjeftet han meg huden full, for han sa at da ble den ikke hard. plutselig ombestemte han seg og sa jeg skulle gjøre det, men etter en liten stund begynte han å kjefte igjen av samme grunn. sånn holdt han på i evigheter! jeg ble en smule forvirret.

jaja, så begynte han å knulle meg da, men han sovnet oppå meg. kjente ikke noe uansett, så tenkte bare "jaja" og sovnet selv, men det gikk ikke lange tiden før han våknet igjen og kjeftet på meg fordi jeg hadde sovnet. han gjorde seg ferdig.

så vekket han meg igjen noen timer seinere og da var det HELE DRITTEN OM IGJEN fra begynnelsen. med sovning og alt :gjeiper:

det er det verste jeg tør å fortelle om ;)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle som har pult damer på one night stands vet at damer alltid påpeker at hun aldri vanligvis pleier og gjøre sånt.

Velvel, greit for meg. Jeg ser på damer som har ons som horer uansett så for meg så spiller det egentlig ikke noen rolle om en dame skal påpeke at hun absolutt ikke er noen hore selv om hun elsker og pule fremmede første gang hun ser dem. Uansett da, siden jeg betalte taxien til henne så måtte jeg faen meg dagen etter bli med flere kilometere for og finne minibank for at hun absolutt skulle ta ut hundreogfemti slik at hun ikke var ei hore som fikk betalt taxi hjem.

Faen heller altså, herregud damer.

Og det endte med at jeg sa at taxituren kosta sekshundre og ikke trehundre sånn at jeg kunne heller være hora og tjene litt på den elendige dårlige sexen. Hun skjønte at taxituren ikke kostet sekshundre og hun mente at jeg forsøkte og lure henne, og svindle henne samtidig, men herregud, var det ikke hu som begynte maset om dette horeriet?

Greit nok at jeg godt kunne hatt sexen gratis, men da skulle jeg i det minste hatt penger for den jævla lange gåturen til minibanken.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...