Gå til innhold

Mistet bestemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Tidlig i dag fikk jeg vite at min bestemor døde i natt. Hun har før hatt flere hjerteinfarkt, og vært ut og inn på sykehus. Men det siste året har hun for det meste vært i bra form. Jeg var og besøkte henne flere ganger i desember og januar, før jeg i februar dro på utveksling til New Zealand. Mens jeg har vært her har hun flere ganger vært på sykehus, men har blitt frisk igjen alle gangene.

Sist uke fikk jeg beskjed om at hun igjen var kommet på sykehus. Formen var etter forholdene god og vi regnet med at hun skulle komme hjem igjen etter noen dager. Men i går ble jeg oppringt av min far om at bestemor var i ferd med å dø. Det kom som et sjokk for meg, selv om jeg visste at hun var syk, for hun har jo alltid blitt bra igjen før. Det gjorde også veldig vondt å høre min far gråte, og ikke kunne være der for han ettersom jeg er på andre siden av jorda. Jeg gikk hele dagen og ventet på tlf om at hun døde, noe som var utrolig hardt.

Så kom beskjeden i dag at hun døde i natt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg skulle gjerne vært i begravelsen men det tar jo så lang tid å komme hjem at jeg vet ikke om jeg rekker. Det er også fullt kjør på skolen her, og kan bli litt vanskelig å ta en "svipptur" hjem til Norge.

Det gjør vondt. Vondt at jeg ikke får være der med familien min, vondt at jeg kanskje ikke får sagt farvel. Jeg er bare glad for at jeg var der for henne mens hun enda var i live, og at jeg lyste opp noen av dagene hennes med postkort herfra. Men det er vondt å vite at det siste postkortet jeg sendte aldri rakk fram.


Anonymous poster hash: 60fb0...11d



Anonymous poster hash: 60fb0...11d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender varme klemmer til deg❤️ Selvom du ikke får dratt til begravelsen å sagt farvell, så titter hun nok ned på deg og vet at du tenker på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er ikke å være fysisk tilstede i en begravelse. Tenk heller litt ekstra på din bestemor denne dagen, opplevelser og minner lever videre!

Kondolerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...